Bölüm şarkisi:LP- Free to love
Beraber okula doğru ilerlediler. Artik ikiside bir diğerini asla yalniz birakmayacakti.
Okulda geçirilen sıkıcı saatlerin sonuna gelinmişti. Charlie Bella'yi da alarak Bella'dan kendisini caliştirmasini daha dogrusu onunla biraz zaman geçirmesini isteyecekti. Basarisini bahane edecekti.Sonuçta bugün hızinin ve pratik zekasinin ne kadar olağanüstü olduğunu konuşmuştu tüm VYGA.
Charlie Bella'yla nasil konuşacağini düşürken Bella da en yakininda ki siyah sutunu bulmaya calişiyordu. Bir sure bakindiktan sonra bulamayinca diger katlara bakinmaya karar verdi.
—Şey Bella ben senden şey isteyecektim. Beni çalıştırmani. Bugün tüm okul seni ve mukemmel zekani konuşup durdu.
Bella bu teklifi kabul edemezdi. Her ne kadar çok istese de ukala Kraliçe'den alacaği oldukça onemli(!) ozel dersleri vardi.
—Üzgünüm Charlie yapmak zorunda oldugum oldukca onemli bir işim var . Ayrica abartiyorlar canim. Çok bir şey yapmadim. Sadece onlar baya basit dusunmuşlerdi o kadar.
Charlie guldu. Reddedilmeye bozulmasi gerekiyordu normalde ama sert ve havali çocuk Bella karsisinda yavru kopeğe donuşuyordu. Bir kere daha şansini denemeye karar verdi.
—Peki gizemlice ortadan kaybolmak yerine benimle aşagi inmeye ne dersin?
Bella bunu da reddetmenin kaba olacağini dusunerek Charlie'nin kendisini eskiden kaldigi odaya goturmesine izin verdi.
Charlie Bella'yi odasina biraktiktan sonra memnun bir şekilde odasina yonelirken Bella da eski odasinin yanindaki siyah mermer sutuna gulumseyerek bakiyordu.
--------------------------------------------------------
Naliya siyah deri tulumunu giymis saclarini toplamis odada Bella'yi bekliyordu. Sirf onunla calismak icin 8. kati duzenlettirmis, calismak icin uygun hale getittirmisti. Tum bunlara ragmen sevgili ogrencisi tam yirmi dakika gec kalmisti. Sinirle odada volta atiyor, pesindeki Vahşet'le birlikte homurdaniyordu.
Az sonra Bella iceri girdi. Mahcup bir sekilde egilip konusmaya basladi.
—İmm sey efendim, ben ben gercekten ozur dilerim. Şu gizemli siyah sutunlari bulmakta biraz zorlandim da. Simdi isterseniz hemen hazirlanayim.
Kraliçe'nin cevap vermesine firsat vermeden odasina firladi Bella. Hemen bir esofman alti ve kapsonlu giyindi. Saclari zaten topuzdu. Hic ugrasmadi. Cabucak ayakkabilarini da degistirdiginde hazirdi.
Kraliçe'nin yanina gittiginde beraber siyah sutuna gittiler. Kraliçe'nin elini tutmasiyla kendini bir anda ustaca hazirlanmis mukemmel bir antreman salonunda buldu. Bir an Mağara'dan ciktigini dusundu. Ancak etrafa iyice bakindiginda buranin 8. kat oldugunu fark etti. Burasi nasil bu hale gelmisti? Saskinlikla Kralice'ye baktiginda Kraliçe gulumsuyordu. Bella da isin icinde onun oldugunu fark etti. Bu kadinin takdir ettigi bir ozelligiydi her seyi mukemmellestirmesi.
—Tamam bugun ve daha sonraki gunlerde jimnastik çalisacagiz. Hiç jimnastik yaptin mi?
Bu soruyla afalladi Bella. Vampir olmadan once sıkı bir jimnastikçiydi. Oldukça esnekti. Ayrica hizli da kosardi. Olimpiyatlara katilacakti. Tabi o berbat hastaliga tutulmayip insan olarak yasamaya devam etseydi. Simdi yasadigi hayat miydiki sanki? Ailesiyle gecirdigi harika aksamlar, mevsimler gectikce degisen dogayi izledigi gunler, sinav kaygilari, tum okulda jimnastikci olarak bilinmesi ve ikiz kardesi Elena ile yaptigi eglenceli sakalar. Onun sevdigi hayat buydu. Onun asil hayati buydu. O ailesiyle mutluydu. Her şeyi mukemmeldi.Ancak simdi sadece bir canavardi. Ailesinin, mevsimlerin, Elena'nin katiliydi o. O bir katildi. O bir ucubeydi.
—Bella, Bella! Hey beni duyuyor musun? Bella!
—Ne oldu bana?
