S: Lay! Hadi artık! L: Geliyorum Hyung! S: Altı üstü 2 gün Lay! 2 Gün Çin'de kalacağız dünyayı aldın yanına! L: Bir kere onların hepsi gerekli şeyler! Dedi dudağını büzerek. S: Bu pelüş hayvanların nesi gerekli Tanrı Aşkına Lay! Lay dolu gözlerle Suho'ya baktı. S: Bana öyle bakma, bu defa kandıramazsın beni Lay. L: Tamam ama Bay Tofu'yu almama izin ver bari biliyorsun o olmadan uyuyamam. Sh: İyi! Bay Tofu'nun kardeşi Pofuduk Ayı'yı da al da yalnız kalmasın. L: Süpersin Hyung dedi ve Suho'nun boynuna sarıldı. S: Tamam. Ben şimdi arabayı almaya gidiyorum. Aşağı inmek için 5 dakikan var. L: Tamam Hyung. Dedi ve koşarak odasına gitti. Suho'da suratında şapşal bir gülümseme ile otoparka gitti.
Chanbaek
Cy: Baekhyun başlatmaeyelinerinden! Çin'de onlardan tonlarca alacaksın bilmiyorum sanki. Bh: Senbenim eyelinerime laf edemezsin! Ayrıca bu marka olandan Çin'de yok! Cy: Baek Benim bavulumda neden seninkıyafetlerin var acaba? Bh: Çünkü benimbavulumda yer kalmadı. Cy: Peki Baekhyun ben ne giyeceğim söyler misinlütfen? Bh: Ben sana çanta hazırladım meraketme. Cy: Hani nerede? Bh: İşte burada!Dedi sırt çantasını sallayarak. Cy: Ver bakıyım! Dedi ve çantayı incelemeyebaşladı. Cy: Umarım içinden sana ait bir şey çıkmaz. Dedi çantanın fermuarınıaçarken. Bh: Ayıp ediyorsun ama Channie! Hem öteki valizde de sana ait eşyalarvar. İkimizin ortak valizi oldu. Sırt çantasında bir iğnem bile yok eminolabilirsin. Cy: Pekâlâ hadi gidelim. HAVAALANI=> S: Lay! Acele olur musun?Uçağı kaçıracağız. Suho, Lay'a bakarak yürüdüğü için önüne bakmıyordu. Önünebakmadan yürüyen Suho, kendisine doğru yürüyen genci fark etmedi ve çarpışmakaçınılmaz oldu. L: Hyung! Dedi ve koşarak Suho'nun yanına geldi. S: Ah! Özürdilerim! Benim hatam. Dedi eğilip Çarptığı kişiye selam vererek. A Kişisi:Önemi yok. Esas ben özür dilerim sizi görmeme rağmen çekilmedim yoldan. L:Hyung! İyi misin? Yaralandın mı huh? Suho, Lay'ın yüzünü elleri arasına aldı.S: Ben iyiyim Lay. Dedi ve adama döndü. S: Siz Bayım madem beni gördünüz nedenyoldan çekilmediniz? A Kişisi: Aslında Size seslenmek üzereydim fakatzamanlamam kötüydü. L: Hyung Uçak. S: Tamam Lay. A Kişisi: Bu arada adımSeungwoon. S: Ben Suho ve o da kardeşim Lay. L: Hyung! Diye sızlandı. Sw:Sizinle Tanıştığıma memnun oldum Suho ve Lay. L: Hyung eğer 3 dakika içindeçıkışa gitmezsek uçak biz olmadan gidecek!! O dakikalarda Chanyeol ve Baekhyun havaalanınagiriş yaptı. Bh: Suho Hyung! Suho başını sesin geldiği yöne çevirdi. S: Ah!Baekhyun! L: Çocuklar! Cy: Uçak 2 dakikaiçinde kalkacak! Acele etmeliyiz! Dedi aynı zamanda koşarken. S: Tamam. Dedi veLay'a döndü. S: Lay! Koşalım! Dedi ve Lay'ın elini tutarak koşmaya başladı. Neyseki uçağa tam zamanında varmışlardı. Çin'e indiklerinde Kris ve Luhan tarafındankarşılanmayı beklemiyorlardı. Lh: Ne diye seninle geldiysem! İşin gücün benimleuğraşmak! Kr: Seni kızdırmak hoşuma gidiyor güzellik. Lh: Tekrar söylüyorum bengüzel değilim. S: Siz ikiniz! Yine neyi paylaşamıyorsunuz? Lh: Paylaşamadığımız bir şey yok Suho-shi. SadeceKris'in benimle uğraşmasını istemiyorum. L: Kris Hyung, Luhan Hyung ile nedenbu kadar çok uğraşıyorsun ki? Kr: Bilmiyorum Lay. Sadece onunla uğraşmayıseviyorum. Cy: Bence bu havaalanında konuşulacak bir konu değil. Bh: Bence deöyle, baksanıza sanki herkes bizi izliyor. O sırada Lay bir enerji hisseder."Youma?" Aynı enerjiyi Lay'ın elinitutan Suho'da hisseder ve Lay'a bakar. Sonra diğerlerine döner. S: Milletgidiyoruz! Kris bize yolu göster. Kr: Memnuniyetle! Dedi ve en önde yürümeye başladı... 1 kaç saatsonra 12 genç Kris'in devasa salonunda oturuyorlardı. Herkes birbiriyle diyalogkurmaya, birbirini tanımaya çalışıyordu. Tam o sırada Lay bir Aura hissetti."Tıpkı hava alanındaki gibi hissediyorum neden acaba?" Lay aniden irkilince Suho "Ne oldu?" der gibibaktı Lay'a. L: Aura. Dedi L: Çok yakınımızda.Bh: Biz neden hissetmedik? Diye sordu Baekhyun. S: Hava alanındaki gibi mi? L:Evet aynı aura. Ve Tam o anda bir patlama oldu. Ardından salonun duvarı tuzlabuz oldu. Kr: Lanet olsun! Lh: Buradanhemen çıkmamız lazım yoksa ev tepemize çökecek. Herkes evden çıkmayabaşlamıştı. Ama Kris hala bekliyor ve canavara öfkeyle bakıyordu. Lh: Krisdışarı çıkmalıyız. Kr: ... Lh: Kris... O anda bir çatırdama sesi ile tavanınçökmesi bir oldu. Lh: KRİS!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)
FanfictionExo ve özel güçleri ile bir dolu maceraya hazır olunuz! Evet. Sonunda Gözlerinizi Kanatan Ama Hâlâ Severek Okuduğunuz Hikâyemi Düzenliyorum...