הם החישו את צעדיהם כששמעו צעקה ברורה, מבוהלת מאחד החדרים הפנימיים של הבניין. בלי לחשוב, יונגי מיהר אל הדלת ודחף אותה עם כתפו בכל כוחו, פותח את לוח העץ. כשהחזיר לעצמו את שיווי המשקל והביט במראה לפניו, קפא בהפתעה.
גבר התפתל על הרצפה, מכוסה דם ונאנק מכאב. בינתיים, הגברים האחרים קפאו גם הם, פיותיהם פעורים.
יונגי התעלם מכל שאר הנוכחים בחדר ועשה את דרכו אל ג'ימין, הדבר היחיד שעלה בדעתו היה לבדוק את ג'ימין. הוא הבחין בנער שעמד באמצע החדר ונראה פרוע מאוד עם כתמי דם על כל גופו. מה שמצא הכי מוזר היה שלג'ימין היה סכין, מכוסה בצבע ארגמן, אוחז בו בחוזקה בידו.
סוקג'ין הבין מיד את המצב כשראה את התנוחה שג'ימין היה בה. הוא היה מוטרד מעט מהתצוגה המדהימה של אכזריות וכוח שהנער החלש והשברירי הצליח להציג.
"למה כולכם פשוט עומדים כאן?" האיש השתרע על הרצפה וצרח, "תהרגו אותו!"
הגברים עדיין התאוששו מן ההתרחשות הפתאומית של האירועים כשנראו כאילו רק עכשיו הבינו שמנהיגיהם הותקף ונוטרל על ידי הנער. האיש קיבל שיחת טלפון אלפית שנייה לפני שהסכין נחפרה לתוך עורו של הנער. בעוד האחיזה על הסכין הוחלשה והאיש לא היה עוד על המשמר, ג'ימין ניצל את חוסר הריכוז וחטף את הסכין מן האיש, ולאחר מכן דחף אותו לתוך המעיים של האיש.
בגדיו וזרועותיו של ג'ימין היו מרוחים בדם המטונף של האיש, וגם הוא, לא התאושש מן ההתקפה הפתאומית. הוא עמד בלי לזוז, ידיו עדיין אוחזות בתקיפות באולר, עיניו נועצות מבטים סביבו כאילו היה מוכן לקחת על עצמו כל אחד אחר שהעז להתקרב אליו.
החיילים היו מוכנים לתפוס את הנער כשהבחינו בנוכחות החדשה בחדר. כשראו שזה המאסטר הצעיר מין, הם נעצרו בפעולותיהם, לא בטוחים אם נגיעה בנער תגרום להם לקבל עונש.
"מה אתם עושים?" קולו של יונגי היה קר, אך מלא זעם רותח שעה שהוא נעץ מבט נוקב בכל הנוכחים בחדר. הוא הכריח את עצמו להחזיק את בכעסו כשהרגיע את נימת קולו, "אל תפסיקו, תמשיכו."
הגברים הבינו את המשמעות השנייה מאחורי דבריו של יונגי ונשארו עומדים במקומם, לבושים בהבעות פנים נוקשות כשנלכדו בין שני הצדדים.
האיש עדיין נאנק מכאב כשאנשיו באו לעזור לו.
"מר. מין, רק עקבנו לאחר ההוראות של המאסטר הזקן..." הוא חרק ללא רחמים.
"הו?" יונגי צמצם את עיניו אליו, "אתה עדיין לא יודע מי המאסטר האמיתי שלך?"
האיש בהה בו, לא עונה.
"הזקן לא יוכל להחזיק מעמד זמן רב בקצב הזה," יונגי המשיך, "וכשיגיע הזמן, זה יהיה אני או ג'ונגקוק שתשרתו. מה אתם חושבים שיקרה לכם אם תכעיסו אותנו, אה?"
YOU ARE READING
תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)
Fanfictionלולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם החברים שלו, ולא מוחזק בכלוב הזה כמו בובה כלואה. לברוח. זאת הייתה המחשבה היחידה בראשו, הוא לא רצה שום דבר חוץ מלברוח מהמפלצת בשם ג'ון ג'ונגקוק. אבל ג'ונגקוק היה איש מאוד עשיר וחזק עם...