1.Bölüm (Sulay ve Lay'ın özel gücü)

616 15 3
                                    

Selam! Beklenen gün geldi büyük düzenleme başladı.  Bilen biliyor ama bilmeyenler için;                 S (Suho)  L (Lay) Birde Bay Lee ve  Bay Woo var galiba ben yazarken Lee Woo gibi bir isim düşündüm hatırlamıyorum ki, en az 3 sene olmuştur ben yazalı normal.  BL ve BW kısaltması da o beyefendinin. 

1 YIL SONRA...

 S: Lay! Dosyaları getir de son bir kez kontrol edelim! 

L: Tamam Hyung! Geliyorum! Dedi ve elinde Suho'nun istediği dosyalarla ofise girdi.

 L: Hyung Bayan Kim yine salonunun dekorasyonunu değiştirmek istiyormuş. 

 S: Bu 15. Oldu. Tanrı bu kadının kocasına sabır versin. Peki, şimdi nasıl yapmamızı istiyormuş. 

L: Böyle olmasını istiyormuş. Dedi ve ona bir resim uzattı. 


S:  Hmm peki, bu gün gidip ölçü almamız lazım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S: Hmm peki, bu gün gidip ölçü almamız lazım. 

L: Hyung şimdi Bay Woo ile bir randevun vardı. 

S: Oh evet oğluna bir ev almıştı değil mi?

 L: Evet hyung.

 S: Tamam. 15 Dakika içinde hazır ol.

 L: Bende mi geliyorum hyung? 

S: Ben sensiz bir yere gittim mi hiç? 

L: Yoo nereye gidersen hep beni de götürüyorsun. Kendi mi sana yük olmuş gibi hissediyorum bazen. 

S: Bana bak Yixing. Sen bana ailemin emanetisin seni asla kendime yük olarak görmem ben bunu koca kafana sok! 

L: Yes sir! Dedi ve asker selamı verdi Lay ve gülerek Suho'nun odasından çıktı. 

*15 dakika sonra* 

 S: Lay hazır mısın? Diye seslenerek odasından çıktı.

 L: Hazırım hyung hadi gidelim. Dedi ve gülerek ofisten ayrıldılar. 1 saat süren yolculuktan sonra nihayet Bay Woo'nun evine varmışlardı.

 L: Bu ev çok korkunç hyung. Sanki bir yerlerden hayalet fırlayacakmış gibi hissediyorum. 

S: Sakin ol ufaklık. Bir yerden bir şey çıkarsa ben seni korurum. 

L: Yaa! Aramızda sadece bir yaş var hyung neden bana sürekli ufaklık diyorsun? 

S: çünkü sen benim için bir ufaklıksın. 

L: Off Yaa! 

S: Hadi bir an önce girelim de bitsin şu iş. 

L: Tamam. Dedi ve Suho ile birlikte içeriye girdiler. 

ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin