היי!
אז הפאנפיק שקיבל את רוב ההצבעות הוא פאנפיק מ'ס 1 וכבר קיבלתי אישור לתרגם אותו אז ממש בקרוב אתחיל להעלות פרקים.
בגלל שהרבה הצביעו גם לפאנפיק מ'ס 3, יש מצב שאני אתרגם ואעלה את שניהם באותו הזמן, מקווה שתאהבו אותם ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
סוקג'ין חזר לבית החולים בו ג'ימין שהה יום לאחר ביקורו אצל אביו של ג'ימין. עם הגעתו לבית החולים, נודע לו שלג'ימין היה חום גבוה ועדיין היה במיטה, מחוסר הכרה, אבל מתאושש.
"תיכנס." סוקג'ין תפס את יונגי בצווארונו, מתעלם מההפגנות המופתעות של האיש הקטן יותר, ומשך אותו לחדרו של ג'ימין.
"אתה נמצא ביחידה לטיפול נמרץ, אדוני, אסור לך להיכנס." אחות מיהרה לעצור את המהומה, "המטופל עדיין מחלים מפציעותיו ומהטראומה, אסור להפריע לו. בבקשה תישארו בחוץ."
אבל סוקג'ין התעלם מן האחות שעמדה בדרכו ודחף את יונגי אל תוך החדר.
מועד, יונגי הושלך אל הקיר בחומרה. הכאב הדהד בגופו.
"מה לעזאזל אתה עושה?" הוא רטן על סוקג'ין בקול מתון.
"אני מלמד אותך לקח." סוקג'ין אפילו לא נדהם מעט מן המאסטר הצעיר מין.
יונגי הצליח לעמוד על רגליו רק כדי להיזרק שוב אל הקיר על ידי סוקג'ין הזועם.
"פונקת כל החיים שלך ולא למדת להתייחס לחיים של אנשים אחרים בכבוד וסימפטיה. כשאתה לא מקבל מה שאתה רוצה, אתה מיד מתפרץ ומתחיל לפגוע באחרים. כמה אתה שונה מילד מפונק?"
"קים סוקג'ין—" יונגי התחיל בזעם אך נחתך כשחטף מכת אגרוף על לחיו. הכאב הפתאומי גרם לו לגנוח בקול רם.
"אני טועה?" סוקג'ין המשיך, "דחפת את ג'ימין למצב נורא בלי לחשוב אפילו באותה שנה, רק מפני שרצית לחזר אחריו עם התעלולים המגוחכים שלך. ותן לי לומר לך את זה: אתה לא משתווה לג'ון ג'ונגקוק בשום אופן. אתה אפילו לא שווה לשערה שלו. לפחות הוא אוהב את ג'ימין עם כל הלב שלו והוא מוכן לתת הכול כדי לפצות אותו. אבל אתה? אתה רק פגעת בג'ימין ולא עשית שום דבר כדי לרפא את הצלקות שלו. אכפת לך רק אם תוכל לקבל אותו או לא, לא אם הוא מרגיש טוב עם כל זה. אתה לא אוהב אותו בכלל."
"אני לא אוהב אותו?" יונגי שאל בתדהמה, "מעולם לא נמשכתי כל כך לאף אחד חוץ ממנו."
"אתה רואה אותו כגביע, לא מישהו לספק לו אהבה ללא תנאים. אתה כמו ילד שאין לו שום ניסיון באהבה, מאסטר צעיר רשלני. אתה חכם, אבל אתה לא מוכן להבין."
בשלב הזה, יונגי רעד מזעם. אבל שום מילה לא יצאה כשפתח את פיו להפריך את המידע.
ואז, ברגע קצר של שקט הבחין יונגי בשפתיו של ג'ימין נעות קלות. כשראה את צורת שפתיו, יונגי הבין מיד.
YOU ARE READING
תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)
Fanficלולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם החברים שלו, ולא מוחזק בכלוב הזה כמו בובה כלואה. לברוח. זאת הייתה המחשבה היחידה בראשו, הוא לא רצה שום דבר חוץ מלברוח מהמפלצת בשם ג'ון ג'ונגקוק. אבל ג'ונגקוק היה איש מאוד עשיר וחזק עם...