במהלך השינה השקטה שלו, הוא הרגיש שפתיים נושקות לו בעדינות.
הוא הרגיש את השפתיים מנשקות מסנטרו אל צווארו ואחר כך אל עצמות הבריח שלו, מנשקות נשיקות בלתי פוסקות על עורו. הוא הרגיש שהוא מתרופף ונעשה יותר ויותר נוח למגע. הוא שמח שמישהו אוהב אותו.
הידיים שליטפו את חזהו עברו אל בטנו ועצרו שם. אז הבין שג'ימין שמשהו היה לא בסדר.
לנשיקותיו של הבחור תמיד הייתה תחושה רכושנית ומקניטה, למרות שמגעו לא היה קשוח מדי, הוא גם לא היה עדין וקליל.
הוא פקח את עיניו. ברגע שג'ימין הבחין באדם שמעליו, הוא היה המום מכעס. הוא עמד לצעוק לפני שיד נלחצה על שפתיו, משתיקה את זעקתו. הוא ניסה ללחוץ על כפתור האזעקה שליד המיטה, אבל האדם היה מהיר ממנו ותפס את פרק ידו. הוא נדחף על ידי משקל גופו של האדם מעליו, לא מסוגל לזוז.
"אני אתן לך ללכת, אבל אל תצרח. זה ייצור באלגן אם מישהו יגלה." האדם חייך. "מובן?"
ג'ימין הנהן, והיד על פיו הוסרה. אבל מפרק ידו עדיין הוחזק בכוח.
"מין יונגי. מה אתה רוצה?" הוא נעץ באיש מבט נוקב.
"סתם הייתי סקרן." חיוכו גרם לג'ימין להרגיש חסר סבלנות, "רציתי לדעת מה גורם לג'ונגקוק להיות כל כך מוקסם על ידך."
"צא." ג'ימין אמר בקרירות.
"אתה באמת רוצה שאני אלך?" יונגי הזעיף את פניו מעט, "הגעתי לכאן כדי לבשר לך חדשות טובות. אם אתה לא רוצה לדעת, אני פשוט אלך לספר לג'ונגקוק. אבל, אני לא חושב שהיית רוצה שהוא יידע."
"אין לי שום עניין במה שיש לך לומר." ג'ימין לא רצה שום קשר עם האיש שלפניו.
"אין לך שום עניין במצב של אבא שלך?" האיש צמצם את עיניו בסיפוק כשהביט בהבעתו המבולבלת של ג'ימין, "בסדר, אז אני אלך."
"חכה." ג'ימין תפס אותו, "אבא שלי... איך אתה יודע על אבא שלי?"
יונגי ידע שיש לו את תשומת לבו של ג'ימין עכשיו, אז הוא החליט להתעכב וללכת סחור סחור. מבטו עבר על כל גופו של הנער כשהנהן בסיפוק.
"אתה באמת מדהים. גוף טוב ועור יפה." הוא מלמל כשקירב אליו שוב את פניו, עומד לנשק את הנער כשג'ימין הזיז את ראשו וגרם ליונגי לנשק את לחיו.
"תתרחק ממני." ג'ימין נהיה יותר ויותר כועס. עיניו של האיש השתהו על גופו, מה שגרם לו לחוש פלישה והשפלה.
"אתה רוצה לדעת על אבא שלך?" יונגי עדיין אחז בידו של הנער בעוד ידו השנייה מחליקה על פלג גופו העליון אל ירכו.
YOU ARE READING
תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)
Fanficלולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם החברים שלו, ולא מוחזק בכלוב הזה כמו בובה כלואה. לברוח. זאת הייתה המחשבה היחידה בראשו, הוא לא רצה שום דבר חוץ מלברוח מהמפלצת בשם ג'ון ג'ונגקוק. אבל ג'ונגקוק היה איש מאוד עשיר וחזק עם...