LAVABODA...
Sw: Lanet olası garson bozuntusu mahvetti güzelim pantolonumu! Ky: Sakin olun ve lütfen garsonuma küfretmekten vazgeçin. Size yeni pantolon getirecek merak etmeyin. Tam o sırada Kai elinde pantolonla içeri geçer. K: Getirdim hyung. Dedi nefes nefese ve pantolonu Seungwoon'a uzattı. K: İşte pantolonunuz. Seungwoon önce pantolona sonra Kai'ye baktı. Ardından "Teşekkürler." Diyerek pantolonu Kai den aldı ve giymek için lavabodaki kabinlerden birine girdi. Pantolon değiştirme işleminden sonra yarı şaşkın yarı sinirli bir şekilde masaya geri döndü.
<O Sırada Lavaboda>
Ky: O pantolonu Baekhyun dan aldığını söyle bana? K: Evet hyung, Baekhyun hyungdan aldım. Ky: Tanrıya bin şükür! Niye geç kaldın peki? K: Hyung hemen gelseydim adam şüphelenebilirdi. Ondan biraz oyalandım. Ky: Ne yaptın? K: Oyalandım Hyung. Ky: Onu anladım nasıl oyalanmaktır bu ben bile sıkıldım beklerken? K: Kendi mi mağazaya ışınladım hyung. Sonra da mağazadan buraya koşarak geldim. Ky: İyi yaptın Kai. Aferin sana. K: Önemli değil Hyung. Hyunglarım için her şeyi yaparım ben. Oh! Bir de Sehun için. Ky: Sehun? K: Hyung sana ne oldu ya? Sehun benden küçük ya ondan öyle dedim. Ky: Evet haklısın velet bu gün bende bir şey var ama bende çözemedim. Gidelim artık fazla kaldık burda. K: Tamam hyung. Oh! Bu arada beni ezdirmeyip koruduğun için teşekkür ederim hyung. Ky: Seni bir tek ben ezerim velet. Başkası ezmeye kalkarsa onun ezmesini yapar... Her neyse. K: Bence de hyung. Dedi gülerek ve lavabonun kapısını açtı. K: Hyunglar önden. Ky: Bak sen. Öyle olsun bakalım. Dedi ve lavabodan çıktı. Arkasından da Kai çıktı.
<O Sırada Suho'ların masası>
Seungwoon lavabodan çıktıktan sonra masaya geldi. Layher an olabilecek her şey için tetikte beklerken beklenmedik bir şey oldu. Sw:Bana zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. Lakin vaktim doldu. 1 saat sonraçok önemli bir toplantım var sizinle Perşembe günü ayrıntıları konuşuruz. Dedive Suho'ya elini uzattı. S: Anlaşabildiğimize çok sevindim. O halde Perşembegünü, ama nerde? Sw: Ben size adresi msjolarak göndereceğim. L: Me-mesaj? Sw: Evet mesaj Yixing Bey, bir sorun muvardı? L: Yo, Yok, bir sorun yok dimi hyung? Suho şaşkın bir yüz ifadesiyleSeungwoon'a bakıyordu. S: Siz Lay'ın ilk adını nereden biliyorsunuz? L: Hakikaten siz benim ilk adımı neredenbiliyorsunuz? Sw: Şey- aaamphh, hmm, İnternet! Evet, internette görmüştüm de adınızı.L: İnternet? Sw: Evet, öyle, sonuçta evimi kimlere teslim ettiğimi bilmemlazımdı. Hakkınızda ufak bir araştırma yaptım da. L: Araştırma? Sw: Evet,araştırma. Aaa saate bakın çok geç oldu benim gitmem gerek. Dedi ve hızlıadımlarla mekândan ayrıldı. L: Hyung adam resmen bizden kaçtı. Ch: Bu durumdaMinseok hyungun dâhiyane planı suya düştü. Xiu: Merak etmeyin gençler bendeplan bitmez. İlk yapmamız gereken adresi beklemek, gerisi zaten çorap söküğügibi gelir, merak etmeyin siz...
Sevgili okurlar bu wattpad bu gün beni deli etti. Her neyse 3 aya yakın bir zamandır bölüm atmıyordum çünkü hikayeyi batırdığımı düşünüyordum. Sonra ilham geldi ve yazdım. aslında bu bölüm finaldi. Ama ben ne yaptım finali 3 part olarak ayarladım. Bu bölüm Final part 1 olacak. Diğer iki partı Allah'ın izniyle yaz bitmeden atmaya çalışacağım. B hikayeme özel bölüm yazar mıyım? orası sürpriz olsun. Bu Arada KORUYUCU adlı hikayem 1k olmuş hatta 1k yı geçmiş! ne kadar sevindim bilemezsiniz. Birde hikayelerim sıralamaya girmiş. Tek sıralamaları yazmayacağım zaten profilimde görünüyor hangi hikayem kaçıncı sırada. Ordan bakarsınız. Şunu söylemek istiyorum beni dünyanın en mutlu insanı yaptınız. 3 Temmuz doğum günümdü ve KORUYUCU ailesi bana en güzel doğum günü hediyemi verdi. Tabi ki sizlerde. ÖZEL GÜÇLER hikayem geçtiğimiz hafta çiftler arasında 14. olmuştu. Sizleri çoook özledimmm. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)
FanfictionExo ve özel güçleri ile bir dolu maceraya hazır olunuz! Evet. Sonunda Gözlerinizi Kanatan Ama Hâlâ Severek Okuduğunuz Hikâyemi Düzenliyorum...