Harry a gyomra korgására kel fel, úgyhogy elhatározza, hogy lemegy a konyhába egy kis tejért, vagy valamiért, amit így reggel elbír.
A konyhapulton ülve a mai napon gondolkozik. Őszintén szólva, fél Louis barátaitól. Lehet, hogy nem kedvesek, vagy, nem fog tetszeni nekik Harry göndör haja...
te jó ég! Mi lesz, ha nem fog tetszeni nekik az öltözködési stílusa? Mert ő tipikkusan nem egy 'melegítőnadrágos' fazon, mint ahogy Louis.
Kicsit beparázik a gondolattól, hogy valami el fog csúszni. De aztán megrázza a fejét, és gondolkodás helyett elmegy a szobájába felöltözni. Szombat van, nem fél hogy az anyja készülődni látja, mivel szülei ilyenkor is dolgoznak.
Valójában, Harrynek nem kell sok idő, és elkészül; aztán toporogva áll az ajtóban, és vagy négyszer átnézi, minden meg van -e. Telefon, pénztárca, pulcsi, bandala (ha nagyon zavarná a haja).
Végül idő előtt tíz perccel belenéz a tükörbe, bólint, majd kilép az ajtón. Izgul, igen, ez lenne a legjobb kifejezés. De talán nem is az ismeretlenek miatt, sokkal inkább, mert most máshogy fogja látni Louist. A barátaival, egy másik környezetben. Lesz körülötte egy csomó ember- most nem csak ketten lesznek a tavacska partján, és nem csókolhatja meg őt...;
Harry gyomra görcsbe rándul. Megtehetné? Vagy csak köszönjön. Puszi az arcra? És a többiek? Ők hogy köszöntik egymást? Kézfogás?
Kétségekkel a gondolataiban lép be a Nando's ajtaján. Páran felkapják a fejüket, de a tekintetük máris tovább siklik. Talán várnak valakire. Harry a nadrágjába törli a tenyerét, majd a kajálda végébe sétál. Valahogy sejti, hogy Louis és a többiek ott lesznek.
És akkor látja meg őt: ahogy nevet, a fogai kilátszanak és kis nevetőráncok jelennek meg szemei sarkában. Mond valamit, de a hangok már nem jutnak el a göndör tudatáig. Az agya lefagy, viszont a szíve heves dobogásba kezd. Igen, határozottan fel akarja kapni Louis és agyon csókolni.
Vajon lehet?
De nem kap választ. Helyette egy érdeklődő barna pillantást, egy srácét aki akkor néz rá amikor az asztalhoz ér. Harry halványan mosolyog, hogy ne nézzen ki olyan hülyén "Sziasztok." köszön. Louis egyből rákapja jegeskék tekintetét, ami szinte azonnal olvadni kezd, ahogy a meleg zöld szempárba pillant.
"Harry!" kiált fel recés hangján. Igen, a göndör határozottan meg akarja csókolni őt. "Azt hittem késni fogsz." nevet halkan.
Harry csak megrázza a fejét, és körbepillant.
"Uhmm... srácok, akkor bemutatom nektek Harry-t. Harry, ők itt Zayn, Liam, és Niall." mutat végig a fiúkon balról jobbra.
"Harry?" szólal fel Liam, mire a zöld szemű rákapja a tekintetét.
"Ó, szia." köszön neki kedvesen, majd helyet foglal Louis mellett, aki alrébcsusszan.
"Ismeritek egymást?" érdeklődik Zayn, Harry arcát kémlelve.
"Igen, egyszer össze voltunk zárva suli után, mert verekedtünk."
"Ő volt az a srác?" nevet fel Louis, a barna hajúra mutatva. "De fura."
"Ne már, ő volt az a srác akinek nekimentél?" tör ki ugyanakkor Zaynből is a kérdés.
Liam nagyot bólint, majd jóízűen felnevet.
"Jó fej a göndör." mondja.
Harry elmosolyodik és hirtelen már nem ideges. Louis ül mellette, és bíztató érzést nyújt számára a közelsége. A szeme sarkából figyeli a kék tekintetet, amik éppen a csendes szőke hajú srácot találják meg.
Halványan mosolyog, és a szőke is, így Harry megnyugszik, nincs semmi baj.
jesszus, valakitől kaptam díjat, de nem találom ki volt. ha ezt olvasod, légyszi írj nekem, egyébként pedig köszönöm, igyekezném kitölteni, csak nem vagy meg... hova bújtál előlem? 🙈
egyébként hogy vagytok?
nagyon rossz a suli?
(((mintha majd kapnék válaszokat xD)))
én jól vagyok. bár jobban lennék, ha végigsetálhatnék az utcán egy óriási melegzászlóval, de majd egyszer. mindennek eljön az ideje.
a larry coming out-nak is, higgyétek el. csak várni kell 😂
oké sokat pofázok, bocsi.
csak hiányoztatok.
meg az írás is.
meg minden.
meg ha belegondolok most az is hiányzik, hogy Louis és Harry egyszerre mutatkozzanak, mert -valamiért~.~- mindketten Chicago-ban vannak.
oké tényleg befogom.
kéne egy könyv amiben végig dumálom a részeket. izgi lenne, az életemről szólna.
de tényleg.
na jó, mindegy, inkább eltakarodok 😂
kisses, d.
YOU ARE READING
Sikíts! [ls au]
FanfictionKÖNYV II. "Lou, ha úgy érzed, a világ rád szakad... sikíts, és én jövök, hogy megmentselek." 2017; same_as_me