פרק 4 - ארבעה מפגשים

2.6K 128 23
                                    

שיר מומלץ לפרק: watch - Billie Eilish


ג'ימין הרגיש את הזמן חולף לאט בייסורים עם כל פעימת לב במשך היום. לאחר שמשך את שעות הייסורים הארוכות, פגע השעון בארבע אחר הצהריים. הוא עמד יחף במרפסת וקפא במשך כמעט חצי שעה לפני שראה את המאבטחים מתכוננים לסיור נוסף.

הגיע הזמן.

ג'ימין יצא מהחדר והורה לעוזרת לסדר את הצמחים בגינה ולחמם לו כוס חלב, ואז שתארגן את חדרו אחרי מטלותיה.

הוא חישב שייקח לה לפחות עשרים דקות בגינה, ואז ארבעים דקות נוספות לנקות את החדר.

"כשהחלב מוכן, תשאירי אותו ליד הדלת. אני הולך לישון קצת בחדר השני, לא להפריע לי." הוא אמר וסגר את הדלת מאחוריו.

נשימות עמוקות, הוא חשב.

ג'ימין מתח את שריריו, מתכונן לזנק החוצה בכל רגע נתון. לבו תופף בצלעותיו כמו פרסותיו של סוס דוהר. גופו החל לרעוד מרוב ציפייה וחרדה.

אני חייב להישאר רגוע.

הוא יישר את כתפיו בשעה שלפת את מעקה המרפסת, וכבר עמד לקפוץ מעליו כששמע קול צעדים מוכרים.

מוחו היה בבלגן כשמיהר חזרה לחדרם. הצעדים האלו היו ללא ספק של ג'ונגקוק, למרות שנשמעו עייפים מהרגיל. ג'ימין היסס לרגע לפני שהתקרב אל הדלת וראה אותה נפתחת. הבחור ניגש היישר אל ג'ימין ודחף אותו על המיטה לפני שנשכב על הנער. ג'ימין ניחש שהבחור לא ישן הרבה בלילה שעבר, כנראה נשאר ער עד מאוחר במשרד. ג'ונגקוק זרק את בגדיו בחיפזון למקום כלשהו בחדר והתמוטט על המיטה ברגע שג'ימין היה באחיזתו. הוא הרגיש את נשימתו של ג'ונגקוק הופכת לקבועה כמעט מיד, הוא בוודאי עייף מהחברה.

כדאי לי לנצל את זה?

ג'ימיןהרגיש לא בטוח, הוא הרגיש בספק יותר מאי פעם.     


זה היה סיכוי יקר שכנראה לא יגיע שוב לעולם. הוא לא יכול להרשות לעצמו להרוס את זה, אבל הוא צריך לנסות.

הזמן המשיך לתקתק, וג'ונגקוק נשאר שקוע בשינה עמוקה. ג'ימין חרק בשיניו וגייס את האומץ לדחוף את עצמו לברוח שוב. ג'ונגקוק נהג להצמיד את ראשו קרוב לראשו של ג'ימין כשישן, אז ג'ימין עצר את נשימתו כשהתרחק באיטיות מפניו של הבחור הישן. כשהביט לאחור ראה שג'ונגקוק עדיין לא זז. זרועותיו היו עדיין ממוקמות כאילו הוא מחזיק מישהו, זרועו הימנית עדיין נשארה פרושה. זה היה הרגל שהושפע מג'ימין.

כשג'ימין ישן, ראשו תמיד היה נמצא בכל מקום חוץ מהכרית. הוא היה מתעורר כל בוקר, ללא כישלון, עם ראשו מונח על זרועו של ג'ונגקוק. ג'ונגקוק מעולם לא העיר את ג'ימין או גער בו על שהשתמש בזרועו ככרית אנושית. וגם כשזרועו הייתה נרדמת בגלל משקלו של ג'ימין, הוא מעולם לא אמר מילה.

תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)Where stories live. Discover now