שיר מומלץ לפרק: six feet under - Billie Eilish
ג'ימין קלט את סוקג'ין בזמן שהמכונית נכנסה בשערים הקדמיים. האיש חיכה בדאגה ליד הדלת ונשא גם ערכת חירום רפואית. ג'ימין לא ידע כיצד מסבירים השומרים את המצב לרופא, אך נראה כי סוקג'ין הניח כי הייתה פגיעה הזקוקה לטיפול.
כשראה את ג'ימין צולע מן המכונית, הוא מיהר אליו וקרא, "ג'ימין! מה קרה לרגל שלך? נפגעת במקום אחר?"
ג'ימין הניד בראשו והשיב, "אני בסדר, זה ג'ונגקוק שצריך..."
"תבדוק קודם את הקרסול שלו." ג'ונגקוק קטע את דבריו.
ג'ימין קימט את מצחו. הוא ידע שג'ונגקוק יהיה עקשן מדי מכדי להיכנע, אז פנה אל ד"ר קים ואמר, "דוקטור קים, אתה המקצוען. בבקשה תחליט אתה על סדר הטיפול בהתאם לחומרת הפציעות שלנו."
למרות שסוקג'ין לא היה בתנאים הכי טובים עם ג'ונגקוק, לאחר בדיקת הפצע של הבחור, הודה, "מר. ג'ון, אני צריך להחזיר את הכתף שלך למקום קודם."
ג'ונגקוק נכנע בחוסר רצון.
כשד"ר קים הניח את הציוד שלו, הוא לחש משהו לא נשמע לג'ונגקוק. הבחור הידק את שפתיו זו לזו בקו דק, ואחר כך אמר למשרת ללוות את ג'ימין אל החדר השני. אבל הנער התעקש להישאר.
"אני רוצה לוודא שאתה בסדר." אמר.
"לך להתקלח, ג'ימין," אמר הבחור, "זה היה לילה ארוך."
ואז ג'ימין נאנח וסוף סוף פנה לעזוב.
כשהתיישב על הספה והמשרתת החלה לשים תרופות על קרסולו הנפוח, שמע לפתע צווחה חדה מן החדר השני. זה היה קול הכאב של ג'ונגקוק.
ג'ימין מצמץ כמה פעמים לפני שפרץ בצחוק.
הוא ידע שהסיבה שהבחור התעקש לשלוח אותו משם הייתה בכדי שג'ימין לא יראה את ג'ונגקוק במצב כה רגיש. ג'ימין תהה איך נראו פניו המתנשאות של ג'ונגקוק בזמן שהוא שרק מכאב.
התרופה של ד"ר קים עבדה כמו קסם, שכן קצב הפעימות בקרסולו התעמעם. כשסובב אותו כמה פעמים וקם, הרגיש כאילו לא פגע בו כלל. אחרי כמה רגעי המתנה נוספים, חזר ג'ונגקוק אל חדר השינה שלהם.
"הקרסול שלך מרגיש יותר טוב עכשיו?" הוא שאל.
ג'ימין ניסה להסתיר את החיוך שלו, אבל כשנזכר ביללה של האיש באותו רגע, הוא לא יכל שלא לתת לזוויות שפתיו להתעוות למעלה.
"טוב כמו חדש."
ג'ונגקוק הנהן בראשו, "אתה יכול להתכונן לשינה עכשיו."
"אתה לא ישן?" השעה הייתה שלוש לפנות בוקר וג'ימין ידע שהבחור עייף. הוא גם היה מודע לכך שג'ונגקוק היה צריך לחזור לעבודה בבוקר.
YOU ARE READING
תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)
Fanfictionלולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם החברים שלו, ולא מוחזק בכלוב הזה כמו בובה כלואה. לברוח. זאת הייתה המחשבה היחידה בראשו, הוא לא רצה שום דבר חוץ מלברוח מהמפלצת בשם ג'ון ג'ונגקוק. אבל ג'ונגקוק היה איש מאוד עשיר וחזק עם...