—Şey ben sana neler yapacagini soylerken bir anda yere dustun ve agliyordun. İyi misin canim?
—Evet, evet. İyiyim. Devam edelim. Hadi!
—Tatlim yapmasak daha iyi. Cok iyi gorunmuyorsun.
—İyiyim dedim! Simdi ne yapmaliyim Kraliçe?
—Oncelikle bana Naliya demen konusunda seni uyarmustim. Simdi isiniyoruz. Ve sonra sen bana yeteneklerini gostereceksin.
Bella sorgulamadan isinmaya basladi. Az once ne olmustu oyle. Gecmis daha once onu hic boyle etkilememisti. Hic bu kadar caresiz hissettirmemisti ona. O iyimserdi. Kaybettigi onca seyden sonra bile gelecege bakmisti. Ama az once. Bu iyi degildi. Ona neler oluyordu boyle? Kraliçe ortaya ciktigindan beri kendini hic kendisi gibi hissetmiyordu. Sanki bir yabanciydi. Ya ruhuna ya da bedenine.
—Bella tum ders boyunca isinmayacaksin degil mi? Hadi, hadi! Parkur orada uc parende atarak baslaman gerekiyor. Hazir misin?
—Evet Naliya. Hazirim.
------------------------------------------------------
Beraber calistiklari 2,5 saat sure boyunca birbirlerine hep arkadas gibi davranmislardi. Bella giderek Naliya'ya daha cok hayranlik duymaya baslamisti. Zarif ve asil kraliçe gorunusunun arkasinda oldukca iyi bir savasci vardi. Esneklik konusunda kendisinden cok daha iyi oldugunu dusunuyordu Bella. Ancak Naliya bunu onemsemiyor gibiydi. Hatta ilginc bir sekilde Bella'nin performansini oldukca begenmis gorunuyordu. Ondan bu kadarini beklemiyor gibiydi. Onu sasirtmis olmasi Bella'yi sevindirdi. En sonunda taklalar ve koprulerle gecen ders bitti. Mutlu bir sekilde odalarina donduler. Duş alip dinlenince de erkenden uykuya daldilar.
-------------------------------------------------------
Ertesi sabah rahatsiz edici bir gaklamayla uyanmayi bekledi Bella. Ancak uzun suredir ses cikmiyordu. Acaba cok mu erken kalktim diye dusunmeye baslamisti . Bir sure daha bekledikten sonra dayanamayip yataktan kalkti. Odasina bakti. Ctry yoktu. Bunun oldukca ilginc oldugunu dusunen Bella ustune sabahligini alip Kraliçe'nin(ona boyle hitap etmek daha iyi hissettiriyordu) odasina suzuldu. Ancak kirmizi ortusu titizlikle duzeltilmis ihtisamli yatak bostu. Saskinlikla etrafa bakarken gozu eski saate takildi. Saat10.47 di. Okula gec kalmisti. Hazirlanmaliydi. Ancak Kraliçe'nin boyle esrarengiz bir bicimde kaybolmasi onu korkutmus ve ayni derecede sasirtmisti. Onu aramali miydi? Ancak en sonunda okula gitmeye karar verdi. Ne de olsa o en guclu bir vampirdi. Basina bir sey gelme olasiligi yoktu bile. Kesin okuldan dondugunde odasinda oturup kendisini antremanlara gec kaldigi icin azarlayacakti.Dayanamadim ve yeni bir bolum daha attim. Ancak bunu her zaman yapabilecegimi sanmiyorum. Geçen bolum sizden uzun yorumlar, iyi veya kotu elestiriler istemis ve bu konuda gercekten buyuk beklentiler olusturmustum. Ancak beklentilerimin aksine hic yorum goremedim.HİÇ! Bu beni gercekten sasirtti. Cunku bazi anlar beni gercekten guzel bir hikaye yazdigima inandirdiniz. Ama sanirim boyle degil. Ya da oyle. Bunu bilmiyorum. Cunku bana HİÇ bir yorum yapmadiniz ve beni bu konuda bilgilendirmediniz. Bu beni oldukca rahatsiz ediyor. Yani yaptigin seyin ise yarayip yaramamasi ya da begenilip begenilmemesini bilememek. Bu sekilde daha ne kadar devam edebilirim bilmiyorum. Neyse sanirim bundan sonra top sizde. Benden bu kadar. Umarim begenmissinizdir. Yildizlar parlatilmayi bekliyor...
SEGONA^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Prensesi 1- Vahşet Tacı
VampirSakin ve güzel bir hayatı olan KATHLEEN hep heyecanlı ve tehlikeli bir macera hayal eder. Böyle bir macerada kahraman olmak ister. Ne yazik ki hayalleri gerçek olur. Ancak başından geçen olaylar ve verdiği onca kayıptan sonra bunu yapıp yapamayacağı...