Chanyeol ve Baekhyun Büyük Kitaba bakarak Lay'ı tartışıyorlardı. Birden garip bir Aura hissettiler.
Bh: Hissettin mi Chan?
Cy: Evet hissettim. Youma?
Bh:Uzun zamandır onlardan görmemiştim.
Cy: Bende görmedim henüz.
Bh: Hadi gidelim insanları korumalıyız.
Ch: Haklısın. Gidelim hadi. Dedi ve evden çıkıp önlerin eçıkan ilk taksiye atladılar.
Cy: Niye taksiye bindik ki? Güçlerimizi kullansaydık ya.
Bh: Zaman yok inince kullanırız güçlerimizi uzun.
Taksici şaşkın bir yüzle onlara bakarken sordu.
Tks: Nereye gidiyorsunuz?
Baekhyun Biraz düşündü ve cevapladı.
Bh: Siz sürün biz yolu tarif edeceğiz.
Taksici "tamam" anlamında başını sallayıp motoru çalıştırdı. 1 saatlik yolculuğun ardından sonunda varmışlardı. Hızlı bir şekilde arabadan inip dönüştüler. Youma'nın olduğu yere gittiklerinde ise Suho'yu görmeyi beklemiyorlardı.
Bh: Kör edici ışık! Dedi ve elini Youma'nın yüzüne doğru tuttu.
Cy: Alev Rüzgârı! Dedi Chanyeol eliyle Street Fighter oyunundaki Aduket işaretini yaparak. Suho sesin geldiği yere döndürdü kafasını.
S: Siz ikiniz, ama nasıl?
Bh: Bizde senin gibi özel güçlere sahibiz.
Cy: Önce şu Youmadan bir kurtulsak da tartışmayı sonra yapsak. Dedi Chanyeol yarı sersem canavarı göstererek.
S: Bence de. Dedi Suho sağ elinin işaret parmağını havada döndürmeye başladı.
S: Dönen su girdabi! Dedi ve sudan bir hortum oluşturup canavarı içine hapsetti.
Bh: Şifacı nerede ona ihtiyacımız var.
S: Olmaz o gücünü kullandı ve yeniden kullanması için zamana ihtiyacı var.
Bh: O güçlerinin farkında mı?
S: Henüz değil! Zaten bende bilmiyordum yeni öğrendim. Dedi Suho alnı boncuk, boncuk terlerken.
Bh: Eğer şifacı onu iyileştiremezse tekbir seçeneğimiz var onu (canavarı) yok etmek.
S: Ama o bir insan! Biz bir insanı öldürecek güce sahip değiliz.
Ch: Ah nasıl unuturum ben Anka Kuşuyum!
S:Anka kuşu?
Bh: Evet öylesin uzun da bunun konuyla ilgisi ne?
Cy: Ben şifacı ile gücümü birleştirirsem ne olur bücür?
Bh: Tanrım! Ben bunu nasıl unuturum!
S: Ne yapacaksanız yapın artık! Onu daha fazla zapt edemem.
Ch: Baek kafes.
Bh: Tamam. Dedi ve havaya bir kafes resmi çizdi.
Bh: Floresan kafesi! Dedi ve havaya çizdiği kafesi eliyle canavara doğru itti.
Cy: Suho onu Baek'in kafesini indir. Suho gücünü kullanmayı bıraktı.
Cy: Şifacı'nın gelmesi şart, merak etme ona bir şey olmayacak.
S: Nasıl? Beni iyileştirdi ama elimdeki yara ona geçti. Dedi nefes nefese.
Cy: Ben Anka kuşuyum küllerimden yeniden doğarım.
S: Bunu biliyorum dev oğlan.
Cy: Öyleyse şifacıyla güçlerimiz birleştirebildiğimizi de biliyorsun.
S: Bak işte onu bilmiyordum.
Cy: Artık biliyorsun.
S: Ona bir şey olmayacağını nereden biliyorsun?
Cy: Biliyorum. Hani senin yaran şifacıya geçmişti ya. Biz güçlerimizi birleştirdiğimiz de youmanın kötü enerjisi şifacıya değil bana geçecek ve ben bir süre kötü olacağım ama anka kuşu gibi küllerimden yeniden doğacağım. Yalnız bu süreçte şifacı 5 yaşındaki çocuklar gibi davranabilir.
S: Zaten öyle kendisi. Tam o sırada
L: Hyung! Diye bağırarak onlara doğru koşan ve şifacıya dönüşmüş bir Lay beklemiyorlardı.
S: LAY!
Bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm :( farkında değildim. Ancak diğer bölüm telafi edeceğim. KORUYUCU Okurları 1-2 gün içinde yeni bölümü ekleyeceğim.
Hello! Gelecekten bildiriyorum ne yazmak istediğimi hatırlamaya başladım. Güzelde gidiyormuşum. Bakalım ilerisi nasıl? Konu bütünlüğünü bozduğumu düşünüyorum ama bakalım... Yalnız güzel güçler bulmuşum he...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)
Fiksi PenggemarExo ve özel güçleri ile bir dolu maceraya hazır olunuz! Evet. Sonunda Gözlerinizi Kanatan Ama Hâlâ Severek Okuduğunuz Hikâyemi Düzenliyorum...