Bölüm şarkisi: ZAYN ft. SİA-Dusk Till Down ( harika sarki ;)
Ne de olsa o en guclu bir vampirdi. Basina bir sey gelme olasiligi yoktu bile. Kesin okuldan dondugunde odasinda oturup kendisini antremanlara gec kaldigi icin azarlayacakti.
Katy gece heyecan ve endiseden uyuyamadi. Kendini eski gunlerde ki gibi hissediyordu. Sabah uyanacak annesi gelip kahvaltinin hazir oldugunu soyleyecek, babasi ona hoscakal diyip işe gidecekti. Sonra okula gidecek arkadaslarini gorecekti. Aksam yorgun da olsa mutlu bir sekilde eve donecek harika bir aksam yemeginden sonra babasi onlara heyecanli vampir hikayeleri anlatacakti. Arada bir annesi onun cumlelerini tamamladigin da Katy bunun bir birlerinine karsi duyduklari sevgiden kaynaklandigini dusunur mutlu olurdu. Ama simdi anliyordu. Onlar bu anlari, o heyecanli hikayeleri yasamislardi. Birlikte bunla mucadele etmislerdi. Annesini ve babasini avci olarak nasil gorundugunu dusundu. Annesini hayal edebiliyordu. Cunku her ne kadar normal bir kadin gibi sakin davransa da onun ne kadar guclu bir kadin oldugunu biliyordu. Hani su erkekleri doven kadinlardan. Annesinin bir avci olarak goruntusu belirdi zihninde. Genç bir kizdi. Ustunde tisort ve taytla elinde kaziklarla kosuyor bir yandan simsiyah saclari savruluyordu. Yemyesil gozleri paril paril parliyor, icindeki vahset duygularini yansitiyordu. Bagirarak vampirlerin ustune atliyor ve elindeki kazikla onlari cehennemin dibine gonderiyordu. Ama babasi iste onu hayal edemiyordu. Normalde tam tersi olmaliydi. Cunku babasi onun ilk kahramaniydi. Kotulere korku salan bir kahraman. Ama o an onu bir avci olarak hayal edemiyordu. Aklina hep hastanedeki acinasi hali geliyordu. O kadar savunmasiz ve korkakti ki. O kadar berbatti ki. O an yaninda babasi yerine teyzesinin olmasi onu cok kirmis hatta babasina bu kadar gucsuz oldugu ve kendini yalniz biraktigi icin kizmisti. Ama daha sonra yasadigi tramvayi dusunmustu. Buna kimse dayanamazdi. Guclu kahramani babasi bile.
Aklina dolusan bir suru ani ve dusunce yuzunden uyumayacagini fark etti. Ustune bir hirka alip sessizce asagi indi. Karanlikta bir yere carpmamaya dikkat ederek dis kapiya acti. Tam disari adimini atacakti ki yanibasinda ki Viyana'yi fark etti.
- Biraz hava almaliyim Viyana. Hatiralar ve dusunceler. Uyuyamiyorum. İstersen sende gel.
Viyana hafifce gulumseyerek Katy'nin pesinden disari suzuldu.
Normalde kapinin onunde oturup yildizlari seyredecekti Katy. Ama simdi hem isigi vardi. Hem de yalniz degildi. Biraz yurumek kesinlikle oturmaktan cok daha iyiydi. Ayaga kalkti. Viyana'ya bakti.
-Sence ne tarafa gitmeliyiz?
-Sag taraf iyi gorunuyor.
Viyana'nin sesi kulaklarina doldukca insan gevsiyor, bu buyulu sesi sonsuza dek dinlemek istiyordu.
- Olur. İyi secim. Sanirim bu cicek kokulari da o taraftan geliyor.
Beraber sag tarafa yonediler. Sakin sakin yuruyorlardi. Burunlarina harika bir koku geldi. Cicek kokusunu oldugunu biliyordu Katy. Ama bu klasik sekerli cicek kokusu degildi. İnsana cennette hissettiren Viyana'nin sesi gibi eşsiz bir şeydi. Bir sure sonra ciceklerle dolu alana geldiler. Gelinciklerin aksine bu cicekler ay isiginin altindaa gumusumsu bir sekilde parliyordu. Sanki hepsinin ustune teker teker sim dokulmus gibiydi. Harikalardi. Kokularini hesaba katmasan bile!
-Burasi hoşuma gitti. Beni cagiriyor sanki cicekler.
-Bu duyguyu sadece sen hissetmiyorsun Kathleen. Bunlar kanliay cicekleri. İnanilmaz gucleri ve pek cok canliya etki eden cekim gucleri vardir. Suan neredeyse zararsizlar ama dolunayda biz periler bile buraya yaklasmaktan cekiniriz. Simdiye dek gormedim ama neredeyse asirlardir ortaya cikmayan kanli ayda ise tahmin bile edemeyecegimiz seylere sebep oluyorlarmis. Bir cicek ruhu olarak dogustan ciceklerle baglantili olmama ragmen ben bile bu yerden hoslanmiyorum.
-Neden? Burasi harika bir yer. Tabi ciceklerde oyle.
