Sehun ve Tao biraz daha konuştuktan sonra eve geri döndüler. Yarı yoldaSuho'dan gelen telefonla Kris'e ait olan başka bir eve geçtiklerini öğrendiler.Suho'dan konum isteyip bahsi geçen eve gittiler. Kapının önüne geldiklerindeSehun beklemeden zili çaldı. Kapıyı açan Luhan'dı. Sh: Selam Hyung. Dediayakkabılarını çıkarırken. T: Selam. Dedi sade bir sesle ve ayakkabısınıçıkardı ve içeri geçti. Lh: Tanrı Aşkına nereye kayboldunuz siz? Sh: Dolaştıkbiraz. Dedi salona geçerken. S: Haber vermeden mi? Sh: Özür dileriz hyung. Dedive Tao'nun yanına oturdu. S: Bu konuyu şimdilik kapatıyorum. Sonra konuşuruz.Şimdi Konumuza dönelim. Baekhyun kitap? Bh: Getirdim hyung umarım olay sırasında zarar görmemiştir.Dedi ve çantasından garip görünümlü bir kitap çıkardı.
(Kitap telsiz ve eski, birazda tozlu. Birde Yıldız Yerine EXO sembolü olduğunu hayal edinPlease!)
Bh: İşte burada! Dedi ve kitabın ilk sayfasını açtı. Bh: Burada yazana göre; bir patlama oldu ve 12 özel genç, özel güçlere sahip oldu. Not; Bu güçler çok dikkatli kullanılmalıdır yoksa geri döndüremeyeceğiniz sonuçlar doğurabilir. S: Patlamadan daha önce de bahsetmiştik. Lh: Patlamaya dair bir şey hatırlayan var mı? S: Ya da patlamanın olduğu güne dair? Kr: Ben geçenlerde bir rüya görmüştüm aslında. Patlamayla ilgisi var mı bilmiyorum ama. S: Anlat Hyung, seni dinliyoruz. Kr: Şey kampa gidiyorduk. Ama kalabalık olduğu için tek arabaya sığamamış 2 tane kiralamıştık. 6 kişilik 2 grup halinde arabaya binmiş ve güle oynaya kamp yerine gitmiştik. İş bölümü yaparak her şeyi hazır etmiştik. Yemek yedik. Sonra kamp ateşi yakıp etrafına daire kurarak oturduk. Sırasıyla Chanyeol, Suho ve Lay Gitar çaldı bizde onlara şarkı söyleyerek eşlik ettik. Bh: Ee bunun konuyla alakası ne? Kr: İzin verirsen anlatıyorum Baekhyun! Şöyle ki Biz kampa gitmek için araçlara bindiğimizde gündüzdü. Ancak Kamp yerine vardığımızda hava kararmıştı. L: Belli ki kamp yeri evlerimize uzakmış. S: Herkes bu duruma şaşırdı ama bozuntuya vermedi. Kr: Aynen öyle oldu! Güzel tahmin. S: Chanyeol, ben ve Lay gitar çalıp şarkı söylerken, herkes de bize eşlik ederken, hepimiz bir tuhaflık sezmiştik ve kimse korkmasın diye belli etmiyorduk değil mi? Kr: Oha! Bu da tuttu! S: Kris, seninle aynı rüyayı görmüş olma ihtimalim nedir? Ch: İkiniz de lider olduğunuz için bu normal bir durum. Lh: Şu rüyanı anlatmayı bitir de konuyla alakası nedir anlayalım artık! Luhan'ın ikazıyla Kris anlatmaya devam etti. FLASHBACK=> O gece, 12 gencin bir çılgınlık yapıp kamp yapmaya gittiği gece muhteşem bir dolunay vardı. Ama ilginçtir ki gökyüzünde tek bir bulut yoktu. Gökyüzünü yıldızlar süslüyordu. O gece hepsi bir tuhaflık olduğunun farkındaydı. Bundandır ki hepsi tedirgindi. Uyuyamadıkları için çadırdan çıktılar. Hepsinin bahanesi aynıydı. "Yıldızları izlemek." O an kimse konuşmuyordu. Sadece çimenlere uzanıp gökyüzünü izliyorlardı. Garip ama güzel gökyüzünü... FLASHBACK AND... Lh: Ee yani? Gökyüzünü izlemenin nesi garip? Kr: Bir sus da dinle anlatıyorum işte. Lh:İyi be sustum. Kr: Sonra, Baekhyun "Bakın bir yıldız kaydı!" diyerek cırladı.Affedersin Baek. Arkasından Chanyeol da dilek tutmasını istedi. Bh: Bendetuttum bile dedim dimi? Kr: Aynı rüyayı hepimiz gördük madem ben niye çenemiyoruyorum arkadaş? Bh: Yoo ben sadece tahminde bulunmuştum. Kr: Her neyse. (Gözdeviren emoji) Sonra Kai de yıldız ile ilgili bir şey söylerken birden birgürültü duyuyoruz... FLASHBAEK=> Ch: O gürültüyü sizde duydunuz mu? S: Teknik olarak hepimiz duyduk Jongdae! Bh: Ne olduğuna bakmalı mıyız sizce? Diyerek fikrini sunarken, Chanyeol'ün "Millet şuna bakın!" Demesiyle herkes ona döndü. S: Ne oluyor ya? Diye sordu Suho alevlere bakarken. Cy: Sanırım bizim kayan yıldız araçların üzerine düştü. EXO: NE! Diye haykırdı. Ancak Baekhyun'un "Millet bakın araçların yeri değişmiş!" demesiyle herkes "NE" diyerek ona dönmüştü. Kr: Ne sikim dönüyor lan burada? Diye kükredi. Minseok sakinleşmek