22.BÖLÜM (Bir Rüya Gibiydi Her Şey) FİNAL

150 6 0
                                    

MERHABA SEVGİLİ OKUYUCU ARKADAŞLARIM BİLİYORUZ UZUUN BİR ZAMANDIR YOKUM.  NE ZORMUŞ BÖLÜM YAZMAK! YAZANA KADAR CANIM ÇIKTI RESMEN! BÖLÜMÜ YAZARKEN KENDİMLE ÇOK ÇELİŞTİM, BİR DİYORUM BIRAKIYORUM YAZMAYI ÇOK SIKILDIM FİLAN, SONRA DİYORUM Kİ KENDİNE GEL YAZAR SENİN HİKAYELERİNİ OKUYAN İNSANLAR VAR. SIRF O İNSANLAR İÇİN YAZDIM. BU BÖLÜMÜ YAZANA KADAR İLHAM PERİLERİM İFLASIN EŞİĞİNE GELDİLER AMA BAN ÇOK DİL DÖKTÜM ONLARA KALSINLAR DİYE YOKSA YAZAMAZDIM BU BÖLÜMÜ. HER NEYSE FAZLA UZATMADAN HİKAYEYE GEÇEYİM. BU ARADA GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ YAZAR NOTU BÜYÜK HARFLE VE İNCE YAZILDI KAFANIZ KARIŞMASIN İSTEDİM.  BİRDE PARANTEZ "(...)" İÇLERİNDE GENELDE BEN "YANİ YAZAR BACINIZ" KONUŞUYORUM.  İYİ OKUMALAR.  UNUTMADAN İNCE VE KÜÇÜK HARFLE YAZILAN KISIM (selam) KARAKTERLERİN BAŞINDAN GEÇMİŞ BİR OLAYI ANLATTIĞI KISIM YANİ GEÇMİŞ. TEKRARDAN İYİ OKUMALAR CANLARIM ^_^