- Bu cicekler diger cicekler gibi degil Kathleen. Bunlar ilk vampir Kraliçe'nin kanindan beslenmis cicekler. Yani baska bi deyisle lanetli cicekler. Saf Vampir Kraliçeler ilk kurbanlarini burada öldürurler. Kurbanlarin kani onlarin kirmizi olmalarina neden olur. İki hafta once kirmiziya caliyordu renkleri. Sanirim Son Saf Kraliçe ilk kurbanini oldurmus.
-O benim annem.
Katy gozlerin dolan yaslara engel olamiyordu. En yakinindaki cicege yoneldi. Beyaz ve gumus arasinda kalan narin yapraklarina dokunmak gibi buyuk istek duydu bir anda. Dokundugu anda ise en kotu anilari zihnine doldu. İlk kaybolusu, Koton'u kaybedisi, evdeki kanlar, caresizce teyzesini bulmaya calismasi, teyzesiyle yaptigi kaza, babasinin acinasi hali,annesinin korkunç sonu..Kendini o kadar yalniz, caresiz ve gucsuz hissediyordu ki. En kotu duygulari yogunlasiyor;ofkeyi, uzuntuyu,kirginligi,terk edilmisligi o kadar agir hissediyordu. Elini hemen geri cekti. Çiceğin onu 1-2 saniyede bu kadar etkilemesi bile olaganustuydu.
- Kanliay cicekleri en kotu anilari tekrar tekrar yasatir. İcinde azicik da olsa vicdan ve sevgi kalmis her seye caresiz hissettirir. İşte bu yuzden ciceklere sadece Saf Vampir Kraliçe'ler uzun sure dayanabilir. Cunku normal vampiler bile iclerinde bir yerde gizli bir sevgi tasirlar.
-Baska?
-Ne yazik ki baska bir bilgim yok bu cicekler hakkinda. Cunku hic bir peri bu ciceklerle ilgilenmek istemiyor.
- Kimse istemez. Bunlar berbat cicekler.
Viyana sessizce onu onayladi. Katy bir tasa oturup ciceklerin ay isigi altinda gumusumsu pariltilarini izlemeye basladi. Burada sadece kendileri ve lanetli cicekler var, diye dusundu Katy. Ama yaniliyordu. Karanlik icinde Son Saf Kraliçe'yi sakliyordu. Kanliay ciceklerinin aurasindan bile yuksek olan bu aura onu Katy'e cekmisti. Hissetmisti. Bu kizda bir seyler vardi. Yuzunu gorebilmek icin hafifce ilerledi. Ve Katy yuzunu kendisine cevirdiginde onu gordu. Angelica! Yemyesil gozler, gece karasi saclar, gozlerinde bulunan o garip parilti. İcinde bulundugu ozel bedenden bir parca. Onun kizi. Zihnini okumaya calisti. Ama olmuyordu iste! Bu Angelica disinda zihnini okuyamadigi 2. kisiydi. Ama hakkinda bilgi kirintilar yakalamayi basardi. Teyzesiyle beraber, Paris'ten gelmis ve yarin WİNGSTOM Lisesi'ne basliyacak. Bu kadari bile ona yeterdi. Memnun bir sekilde geceye karisti.
Katy kendini bir anda huzursuz hissetmisti. Ciceklerin ona hatirlattigi anilar yuzunden olmali diye dusundu. Ama yine de eve geri donmeye karar verdi. Eve vardiklarin da Viyana'ya kendisine eslik ettigi icin tesekkur etti. Sessizce odasina cikip yatagina uzandi. Uyumaliydi. Yarin okul vardi. Annesinin sesi kulaklarina doldu. "Katy FLORS daha uyumamis mi? Okul orman gozlu kiza cabucak kavusmak istiyor. Onlari kiracak degilsin ya! Hemen uyu ki hemen okul harika bir kiz gorsun."
Bunu hatirlayinca huzunlenmesi gerektigi yerde gulumseyerek uykuya daldi Katy.
Naliya ise cabucak Mağara'ya varmaya calisiyordu. İcinde buyuyen heyecan cilgin fikrini hemen gerceklestirmesi gerektigini soyluyordu. Bu kizda kesinlikle bir şeyler vardi. Normal bir insanda bulunamiyacak kadar ozel seyler...Yeniden ben! Aradan baya zaman gecti sanirim. Paslanmis olabilirim :). Cok fazla konusup nutuk cekmiyecegim. Tek bir rica. Herkes bu kitabi hangi sehirden okudugunu yazabilir mi yorumlara?( boyle seyler istedigimde genellikle kimse takmadigi icin kendi kendime calip kendi kendime oynuyormus (?) gibi hissediyorum -.-)
SEGONA ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Prensesi 1- Vahşet Tacı
VampireSakin ve güzel bir hayatı olan KATHLEEN hep heyecanlı ve tehlikeli bir macera hayal eder. Böyle bir macerada kahraman olmak ister. Ne yazik ki hayalleri gerçek olur. Ancak başından geçen olaylar ve verdiği onca kayıptan sonra bunu yapıp yapamayacağı...