Eylemden:
Yine günlerden bir Cuma günü. Kalktim bom bos sokaklarda dolasiyorum. Simdi diyceksiniz Fethi nerde? Fethi. Fethi uzaklarda. Okadar uzak ki yanina gidemiyorum. Ben demistim ya Ölüyorum sende ölüyormusun. Öyle degilmis. Fethi ölmüs ben yasamisim. Hastaneden taburcu oldugum gibi direk Kitapciya gittim. Ilk karsilastigimiz yer. Ondan sonra anlami baslayan Boxs salonuna. Boxs salonuna girdigim andan beri kulaklarima konusmalarimiz yankilandi. Burda anlamimiz oldu. Kirmizi ay. Burda ben ilkkez birisine bukadar acildim. Keske yanima oturup benimle konussan...
DÜGÜN GÜNÜ:
Yazardan:
Eylem ve Fethi kanlar icerisinde yerde yatarken Bahar hemen Ambulansi aradi. Arar aramaz ilk kontrolleri yapti. "Nabiz var ama.." diyebildi sadece. Hizli adimlarla Ambulansa bindirdiler ikisini. Herkes acili gözlerle izliyordu cifti. Kim isterdi ki en mutlu günün kabusa dönmesini? Yavuz ve Tim ortalikta bunu yapani ariyorlardi. Ama ne bi iz vardi nede baska birsey. Hemen Polisleri aradilar. Sebonun hapishanede oldugunu söylediklerinde dahada süphelenmeye basladilar. Sebo yapmadiysa baska kim yapti? Hastaneye geldiklerinde cifti ayri Ameliyathanelere aldirlar. Iyiki iki ameliyathanede karsilikliymis. Tüm sevenler oracikta beklediler. Ilk cikan doktor Eylemin doktoru oldu. Durumu iyi oldugunu söyleyince hepsi mutluluktan havalara uctular. Fethinin doktoruda cikinca herkes dahada mutlu olmaya basladi. Fakat doktor hicbirsey söylemeyi tercih etti. Mecburen herkes yerine oturup beklemeye basladi. Eylemi normal odaya aldilar. Eylem ameliyatta Anneannesini görmüstür. Beyazlar icerisinde. Eyleme "Daha zamani gelmedi" demisti. Buyüzden Eylem hayata dönmüstü. Fethinin rüyasinda onu karsilayan Kurtdereli olmustu. O ise "Siz coktan kavustunuz" diyip Fethiyi kendine dogru cekmisti. Artik sabah olmustu. Tim Fethi icin endiselenmeye baslamisti. Doktor cikip "Basiniz sagolsun" demisti. Herkes buruk gülümseyip agalamaya baslamisti. Eylem uyandiginda ilk sorusu "Fethi nasil?" olmustu. Bunun üzerine kötü haberi Yavuz vermisti. Eylem kendisini tutamayip odadaki herseyi yere firlatmaya baslamisti. Hemsireler onu sakinlestirmek icin sakinlestirici yapip uyutmuslardi. En iyi Yavuz biliyordu bu aciyi. Eylem ertesi sabaha kadar uyumustu. Bahar ve Nazli yemek yedirmeye calisiyorlardi ama Eylem uyumak istedigini söylemisti. Herkes odadan cikinca Dügünün oldugu o Huzur Bahcesine gitmisti. Vurulduklari yere gidip kan lekelerini gördü Eylem. Fethinin kan lekelerini elini sürüp "Neden? Hani herseyi beraber yapicaktik? Neden biraktin beni? Neden gittin? " diyerek agalamisti. Eylem icin en büyük aci bu idi.
----
Eylemden:
Boxs salonunda Fethinin bana Kirmizi ay süprizini yaptigi yere oturdum. Bos duvari izledim.
Eylem: Ikimizde sözümüzü tutamadik. Hani demistik bu hayatta herseyi beraber yapicaz diye? Simdi nerdesin peki? Hadi cik gel ölmedin sen biliyorum. Birakmadin beni.
Icimden bir ses ölmedigini söylüyordu. Baharin o doktorun hareketlerini anlatmasi beni süphelendirmisti. Bahari ameliyata almamislardi bile. Bukadar gizlilik niye? Cenazeyi bile vermemisti hastane. O derece. Bende o gün kendime söz verdim. Fethinin cenazesini görmeden inanmayacagim. Biri bizi kandiriyor ama kim? Ayaga kalktim üstümü degistirdim. Bu düsüncelerden kurtulmam gerekiyordu. Kum torbasina yumruklarimi gecirmeye basladim. Vururken "Ölmedin" diyordum. Artik okadar dalmistim ki saate baktigimda 2 saatin gectigini görmüstüm. Yere oturup projektörle kirmizi ayi yansitdigimiz duvari izlemeye basladim. Birden gözümün önüne kolye salayan bir el gördüm. Zincirinde Kirmizi bir Ay vardi. Kalbim hizla atmaya baslasdi. Kalbimde tüm aci gitmis gibi idi.
Eylem: Fethi!
Arkami döndüm. Hem hayal kirikligi hemde mutluluk vardi üzerimde. O kisi bana göz kirpti. Bende ilk önce güldüm, göz kirptim ondan sonra bidaha kocaman güldüm-Bölüm Sonu-
Simdi yeni sezona girmis gibi olduk. Umarim böyle bir baslangici begenmistirsiniz. Bu Bölümde gizli mesajlar vardi. Birinci bölümden beri dikkatlice okuduysaniz, olaylari biraz cözmüs olursunuz. Artik Bölümleri daha kisa yazicam hem daha fazla heycan olsun diye hemde daha fazla konu bulayim diye. Her iki güne yeni bölüm gelicek. Bazenleri iki gün üst üste gelebilir (yani yorumlar fazla, oylar fazla ve okuma sayisi artarsa...)
Yeni Sezon hayirli olsun ozaman🥂