 O sabah Lay erkendenkalkmış kahvaltıyı hazırlamıştı. Daha sonra Suho'yu uyandırmak için odasınagitmişti. L: Hyung! Hadi uyan sabah oldu. Suho sayıklıyordu. Lay ne söylediğinianlamak için yaklaştı. S: Lay! Chanyeol! Baekhyun! L: Hyung uyan! Diyerek Suho'yu yatakta sarstı. S: Çocuklar! L: Hyunguyan!! Suho ter içinde kalmıştı. Lay'ın bütün uğraşına rağmen uyanmayınca Layson çare Komodinin üzerindeki bir bardak suyu Suho'nun üzerine döktü. S:LAY!Diye bağırarak uyandı Suho. L: Hyung ben buradayım bak. Rüya gördün sadece. S:Tanrıya Şükür Lay! Seni Kaybettim sandım. Dedi ve Lay'a sarıldı. L: Hyung kâbusgördün sanırım? Dedi Suho'nun sarılmasına karşılık verirken. S: Evet, hem deçok kötü bir kâbus gördüm. Herkes ölmüştü. Dedi sarılmayı bırakırken. L: Herkes?S: Herkes işte! Sen, Xiumin hyung, Kris hyung, Luhan hyung, Baekhyun, Chanyeol,Chen, Kai, Sehun, Tao, Kyungsoo. L:Hyung bu çok korkunç. S: Evet, çok korkunçtu. L: Hyung! Dedi ve Suho'ya dahasıkı bir şekilde sarıldı. L: Ben ve diğerleri hep yanındayız merak etme seni veEXO'yu her zaman koruyacağız. S: EXO? L: Hatırlamıyor musun? Bu ismi bize senverdin! S: Ben mi? L: Evet, sen. Hyungrüya görürken hafızasını yitiren ilk insan olarak tarihe geçmek üzeresin. S:Sanırım rüya beni sersemletti huh? Ya dauyku sersemliği... Her neyse Seungwoon ile buluşmak için hazırlanmalıyız.Diğerlerine haber ver. L: Hyung sen hakikaten uyanamadın he! Seungwoon kişisiöldü, yendik onu biz sonra sen bize -Lee Soo Man Hyung'un da onayı ile- EXOadını verdin. Suho duyduklarıyla beraber olduğu yerde donakalmıştı. S: L-Layb-bu n-nasıl o-olur! Tanrı Aşkına! L:Hyung Herkes tüm gücüyle savaştı. Hepimiz ölmek üzereydik, neredeyse tümgücümüzü kullanmıştık. Ben gücümü sona saklıyordum ve size yardımcı olmayaçalışıyordum. Ve sonra bir mucize oldu. S: Lay ben o gün kafama sert bir darbefilan aldım mı? Çünkü olanlarıhatırlamamamın başka açıklaması olamaz! L: Hyung öyle bir şey olduğunu sanmıyorum.Çünkü olayın üzerinden 1 yıl geçti ve sen her şeyi hatırlıyordun dün uyuduk bugün uyandık ve sen her şeyi unuttun. Suho o kadar şaşırdı ki gözleri kavanozdibi kadar büyüdü ve olanca gücü ile bağırdı S: NE!! 1 YIL MI? L Hyung sakin ol. Sanırım diğerleriniçağırmalıyım. Dedi ve telefonunu çıkarıp EXO adlı gruba yazdı. "Millet toplanınACİL!!! 30 DK içinde EVDE!!" Suho o sırada sinir ve şaşkınlıkla odadavolta atıyordu. L: Hyung hadi üzerini değiştir de diğerlerinin yanına gidelim.Suho hala öfkeliydi ve belli ki Lay ondan korkmuştu. Çünkü Lay'ın sesikonuşurken düz ve kısıktı. Suho dolabına yönelmeden önce Lay'a kocaman ve sıcakbir sarılma verdi. S: Seni korkuttuysam özür dilerim Unicorn. L: Önemli değilhyung. Dedi Suho'ya daha da sokulurken. S: Sana ne demiştim hatırlıyorsun dimi?L: Hangi konuda. S: Hani öfke kontrol sorunu yaşıyordum ya o konuda. L: I ıhatırlamıyorum hyung. Dedi, aslında bal gibi hatırlıyordu ama hyungununağzından duymak iyi hissettiriyordu. S: Ne kadar öfkeli olsam da, bağırıpçağırıp seni korkutsam da, hatta istemeden de olsa, sana zarar versem de, öfkemdindiğinde yaptıklarım için pişman oluyorum ben Lay. L: Biliyorum hyung, senincanlı tanığınım ben. S: Peki, ne yaşarsakyaşayalım seni her daim sevdiğimi de biliyor musun huh? L: Hyung. Dedi ve kafasını Suho'nun göğsündenkaldırıp, şaşkın bir yüzle Suho'ya baktı. Ardından gözüne duvardaki saat iliştive ok gibi yataktan fırladı. S: Hey! Diyerek sitem etti. L: Aman Tanrım hyung!Çocuklara 30 dk. İçinde toplanmalarını söyledim ve 10 dk. Çoktan geçti bile! Diyerek Suho'nun dolabından siyah pantolon,siyah tişört ve siyah deri ceket aldı ve Suho'nun üzerine attı. S: Oradanbakınca D.o Kyungsoo'ya mı benziyorum acaba? Dedi tek kaşını kaldırarak. L:Hyung geç kaldık zaten giyin artık! Dedi ve aynı şeylerin beyazlarını da yatağabıraktı. L: Beyaz tişört, siyah pantolon ve ceket benim. Gerisi senin. Dedi veüzerini giyinmeye başladı. S: Çift gibi. Diye mırıldandı ve üzerini giyinmeyebaşladı. Neyse ki buluşma yerine zamanında varmışlardı. Suho geldikleri yerigörünce başına bir ağrı sağlandı ve iki büklüm oldu. S: Ah! L: Hyung iyi misin?S: Bu ev bana fazla tanıdık Lay ve ben bunu düşününce başıma ağrılarsaplanıyor. Ah! L: Şifacının şifatozları. Dedi ve avcunu açtı. Bir toz bulutu avcunda toplantı ve Lay TozlarıSuho'nun başına doğru üfledi. Ancak Suho'nun acısı dinmek erine daha da arttı.S: Dur! Lay! Arghh! Başını elleri arasına almış Lay'ın durmasını istiyordu. L:Hyung! Lanet olsun! Bir an evvel içerigirmeliyiz. Dedi ve Suho'nun koluna girerek yürümesine yardımcı oldu ve içerigirdiler. Onları ilk Baekhyun gördü. Bh: Tanrı aşkına! Ona ne oldu? DediğindeChanyeol da onları görmüş ve koşarak Suho'nun diğer koluna girmişti. Acısı okadar yoğundu ki Suho daha fazla dayanamamış ve kendinden geçmişti. Suho'yukoltuğa yatırdıktan sonra Lay olanları anlattı. Ch: Yani Suho Hyung o malumolayı hatırlamıyor. L: Aynen öyle Jongdae. Xiu: Rüyasında ne gördüğündenbahsetti mi? L: Hepimizin öldüğünü söyledi. Bh: Hepimizin öldüğü bir rüya. BuÇok KORKUNÇ!! Baekhyun'un cırtlakçığlığından sonra Suho kıpırdanmaya başladı. L: Ya Baekhyun! Bağırmasan olmazmıydı? Hyungum uyandı! Dedi ve Suho'nunyanına gitti. L: Hyung? S: Lay? L: Tanrıya Şükürler olsun ki iyisin. Dedi veSuho'ya sarıldı. S: Lay Neredeyiz? L:Çocukların yanına geldik hyung. S: Anlatın bana o gün ne oldu? Dedi koltukta doğrulurken. Herkes birbirinebaktı. Bh: Pekâlâ, kimse başlamaya cesaretli değil bu yüzden ben başlıyorum. Öncelikleherkesin Soo Man'ın planına eksiksiz ve hatasız uyduğunun altını çiziyorum. Taki O adam seni öpmek için hamle yapana dek- L: Resmen seni öpecekti hyung. Bh:Hey! Madem anlatacaksın sözümün bitmesini bekleyebilirdin! L: Özür dilerimBaekkie bu kısmı ben anlatmak istiyorum. Bh: Devam et Şifacı. L: Sağ ol. Suhohyung, O adamın seni öpmek için eğildiğini görünce kan beynime sıçradı.Düşüncesi bile morali mi bozarken karşımda gerçekleşecek olması bende öyle biröfkeye sebep oldu ki ağzımdan çıkanı fark ettiğimde çok geç kalmıştım.

ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin