פרק 17 - המוצא האחרון

1.2K 92 19
                                    

אזהרה: אלימות, קצת דם, ועינויים


"אתה רוצה שאני אדאג שג'ימין יהיה בטוח." יונגי היה מספיק מהיר כדי לחזות מה ג'ונגקוק רצה ממנו.

"כן."

"למה שאני אעשה את זה בשבילך?" יונגי פלט צחוק קר, "זה ללכת נגד אבא שלי. אתה באמת מצפה ממני לקחת את הסיכון הזה?"

"יש לי עסקה משכנעת מאוד בשבילך." ג'ונגקוק ענה בחופזה, "עשרה אחוזים מהענף הראשי של העסק, מה דעתך? אני יודע שאתה אוסף מניות עסקיות בסתר אבל סיימת רק עם חמישה אחוז לכל היותר."

זו באמת הייתה עסקה מפתה, אבל יונגי לא היה טיפש. ג'ונגקוק צעד על קו דק, כך שגם אם יונגי יבקש יותר, איש העסקים הצעיר יסכים בכל מקרה.

"עשרים אחוז." יונגי אמר לאחר שחשב לרגע.

יונגי ניסה להעלות את המחיר, ואם זה היה מצב נורמלי, ג'ונגקוק יכול היה לשכנע את יונגי להתפשר, אבל עכשיו, ככל שלקח לו יותר זמן להסס, כך גדל הסיכוי שג'ימין יהיה בסכנה.

אז בפעם הראשונה בדיל עסקי, ג'ונגקוק נבהל, "חמישה עשר אחוז. זה הגבול של מה שאני יכול לתת לך."

יונגי חייך כשהבחין בתסיסתו של ג'ונגקוק, "עשרים. אני לא מוכן לקבל פחות."

"אתה יודע שזה בכלל לא אפשרי." ג'ונגקוק קימט את מצחו.

חמישה עשר אחוזים הם הגבול המרבי שהוא יכול להציע. הדוד שלו החזיק גם הוא חלק גדול מהמניה, שבמקור התכוון להעביר לג'ונגקוק, אבל עכשיו שהוא הלך נגד המאסטר הזקן, הדוד שלו בטח ישנה את דעתו. אבל ג'ונגקוק לא פחד, עם השנים, הוא התקרב אל הרבה שותפים עסקיים והרוויח את המניות הגבוהות ביותר מבין כל החברות. גם אם דודו יחליט לא לתת לו את המניה, ג'ונגקוק היה שווה באותה מידה בעסקיו. אבל אם הוא יעביר עשרים אחוז מחלקו ליונגי, חסכונותיו יהיו נמוכים מדודיו. אם הזקן יעניש אותו, לג'ונגקוק לא תהיה שום יכולת להחזיר מלחמה.

חמשת האחוזים עלולים לפגוע ביכולתו המסחרית של ג'ונגקוק.

"אתה זה שמבקש ממני עסקה עכשיו." יונגי היה בטוח שיקבל את מבוקשו.

ג'ונגקוק הרהר בכך רגע לפני שחייך שוב, "אבל יש לך סיבה אחרת לעזור לי."

"מה?"

"אתה אוהב אותו." ג'ונגקוק העלה את הגורם החשוב ביותר, "לא היית פשוט משאיר אותו שם כשהוא נמצא תחת איום פוטנציאלי. לא תנטוש אותו."

יונגי נדרך. ג'ונגקוק הניח את כל הקלפים על השולחן. זה היה נכון שהסיבה שהוא עזב כל כך במהירות הייתה בגלל שהוא היה מודאג לגבי בטיחותו של ג'ימין גם כן. אבל הוא לא יכול היה להודות בכך עכשיו. אז הוא הרגיע את עצמו.

תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)Where stories live. Discover now