הזמן הרגיש כאילו הוא זוחל באיטיות כואבת. זה הרגיש הרבה יותר מאשר רק שלושה ימים מאז שקרה הוויכוח בין ג'ימין וג'ונגקוק. הדברים היו שקטים במשך הימים האלו.
למרות שג'ימין לא אמר דבר בעניין שוב, ג'ונגקוק עדיין יכול היה לראות בבירור את הבעתו המודאגת של הנער.
"ג'ימין, יש לי משהו שאני רוצה לשוחח אתך עליו." ג'ונגקוק התחיל, לא בטוח, "חשבתי על זה הרבה זמן, והחלטתי לנסוע לאירופה לראות את הדוד שלי."
ג'ימין פער את עיניו, וג'ונגקוק הוסיף במהירות, "אם הבעיה שם עם דודי לא תיפתר, אני לא אוכל להבטיח את העתיד שלנו. אז אני צריך ללכת ליישב איתם את העניינים. זה בסדר?"
קולו של הבחור היה עדין, אבל הטון שלו היה תקיף. ג'ימין לא אמר דבר, רק בהה בבחור במבט קר, עיניו מלאות ייאוש.
"אני אחזור בקרוב מאוד. זה יהיה רק כמה ימים, אז תחכה לי, בבקשה." ג'ונגקוק אחז בידו של גי'מין בין כפות ידיו, "אחרי שאחזור, נחזור לקוריאה ביחד כדי לראות את אבא שלך, אוקיי?"
פניו של ג'ימין התבהרו מעט כשזוויות שפתיו נמשכו כלפי מעלה אל חיוך קטן ונרגש, "באמת?"
"כמובן." הבחור הרכין את ראשו למטה כדי לנשק את ידו של הנער, "אני לא אשקר לך."
ג'ימין לבסוף חייך והנהן, "אז, אני אחכה לך."
ג'ונגקוק הנהן אבל נדמה היה שנזכר במשהו לפני שהוסיף, "תבטיח לי שתחכה שאחזור. לפני שאחזור, אל תחליט על שום דבר בלי לספר למשרת או לי, בסדר?"
כשראה את הבעת פניו המבולבלת של ג'ימין, ג'ונגקוק המשיך, "אפילו אם מישהו יגיד לך שמצבו של אביך החמיר או משהו כזה, אל תאמין להם. אתה חייב לחכות עד שאני אחזור."
"זה..." ג'ימין גרר את מילותיו. הוא באמת לא יכול היה להבטיח שהוא לא יעשה שום דבר פזיז אם זה יהיה קשור לאביו. מה אם יחמיץ את ההזדמנות היחידה שלו לראות שוב את אביו? הוא רצה להאמין שאביו בסדר, אבל שום דבר אינו ניתן לחיזוי, ולכן עליו להתכונן לגרוע מכול.
"תאמין לי, ג'ימין," ג'ונגקוק הבחין בהיסוס בהבעתו של ג'ימין ומשך את הנער קרוב, "אם יקרה משהו לאביך, אני אחזור לא משנה מה ואקח אותך לשם."
ג'ימין הרים את מבטו וראה את הבעת פניו הכנה של הבחור. הוא הנהן וחייך בהקלה, "אני מאמין לך."
ג'ונגקוק לא יכול היה שלא להרים את סנטרו של הנער וללחוץ את שפתיו על שלו, "תזכור את ההבטחה שלך. אתה צריך לחכות לי."
בדיוק באותו הרגע, עלתה מחשבה משונה בראשו של ג'ימין. הוא לא היה מסוגל להחזיק את סקרנותו כששאל, "מין יונגי אמר ש... זה לא באמת היה צירוף מקרים שפגשנו זה את זה אז. למה הוא התכוון?"
YOU ARE READING
תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)
Fanfictionלולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם החברים שלו, ולא מוחזק בכלוב הזה כמו בובה כלואה. לברוח. זאת הייתה המחשבה היחידה בראשו, הוא לא רצה שום דבר חוץ מלברוח מהמפלצת בשם ג'ון ג'ונגקוק. אבל ג'ונגקוק היה איש מאוד עשיר וחזק עם...