Onlar 12 gençti... 12 Arkadaş... Bir gün kampa gittiler ve hayatları değişti.
Bh: Doğru yerde olduğumuza emin miyiz?
S: Chen'e sorun buraya gelmek onun fikriydi.
Bh: Chen? Karanlık çökmek üzere?
Ch: Hah geldik işte! dedi önündeki düzlüğü göstererek.
Suho karavanı Chen'in gösterdiği yere park etti. İş bölümü yaparak eşyaları indirdiler. 6 kişilik 2 adet masayı Chanyeol ve Kris indirdi ve kurdu. (katlanır masa ;) ) Tao, Sehun ve Kai sandalyeleri indirdiler ve masanın etrafına dizdiler. (her biri 4 sandalye aldı) Baekhyun ve Kyungsoo Mangalı, Luhan piknik tüplerini (2 adet), Suho, Lay, Xiumin ve Chen de yiyecekleri ve etleri getirdiler. Yine iş bölümü yaparak sofrayı hazırladılar. Yediler, içtiler, bir güzel eğlendiler ve sonra etrafı toplayıp kamp ateşi yaktılar. Ateşin etrafına daire oluşturarak oturdular. Suho, Lay ve Chanyeol gitar çalıyor diğer üyelerde şarkı söylüyordu.
Ancak o gece diğer gecelerden farklıydı. O gece dolunay vardı ama ilginçtir ki gökyüzünde tek bir bulut dahi yoktu. Yıldızlar güneş gibi parlıyordu. Çimenlere uzanıp gökyüzünü izlediler bir süre.
Bh: Bakın bir yıldız kaydı! Diye haykırdı.
Cy: Dilek tut! diye haykırarak Baekhyun'a eşlik etti.
Bh: Tuttum Channie!
K: Bende gördüm o yıldızı! Kyungsoo tam bir şey söyleyecekti ki büyük bir gürültü duyuldu.
Ch: O sesi sizde duydunuz mu?
S: Hepimiz duyduk Joongdae! dedi göz devirerek.
Bh: Ne olduğuna bakmalı mıyız sizce?
S: Baek... Suho tam cevap verecekken Chanyeol lafını böldü.
Cy: Millet şuna bakın! Herkes Chanyeol'ün baktığı tarafa baktı.
S: Ne oluyor Yeol?
Cy: Hynug Sanırım yıldız bizim karavanları hedef almış. (: evet 2 karavan vardı:)
EXO: NE!
Bh: Millet! Karavanların yerini kim değiştirdi?
EXO: Ne?
Kr: Burada ne sikim dönüyor arkadaş!
Xiu: Arkadaşlar, sizi korkutmak istemiyorum ama bu ev daha demin burada mıydı?
S: Ne Evi Bu Hyung?
Xiu: Arkana bak lider! Suho ve diğer üyeler Minseok'un bahsettiği yere baktılar.
Sh: Ama bu çok saçma!
Kr: Belki sahipleri bize neler olduğunu anlatır.
Ch: Belki de sahipleri yoktur, hayaletli bir evdir belki.
S: Seni öldürürüm Jongdae! Kapa Çeneni!
K: Suho Hyung sakin ol! Aramızda aklı başında olan tek insansın hyung sende aklını kaybedersen vay halimize!
S: Kai, bak zaten sinirliyim bence sus tamam mı.
K: Tamam hyung.
Bh: Hadi artık gidip bakalım şu eve! Dedi Baekhyun hepsinden önce yürüyerek.
Diğerleri de onu takip ettiler. Kapıya geldiklerinde "Lider sensin, kapıyı sen çal" deyip Suho'yu öne ittiler. Ama Kris duruma el koydu.
Kr: Ben grubun diğer lideri olarak kapıyı Baekhyun çalsın diyorum. Eve gelme fikri onundu.
Bh: Hayır senindi hyung.
Kr: önden gelende sendin ama!
K: Bence oylama yapalım. TAŞ! KAĞIT! MAKAS! ve kazanan Baekhyun.
S: Sen kazandın Baekhyun kapıyı sen çalacaksın.
Bh: Of yaa! dedi ve kapıyı çaldı. O kapının kaderlerini değiştireceğini bilmeden...
Size bahsettiğim hikayenin tanıtımı İnşallah severek okursunuz. 1. Bölüm çok yakında gelecek beklemede kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)
FanfictionExo ve özel güçleri ile bir dolu maceraya hazır olunuz! Evet. Sonunda Gözlerinizi Kanatan Ama Hâlâ Severek Okuduğunuz Hikâyemi Düzenliyorum...