Çok klasik bir cümle olacak ama elektrikler çok sık kesildiği için bölümlerde geçikmeler yaşanabilir.
Luhan üniversite son sınıf öğrencisiydi.
Bir gün çok sinirlenip masasındaki eşyaları fırlattığında eşyaların havada asılı kaldığını görünce gücünü keşfetmiş oldu. Gücünü keşfettiğinde liseye yeni başlamıştı.
Şimdi üniversitede son senesiydi ve 1 hafta sonra üniversite hayatı tamamen bitecekti. Luhan günün son dersi için sınıfına girdi. Ders Sanat tarihiydi ve bu dersi hiç sevmezdi.
Lh: Keşke bir şey olsa da şu ders kaynasa. Diye geçirdi içinden.
Her zaman ki gibi sırasına oturdu ve başını sıraya gömdü. Az sonra öğretmen geldi.
Öğrt: Günaydın çocuklar.
Snf: Günaydın!
Öğrt: Oturun ve kitabınızın 81.Sayfasını açın ve okuyun.
Dedi ve masasına oturup yarım kalmış bulmacasını çantasından çıkartıp çözmeye başladı. Sınıfın bir kısmı öğretmenin dediğini yapmış kitabı okurken diğer yarsı da çoktan uykuya teslim olmuştu. Dersin ilk 10 dakikası çoktan geçmişti.
Lh: Offf! Çok sıkıcı keşke gücüm zamanı kontrol etmek olsaydı.
Dedi ve o sırada bir sarsıntı oldu. Tüm sınıf ayaklandı.
Öğrt: Çocuklar herkes sakin olsun ve yerine otursun! Dedi ve 2. Bir sarsıntı daha oldu.
Öğrenciler daha da panik olurken öğretmen onları sakinleştirmeye uğraşıyordu.
Öğrt: Çocuklar! Sakin olun ve aynı tatbikattaki gibi çift sıra halinde sınıfı terk edin!
Öğretmenin komutuyla koşar adımlarla sınıftan çıktılar. Ama binayı terk edemeden 3. Bir sarsıntıyla bina çökmeye başladı.
Lh: Lanet olsun! Dilek dilerken daha dikkatli olmalıyım.
Diye kendi kendine konuşurken birine çarptı. Çarptığı kişi okulun belalı öğrencilerinden Wu Yi Fan'dı.
Kr: Önüne baksana yer cücesi.
Lh: Sen de kimsin?
Dedi konuşan kişinin yüzü görmek için başını kaldırdı.
Lh: Kris?
Dedi tam o sırada üzerlerine düşmekte olan beton yığınını fark eden Luhan, Ellerini havaya kaldırıp son anda durdurmuştu.
Lh: Ne bakıyorsun koşsana! Diye haykırdı.
Uzun olan bir şey demeden koşarak uzaklaşırken Luhan da beton yığınını bir kenara indirdi ve Kris'in peşinden gitti. Kris'te Luhan gibi son sınıftı. Ama Luhan'dan 1 yaş büyüktü. Kanada'dan nakil olarak gelmişti ve okuduğu bölüm değiştiği için tekrar 2. Sınıftan başlamak zorunda kalmıştı. Özel gücü ateş olduğu için ülkesinden ayrılmış ve Çin'e gelmişti. Çıkış kapısına vardıklarında kapı moloz yığınları yüzünden kapanmıştı ve öbür çıkışa ulaşamadan tepelerine moloz yağardı tek bir şansları vardı oda girişi açmak. Luhan Özel gücünü kullanıp molozları kaldırmaya çalışırken, Kris de kendi özel gücünü kullanıp molozları kırmaya çalışıyordu. Luhan onun özel gücünü fark ettiğinde durdu ve ona baktı.
Kr: Ne bakıyorsun devam etsene!
Lh: Sen ne yapmaya çalışıyorsun Tanrı Aşkına!
Kr: Ateş Topu! Ne yapıyor gibi görünüyorum sence, Molozları küçültüp yardım etmeye çalışıyorum burada.
Lh: İyi yapıyorsun da dikkat etmelisin deprem durmuşken birde yangın çıkmasın.
Kr: Ben ne yaptığımı biliyorum yer cücesi işime karışma!
Lh: Ben...
Tam o sırada biri geldi ve ikisinin de elini tuttu ve K: Çoklu ışınlanma! Diye bağırarak Luhan'nın lafını böldü.
Bir anda kendini dışarıda bulan ikili neye uğradığını şaşırdı.
Lh: ...yer cücesi değilim? Bir dakika biz dışarıda mıyız?
Kr: Aynen öyle yer cücesi.
Lh: Seninle sonra hesaplaşacağız aptal ukala dev!
K: Bir teşekkürü hak ettim bence, sonuçta sizi oradan ben kurtardım.
Lh: Bizi sen mi kurtardın nasıl yaa?
K: Bende sizdenim sizin gibi benimde özel gücüm var.
Kr: Nasıl bir güçse ne ara oradan çıktık anlamadım.
K: benim gücüm transportation yani ışınlanma.
Geçen bölümde dediğim gibi diğer üyeler yavaş yavaş yada bodoslama girecekler hikayeye. Bu bölümde 3 Yeni üye katıldı. Luhan, Kris ve Kai. Bu arada biraz spoiler (doğru yazdım mı?) vermek gibi olacak ama Luhan'dan anlamış olmanız lazım her üyenin güçlerini fark etmesinin ayrı bir hikayesi var. Fark ediyorlar çünkü bu güçler hep vardı sadece onlar bunu bilmiyorlardı.
Hello! Bu bölüm en çok uğraştığım bölümlerden. Ama güzel oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)
FanfictionExo ve özel güçleri ile bir dolu maceraya hazır olunuz! Evet. Sonunda Gözlerinizi Kanatan Ama Hâlâ Severek Okuduğunuz Hikâyemi Düzenliyorum...