adına elini saçlarına götürüp sıvazlayarak etrafına bakındı ve gördüğü şeyle ağzı 5 karış açıldı. Xiu: Arkadaşlar sizi korkutmak istemiyorum ama bu ev daha öncede burada mıydı? S: Ne evi Hyung? Xiu: (Güz deviren emoji) = Arkana bak lider. Suho Arkasına döndü. S: Ama bu!... Kr: Belki sahipleri bize neler olduğunu anlatır. Ch: Belki de sahipleri yoktur hyung? S: Seni öldürürüm Jongdae kapa çeneni! Kr: Biraz sakin ol Suho, sen lidersin. Bh: Tartışmayı kesin de gidip şu eve bakalım bir an önce! Dedi ve önden yürümeye başladı. T: Emin misiniz? Diye sordu geriden gelirken. Kr: Bu kadar da ödlek olma Zitao. Dedi ve kolunu Tao'nun omuzuna atarak kendine çekti ve onunla beraber yürümeye başladı. Kulübenin kapısına vardıklarında uzun bir tartışma sonucunda kapıyı Suho'nun çalmasına karar verdiler. S: Neden ben? Bh: Çünkü lider sensin. S: Çünkü bu fikri sen verdin. Bh: Kimse reddetmedi hyung. S: Çünkü herkes ödlek. Bh: Çünkü... Kr: Yeter bu kadar! Ben ikinci lider olarak kapıyı Baekhyun çalsın diyorum. Ne de olsa eve gelme fikri onundu. Bh: Hey! Bu fikri veren sendin! S: Tamam o zaman oylama yapalım. Bh: Bana uyar. Kr: Tamam oylamayı başlatıyorum. Kapıyı Suho çalsın diyenler. (Kyungsoo, Kai, Jongdae, Baekhyun ve Chanyeol.) Baekhyun çalsın diyenler. (Lay, Suho, Tao, Luhan ve Sehun) Bh: Minnie hyung? Xiu: Ben oyumu senden yana kullanıyorum Baekhyun. Kr: Ben zaten fikrimi söylemiştim. Tekrar etmeme gerek yoktur herhalde. Lh: Uzatma da sonuçları açıkla dev adam. Kr: Tamam sonuçlar; Suho 5 oy aldı. Baekhyun 7 oy aldı. S: Bu durumda kapıyı Baekhyun çalacak! Bh: Of ya! Dedi ve boynunu bükerek kapıya doğru ilerledi. Bir süre üyelere baktı ve kapıyı çaldı. O kapının kaderlerini değiştireceğini bilmeden. FLASHBACK AND... Lh: Ee sonra ne oldu? Kr: Sonrası yok Luhan. Kan ter içinde uyandım. S:Saat kaçta kalktın? Kr: Gece yarısına geliyordu galiba. Neden ki? S: Sen burüyayı 12 üye bir ara geldiği zaman mı görmüştün? Kr: Evet, bir araya geldiktensonraydı. S: Garip, İkimizde aynı gece aynı rüyayı görüyoruz ve aynı saatlerdeuyanıyoruz. Bh: Millet Kitapta Kris hyung'un rüyası birebir anlatılıyor. K:Oha! Bh: Ancak rüyanın devamını anlatan sayfa ne yazık ki koparılmış. K: Hadi ya!Ky: Peki, şimdi ne olacak? Bh: Kitapta uymamız gereken 12 altın kuraldanbahsediliyor. S: Kurallar hep vardır. Şaşırtıcı bir durum değil açıkçası. L:Hyung mola verelim ben çok acıktım. Diye mızmızlandı. S: Ve Lay geri döndü.Dedi ve göz devirerek gülümsedi. S: Kitap bu tür değişimlerden bahsediyor mu?Bh: Senin için araştırırım hyung. Dedi gülümseyerek. Kr: Sipariş vereceğim neyemek istersiniz? K: Tavuk! L: Bende tavuk istiyorum! Tatlı olarak da bolçikolatalı puding! K: Bende puding istiyorum! Herkes Lay'ı onayladı. Kr: Tavukve puding dışında bir şey isteyen yoksa siparişleri veriyorum. Lh: Kolaistemeyi unutma! Kr: Tamam! Dedi ve sipariş vermek için başka bir odaya girdi.Zira 11 kişi konuşurken sipariş vermek o kadar da kolay olmazdı. Kris siparişleriverdikten sonra odaya geri döndü. Herkes bir konu hakkında koyu bir sohbetedalmış harıl harıl tartışıyordu. Kris tam onların yanına giderken Luhan birdenayağa kalktı. Lh: Lanet olsun! Ben onu öpmedim tamam mı? Diye bağırarak odadan çıktı.
Millet gecikme için üzgünüm. Bölümü anca yazabildim. Bölüm biriktiriyorum onda geç geliyor bölümler. Birde Shinee grubunun üyelerinden Kim Jonghyun geçtiğimiz hafta hayatını kaybetti. Haberi gören, duyan herkes şok oldu. Bende tabi. Shinee grubunu yeni keşfetmiştim ben, 1 yıl olmuştur sanırım. Fandom isimleri Shawol (doğru yazmışımdır umarım. yanlış ise doğrusunu yazın lütfen) olduğunu bile 1-2 ay önce öğrendim. Yine çok üzüldüm ve şok oldum. Diyecek çok fazla sözüm yok. Huzur içinde uyu Kim Jonghyun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)
FanfictionExo ve özel güçleri ile bir dolu maceraya hazır olunuz! Evet. Sonunda Gözlerinizi Kanatan Ama Hâlâ Severek Okuduğunuz Hikâyemi Düzenliyorum...