שיר מומלץ לפרק: Hostage- Billie Eilish
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
במסעדה ישב איש צב נרגש מאוד.
לא היה לו מושג אם התכנית שלו תעבוד. ג'ימין לא היה זקוק לכסף, שכן הוא היה המאהב המפורסם של ג'ון ג'ונגקוק. ג'ימין אולי אפילו לא היה מעוניין ב20 אלף דולר אם היו מוצעים לו.
עם זאת, כשראה את ג'ימין נכנס למסעדה, דפיקות הלב הלחוצות שלו סוף סוף נרגעו.
האיש ניגש במהירות אל הנער ברגע שג'ימין שכנע את שומרי הראש להשאיר אותם לבדם.
"יש לך את זה?" הוא שאל בחיפזון.
אבל ג'ימין לא מיהר, ולקח את הזמן בלגימת הקפה שלו.
"איפה הכסף?"
"הנה." האיש הוציא במהירות חבילה עבה וכמעט צעק במצוקה, "איפה המצלמה?"
ג'ימין נשאר רגוע, "קודם אני צריך לבדוק."
האיש הזעיף פנים כשהבחין בכך שלג'ימין אין שום כוונה למסור את המצלמה. הוא חשש שהכסף שלו התבזבז.
ג'ימין התעלם ממנו והביט בשלווה מבעד לחלון. בייסורים, לא הייתה לו ברירה אלא למסור את כספו בהיסוס לג'ימין. הנער שקל את החבילה בידיו והעריך כי זה צריך להיות הסכום הנכון לפני שסוף סוף הוציא את המצלמה והניח אותה על השולחן.
האיש חטף אותה במהירות ובשמחה רבה לפני שמיהר לצאת מהמסעדה בלי לבדוק.
ג'ימין נענע בראשו בעודו לוגם מהקפה שלו.
"נראה מי יצחק אחרון."
הוא החביא את הכסף בתיקו ועשה את דרכו אל השירותים. כשהיה בטוח ששומרי הראש היו מחוץ לטווח שמיעה, הוא שלף את הטלפון שסוקג'ין נתן לו. הוא היה מסוגל להשתמש בו רק כשהיה בחוץ, כי אפשר היה לזהות את האות של הטלפון אם היה מתקשר מתוך האחוזה.
הוא חייג מספר טלפון ארוך והתקשר לאחד השכנים של אביו, מעמיד פנים שהוא חבר שלו מבית הספר, שואל על בריאות אביו. כאשר שמע שאביו החל להחלים היטב בבית החולים, נשם לרווחה.
כשהלך למסעדה, הוא קיבל רעיון חדש, והוא אמר לשומרי הראש להתקשר אל ג'ונגקוק.
***
ג'ונגקוק עמד במסדרון, מביט בחלל ריק. רגשותיו עדיין היו מעורפלים, מסתחררים בחזהו.
אני צריך להתרכז.
הוא הזהיר את עצמו שהוא לא צריך להביא עניינים פרטיים לחיי העבודה שלו. עדיין מעונן במחשבותיו, הוא הבחין בחטף בסוכן הנדל"ן שהגיע לעזרתו עובר ליד המשרד הראשי. כשפגש את מבטו של ג'ונגקוק, ניגש האיש וקד קידה, "אני מצפה לעבוד אתך, מר ג'ון."
YOU ARE READING
תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)
Fanfictionלולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם החברים שלו, ולא מוחזק בכלוב הזה כמו בובה כלואה. לברוח. זאת הייתה המחשבה היחידה בראשו, הוא לא רצה שום דבר חוץ מלברוח מהמפלצת בשם ג'ון ג'ונגקוק. אבל ג'ונגקוק היה איש מאוד עשיר וחזק עם...