14.Bölüm (Aşk ve Öfke)

106 6 0
                                    

Chanyeol Kucağındaki Kris ile yere indi ve Kris'i Luhan'ın yanınayatırdı. 1. Saat Sonra => S: O şey Kris'in öfkesi miydi? Diye sordu Suho,yerde hareketsiz yatan iki bedene bakarak. L: Aynen öyle Hyung. Kris Hyungunöfkesi çok tehlikeli. Dedi Lay, Kris ve Luhan'ı kontrol ederken. Xiu: Krisneden o kadar öfkelendi ki? S: Tanrı Aşkına biz ne için geldik ne yapıyoruz. Oan Lay Suho'ya öyle bir baktı ki Suho hiç konuşmamış olmayı diledi. Lay ilkdefa o bakışı kullanıyordu. Ve Suho o bakışı görmemek için her şeyi yapacaktı.Xiu: Hadi gidelim artık burdan. L: Kai bizi Kris'in evine götürebilir misin? K:Tabi Hyung. Hepiniz hazırsanız gidelim. Herkes Kai'yi onaylayınca Kai gücünükullanarak onları Kris'in evine götürdü. L: Tao ve Chanyeol Bana yardım edinKris'i odasına götürelim. Cy+T: Tamam Hyung! L:Sehun sende Luhan'ı boş birodaya götür. S: Tamam Hyung. Onlar gittikten sonra diğerleri salonda beklemeyebaşladılar. Xiu: Salonu ne yapacaz? S: Ben hallederim. Xiu: Nasıl halledeceksinacaba? S: Burda mimar bir arkadaşım var benim onunla iletişime geçeceğim. Bh:Çince biliyor musun Hyung? S: Lay öğretmişti biraz. K: Hyung istersen yardımcıolabilirim ben Çinceyi çok iyi konuşurum. S: Teşekkürler. Halledemezsem yardımfena olmaz. Dedi ve telefondan bahsettiği arkadaşını aradı. Kai'nin deyardımıyla arkadaşını tamirat için ikna etti. 1,5 Saat sonra Luhan uyanmıştı vesalonda üyelerle sohbet ediyordu. Lh: Kris'ten nefret ediyorum! Diye inledi(sinirle) Luhan, Lh: Hayır anlamıyorum kalbimi kırmak tan nasıl bir zevk alıyorbu embesil. S: Kimse kimsenin kalbini kırmak tan zevk almaz Luhan. Dedi Suho.Lh: Biliyorum, zaten sorunda bu! Bile bile Kris'in kalbimi kırmasına izinveriyorum! Dedi Luhan. Suho tam Luhan'a cevap verecekken içeri Lay girdi. Suho,Lay'a döndü ve S: Hala aynı mı? Diye sordu. L: Hala uyuyor ama uyanacaktır sadecegücünü toplaması gerek. Dedi Lay ve Suho'nun yanına oturdu. Lh: Onu görmekistiyorum. Dedi Luhan. L: İstersen gidip görebilirsin amaçok kalma. Senin de dinlenmen gerekli Luhan hyung, malum yeni uyandın daha. DediLay endişe kokan bir sesle. Luhan "Tamam" anlamında başını sallayıpKris'in odasına yöneldi. Odaya girer girmez Kris'in yatağının yanındaki koltuğaoturdu. Lh: Sana inanmıyorum Kris! Cidden bizim için hayatını tehlikeye attınresmen! Ya sana bir şey olsaydı? Ya seni kaybetseydik? Kris biz bir takımız,biz biriz! Sen olmazsan EXO'nun bir anlamı kalmaz ki... Offf ne diyorum ben ya! Dedi ve sinirle saçlarını karıştırdı. Lh: Kris sen uyanacaksınanladın mı ?! Uyanmak zorundasın, bizi sensiz bırakamazsın tamam mı? Luhankendini konuşmaya kaptırmıştı ki bir ses duydu. Kr: Uff amma çok konuştun ya!Yemin ediyorum hayattan soğudum. Luhan aniden sustu ve başını sesin geldiğiyöne doğru çevirdi. Konuşan kişi Kris'ti. Uyanmıştı ve Luhan'a bakıyordu. Luhan,Lh: Aman Tanrım Kris! Diye ciyaklayıp Kris'in boynuna sarıldı. Luhan ciyaklayıncadiğer üyeler bir şey oldu sanıp odaya doluştu. Tabi hiç biri Luhan'ı Kris'inkucağında görmeyi beklemiyordu. Herkes onlara şaşkın bir şekilde bakarken Tao"Lanet olsun!" Diyerek odayı terk etti. Tao ne yapacağını bilemez halde odadan çıkıncaSehun da peşinden gitti. Sh: Tao dur! T:Ne var? Sh: Beraber gidelim. T: Nereye? Sh: Bilmem, sen nereye gidiyorsan oraya.T: Tamam, gidelim o halde. Dedi ve Sehun ile beraber evden çıktılar. Evdençıkarken Tao sinirliydi çünkü Kris'in, Luhan'ı öptüğünü düşünüyordu. Sadece Taodeğil diğerleri de öyle düşünüyorlardı. Çünkü baktıkları yerden öylegözüküyordu. DIŞARIDA => Sh: Tao neoldu? Neden öyle sinirlendin? T: Ne mi oldu? Kris onu öptü! Sh: Evet, maaleseföyle oldu. Dedi Sehun bıkkın bir sesle. T: Nasıl yapar Sehun? Onu nasıl öper!Argh! Dedi ve sinirle elini alına vurdu. Sehun, Tao'nun tekrar kendine vurmasınıönlemek için ellerini tuttu. Sh: Sakın ol biraz hyung, ben eminim Kris hyungseni hatırlayacak. Sadece zamana ihtiyacı var. T: Aish ben zaman lorduyum Sehun!Dedi ve ellerini Sehun'dan kurtardı. Sh: Biliyorum hyung sen bir zamanlordusun. Ama hyung sen sadece zamanı yönetebilirsin, insanları yönetemezsin.Dedi. T: Yasak olduğunu bilmesem zamanı ileri alır Kris'in herşeyi hatırladığıana giderdim ama yasak! Güçlerimi kendi çıkarlarım için kullanamam. Dedi. Sh: Hiçbirimiz güçlerimizi o şekilde kullanamayız hyung. T: Biliyorum Sehun. Maalesefki biliyorum. 

Millet! Ben döndüm! Şimdi diyeceksiniz ki niye böyle yaptın? Çünkü olayın gidişatı böyle! Diğer bölümlerde daha iyi anlayacaksınız zaten. Birde size gelecek bölümlerle ilgili bir tüyo vereceğim. Bu bölümden sonra yayımlayacağım bir kaç bölümde Youma olmayacak. Youmalardan bahsedilecek ama youma gelmeyecek. Yani önümüzdeki bir kaç bölüm olaysız olacak. Birde şi ilk bölümlerde bahsi geçen kitabı daha çok göreceğiz arkadaşlar çünkü o kitap hikaymizin bel kemiği niteliğinde. Neyse bu kadar tüyo yeterli size iyi okumalar.


ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin