L: Kai, Kyungsoo, Sehun buraya gelir misiniz? Üçü birden "tamam" deyip diğerlerinin yanına gidip oturdular. O sırada Kris ve Luhan salona girdi. S: Hyung Tao nerede? Lh: Burada değil mi? L: Size bakmaya gitmişti. Kr: Onu gördük Lay, bize sizin üzgün olduğunuzu söyledi. S: Evet hepimiz üzgünüz olayı yanlış anlamışız. L: Özür dileriz Luhan hyung. Lh: Tamam önemli değil çocuklar size küsmedim. Kr: Peki Tao nereye gitti arkadaşlar? Sh:Ben bulurum onu Hyung. Xiu: Pekâlâ bekliyoruz çabuk gelin ama. Anlatacaklarım çok önemli. Sh: Tamam Hyung, onu bulur bulmaz getireceğim. S: Bekliyoruz. Dedi. Sehun başını "tamam" anlamında sallayım salondan çıktı. Evin nerdeyse her yerine baktıktan sonra Tao'yu bahçede ağlarken buldu. Tao'yu görür görmez hemen yanına gitti. Sh: Hyung ne oldu? Diye sordu. T: Yok bir şey! Diye bağırdı. Sh: Madem yok bir şey neden ağlıyorsun ozaman? T: Ondan hoşlanıyormuş Sehun! Sh: Kim? T: Kris, Sehun, Kris Luhan'dan hoşlanıyormuş! Sh: Ne? Kim söyledi bunu sana? T: Kris Luhan'a söyledi ben de tesadüfen duymuş oldum. Sh: Hyung seninle burada bu konu üzerine uzun uzun sohbet eder ve beraber ağlardım ama gitmemiz lazım. T: Nereye? Sh: Diğerlerinin yanına. T: Sen gidebilirsin ama ben gelmeyeceğim Sehun. Sh: Hyung bu ciddi bir durum. Minseok hyung bize önemli bir şeyler anlatacakmış. Hepimizin dinlemesini istiyor. T: Tamam gidelim ama sen benim önümde otur, ben de Kris ve Luhan'ı görmeyeyim. Sh: Tamam hyung. Dedi ve gitmek için ayaklandı. Ardından kalkması için Toa'ya elini uzattı. Tao, Sehun'un elini tutup kalkarken dengesini kaybedince Sehun boştaki elini Tao'nun beline sardı ve Tao'yu kendine doğruçekti. Bu beklenmedik yakınlık ikisine de "ıyy" dedirtirken Sehun'a iyi bir fikir vermişti. Sh: Hyung bence kendine bir sevgili bulmalısın. Dedi eve doğru yürürlerken T: Kris'i severken mi? Saçmalama maknae! Sh: Ama Kris hyung senin onu sevdiğini bilmiyor ki! T: Açık konuş velet. Sinirimi bozuyorsun! Sh: Diyorum ki sana bir sevgili bulmamız lazım. Bakalım Kris hyung nasıl bir tepki verecek? T: Bekle! Eğer sevgilim olduğunu öğrendiğinde umursamazsa ne olacak?S: O zaman kendine gerçek bir sevgili bulman gerekecek hyung çünkü Kris Hyung sana karşı bir şey hissetmiyor olacak. Dedi kapıyı açarken. Ardından beraber eve girdiler. T: Peki ben nereden bulacağım sevgilimi? Kim böyle bir şeyi kabul eder ki? Dedi merdivenleri çıkarken. Sh: Bu kişi her daim yanında olmalı ve seni yalnız bırakmamalı. Ama herhangi biri de olmamalı çünkü özel güçlerimiz söz konusu. T: Bence böyle birini bulamayız Çünkü özel güçlerimizi öğrenen herkes bizden kaçar. Sh:Saçmalama hyung! Tamam, korkabilirler ama kaçmazlar. Ve biz insanların hayatlarını tehlikeye atamayız bu yüzden bence gruptan biri olmalı. T: Meselakim? Sh: Bir bakalım. Lay hyung olmaz çünkü Suho hyung ile çift oldukları 1 mil öteden belli, bu yüzden onları ele. Minseok hyung ile Jongdae hyung da olmaz onlarda da bir şeyler var ama farkında değiller,bu yüzden onları da ele. Kai olmaz kafayı Kyungsoo hyung'a takmış. Kyungsoo Hyung olmaz çünkü Kai çok kıskanç. Chanyeol hyung ve Baekhyun hyung zaten çiftler onları baştan eledim. T: Kris, Luhan ve senin dışında kimse kalmadı.Dedi Tao hüzünle. S: Kris hyung ve Luhan hyung'u listeye almadım ki hyung. Aman Tanrım! Sadece ben mi kaldım yani? T:Maalesef maknae. S: Peki, madem ben kaldım o zaman ben olurum. Ama hemen açıklamayalım. Önce bizden şüphelensinler sonra yakalandık deriz. Dedi salonun kapısını açarken. T: Tamam o zaman senin dediğin gibi olsun. Dedi ve diğerlerinin yanına gidip Kris ve Luhan'a en uzak olan yere oturdu. Sehun da onu takip etti ve Tao'nun istediği gibi önüne oturdu. S: Herkes geldiğine göre artık başlayabiliriz. Seni dinliyoruz Minseok hyung. Xiu: Kris ve Suho birkaç günönce bize bir rüya anlatmıştınız. Rüyanızda bir evden bahsetmiştiniz. O evde yaşlı biri vardı. Baekhyun kapıyı açınca o adam ile karşılaştı ve büyük bir patlama meydana geldi. S: Hyung sen bunu nerden biliyorsun. Xiu: Aslında bunları bizim evde toplandığımız zaman anlatacaktım çünkü büyü kitabının kayıp2 sayfası bizde. Ve Choi Seungwoon adı o sayfalarda fazlasıyla geçiyor. Senin kupüre bakıp onay verdiğin kişide o. Bir çeşit gençleştirme büyüsü ya da ona benzer bir şeyler kullanarak yaşını küçültmüş. S: O zaman senin evine gidiyoruz hyung. Xiu: Gidelim. Ch: Hyung ama ev dağınık. Xiu: Oh Doğru. K: Tamam şöyle yapalım ben sizi eve ışınlayım siz de ortalığı toplayın sonra bize mesaj atın ya da arayın. Xiu: Tamam. Dedi ve Kai onları ışınladı. L: Ben o adamda bir şeyler olduğunu biliyordum işte! Onu hiç sevmemiştim zaten. S: Tamam Lay sakin ol biraz. L: Olamam hyung, o adamın sende garip bir etkisi varken hiç sakin olamam! Bh: Evet, o gün hava alanında Suho Hyung da bir tuhaflık olduğunu anlamıştım ben. Cy: Evet, Lay hyung ona seslendiğinde umursamamıştı bile. S:Bir an için dalmıştım, her insanda olur bu! Bh: Herkesin içinde ve biriyle konuşurken mi? Hiç sanmıyorum hyung. Ch: O adama karşı dikkatli olmalıyız. O sırada Kai geldi. K: Hyung hazır mısınız? S: Sanırım herkes hazır? Dedi üyelere bakarak. Ky: Ben hazırım. T&Sh: Bizde hazırız. Kr&Lh: Bizde hazırız. Cy&Bh: Bizde hazırız. S: Lay? L: Hazırım. K: Pekala, herkes hazırsa gidelim o zaman.Dedi ve Kyungsoo'nun elini tuttu. K: Baekhyun hyung Kyungsoo hyung'un diğer elini sen tutar mısın? Bh: Tamam. Dedi ve Kai'nin dediğini yaptı. Chanyeol da Baekhyun'un diğer elini tuttu. Sonra sırasıyla Lay Chanyeol'un, Suho Lay'ın, Luhan Suho'nun, Kris Luhan'ın, Tao Kris'in ve Sehun da Tao'nun elini tuttu. Sonra Kai Sihirli sözcükleri söyleyerek onları Xiuchen çiftinin evine ışınladı. Hepsi bir Xiuchen çiftinin salonuna ışınlandılar. S: Dış kapıya ışınlasaydın keşke böyle şüphe çekeriz. K: Haklısın hyung, o zaman dış kapıya! Dedi ve dış kapıya ışınlandılar. Ky: Kaçıncı katta bunların evi? S: Bekleyin arıyorum. Dedi ve Minseok'u aradı. < S: Alo hyungBiz apartmanın önündeyiz kapıyı açabilir misin? Xiu: Tamam bu arada 5. Katta oturuyoruz. Kapı numaramız 18. Dedi ve Telefonu kapattı.> S: Tamam açacak.Dedi ve kapının açılma sesi duyuldu. Kr: Hadi gidelim. Dedi ve binadan içeri girdiler ve Minseok ve Jongdae'nin evlerinin bulunduğu kata çıktılar ve evlerinin kapısının ziline bastılar. Kapıyı Jongdae açtı. Ch: Hoş geldiniz dostlarım. S: Hoş bulduk. Dedi ve içeri girdiler. Jongdae'nin yönlendirmesiyle salona geçtiler. Herkes bir yere oturdu ve Minseok'u beklemeye başladı. S: Minseok nerede? Ch: Sayfaları getiriyor hyung. Dedi. Ardından Minseok elindeki kâğıtlarla salona girdi. Xiu: İşte burada! Baekhyun Patlamanın olduğu sayfayı açabilir misin? Bh: Tabi Hyung. Dedi ve Minseok'un bahsettiği sayfayı açtı. Xiu: Kris'in anlattığı rüyasının kitapta geçtiğini fark etmiştik ama bazı eksikler vardı. Elimdeki kâğıtlar o eksiği tamamlayacak arkadaşlar. Baekhyun lütfen kâğıtları yerine koy lütfen. Dedi ve elindeki kâğıtları Baekhyun'a uzattı. Baekhyun kâğıtları alıp kitaba yerleştirdi ve kâğıtlar sihirli bir parıltı eşliğinde kitapla birleşti.
Not: Arkadaşlar sonunda bölümü ekleyebildim. Sanırım yazdığım en uzun bölüm bu oldu. Normalde bu bölümü "İlk Öpücük" bölümünün 2. partı olarak düşünmüştüm ancak gene olmadı. İnşallah bir daha ki bölümde öpüştürecem sevgili karakterlerimi. Daha bir öpüşme sahnesi yazamazken smut nasıl yazacam onu düşünüyorum. Bu hikayemde smut olacağını düşünmüyorum çünkü daha öpücük sahnesi yazmayı başaramadım. Neyse sözü daha fazla uzatmadan size "iyi okumalar " diyerek notumu sonlandırıyorum. Bunu söyleyeceğim aklıma gelmezdi ama arada bir yorum okumak eğlenceli oluyor. Bende her yazar gibi yorumlarınızı okumak isterim ki düşüncelerinizi biliyim ve hatalarımı düzeltebileyim. Üşendiğinizi biliyorum çünkü bende üşeniyorum yorum yazmaya. Okuma listelerime bakan bilir bir çok hikaye var ama toplasan 10 hikayeye oy vermişimdir. 5 hikayeye yorum yazmışımdır. Yazmak zor bir iş. Hele ki yazdığını okuyucuya sevdirmek baya zor bir iş. Eğer bir yazar olarak yazdıklarımı size sevdirebildiysem ne mutlu bana :) İYİ OKUMALAR :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)
FanfictionExo ve özel güçleri ile bir dolu maceraya hazır olunuz! Evet. Sonunda Gözlerinizi Kanatan Ama Hâlâ Severek Okuduğunuz Hikâyemi Düzenliyorum...