Eylemden:
Karsimda duran Fethidi. Ama sanki bana kizginmis gibi geliyordu. Ilk önce gözlerime inanamadim. Gerci hic birzaman inanmadim öldügüne. Biraz dikkatli bakinca fethinin birsey demek istedigini ama diyemedigini gördüm.
Fethi: Neden onlara inandin?
Eylem: Be-ben öldügüne hic birzaman inanmadim
Fethi: Inanmadin? Bu halin ne ozaman? Niye beni aramadin?
Eylem: C-cünkü hasteneden haber bekliyordum cenaze islemlerinde e-emin olucaktim ölmedigine
Fethi: Ha yani emin degildin?
Eylem: S-sen bana tavir mi yapiyorsun?
Fethi: Evet yapiyorum cünkü onlarin dediklerine hemen inandin! Ben sana bir söz verdim. Herseyi beraber yapicagiz diye. Seni birakip gitmedim
Yaklasti sonra bana sarildi. Kokusunu icime cektim. Okadar özlemistim ki... Iki üc dakika öylece durduk. Sonra geri cekildi
Fethi: Ilk burda karsilastigimiz gibi dövüsmeye ne dersin?
Eylem: Hicbirsey olmamis gibi?
Fethi: Evet.
Fethi dövüs yerine gecip beni bekledi. Bende ilk önce afalladim ama sonra toparlanip yanina gittim. Ilk gün gibi dövüstük. Göz göze geldik. Gülümsedik. Sevdik. En sonunda ikimizde bitmis durumda idik. Duvarin karsisina oturduk. Ben kafami omzuna yasladim.
Fethi: Burdaki süprizimi hatirladin mi?
Eylem: Hic unutmadim ki.
Fethi: Ozamanlar aci cektigimizi saniyorduk. O günden sonra aci cekmeye basladik aslinda ama her acida birbirimize dahada baglandik. Hep böyle olucak. Birgün gercekten gidersem uzaklara ozaman bunlarin hepsini unutma.
Eylem: Peki sen nerdeydin bunca zaman? Neden gercekleri söylemedin.
Fethi: Senden kücük bir intikam almak istedim.
Eylem: Intikam? Saka mi yapiyorsun bende öldüm seninle birlikte.
Fethi: Ha öyle mi Eylem hanim? Sen ölü numarasi yaparken iyidi ben yapinca kötü oldu öyle mi?
Eylem: (güler) Sende de ne hafiza varmis mubarek!
Fethi: Bak bu dogru. Aslinda kadinlarda böyle hafiza olur ama bendede var iste
Eylem: Seni cok özlemisim.
Fethi: Bende cok özledim. Bak ikinize ne aldim
Eylem: Ne aldin?
Fethi: Bu kolye yi! Sen bunu takiyorsun bende bunun erkekler icin olani takiyorum. Bizi temsil ediyor. Kirmzi ay
Eylem: Of ya
Fethi: Noldu?
Eylem: Hep sen böyle yaratici düsünüyorsun ben odun gibi aklima birsey gelmiyor. Ama söz birgün öyle bir bomba patlaticam ki sasicaksin.
Birazdaha Fethiyi incelemeye basladim. Oda neydi?
Eylem: Fethi!
Fethi: Eylem!?
Eylem: Senin yüzügün nerede?
Fethi: Bidakika bak cok iyi hatirlattin. Biz ilk dansimizi yapmistik ama sonradan böyle göbek atmamistik dimi?
Eylem: Ya evet atamamistik...
Fethi: Ozaman simdi atalim
(Fethi sarki acar)
Fethi beni ayaga kaldirdi. Müzik son ses. Suanda Ankaranin baglari'dan basladik oynuyoruz. Hayatimda bukadar egelendigimi hatirlamiyorum. Gerci Fethile her macera sonrasi aynisini diyor olabilirim ama suan gercekten birisi fotograflarimizi cekse nekadar mutlu oldugumuzu gözlerimizden gülüslerimizden görebilirdi. Belki dügünde dostlarla böyle göbek atamadik ama bas basada egelenceli oluyormus. Artik Pop müzik geliyordu. Demet Akalin Kulüp'te. Artik ikimizde duramiyorduk. Öyle dans ediyorduk ki. Eksik olan tek sey icicek birseyler... Sonra birden müzik sesi gitti. Hay allah müzigi actigimiz aletin sarji bitmisti.
Fethi: E hadi patlat bir sarki Eylem hanim
Eylem: Sesim berbat önceden söylemek istiyorum
Fethi: Ama ben ne demistim? Elinden zehir olsa icerim! Yani sesin coook kötü olsa bile dinlerim seni ayrica senin sesin güzeldir patlat bir sarki hadi.
Eylem: Gönül gözüm kapali bilerek sana yaziliyorum! A penceresi arali heryerine bayiliyorum. Yavrun baban nereli? (Fethinin üstüne gösterir) Nereden bu kasin gözün temeli? Sana neler demeli ay seni citir citir yemeli! (Ikiside güler) Anam Babam aman kacin kurasi bu ne bas belasi bu gönül kirasi...
(Sezen Aksu-Kacin Kurasi / acip dinliyebilirsiniz daha iyi hayal edersiniz böylece)
Sarkiyi söyledikten sonra ayni yere oturduk.
Fethi: Sesin de cok güzelmis Karicim
Eylem: Öylemi Kocacim? Artik bidahakine sen söylersin.
Fethi: Sen susamadin mi? Yani ben susuzluktan ölüyorum
Eylem: (güler) bende ama icecek birseyler almadim ki yanima...
Fethi: Ben aldim
Fethi bana su verdi kendiside bir sise su aldi. Hepsini ictim. Sonra yere yattik ben kafami gögüsüne koydum ve "seni seviyorum" dedikten sonra uyuya kaldim. Soguk bir rüzgar yüzünden gözlerimi zar zor actim. Yanima baktigimda Fethi yoktu
Elem: Fethi? Hayir olamaz hepsi rüya olamaz!
Diye aglamaya basladim. O güzel dansimiz veya gülmemiz hepsi rüya miydi simdi? Elim boynuma gitti. Kolye?-Bölüm Sonu-
Hata olabilir... :)
(Okuma sayisi oylar ve yorumlar artsin yoksa her üc güne yeni bölüm paylasicam..)Bölüm sorulari:
Sizce hepsi bir Rüya miydi?
Fethinin cenazesi olucak mi?
Kolye boynunda olucak mi?