2 . Bölüm (Chanbaek ve Youma)

238 10 6
                                    

Not: ("..." ) içindeki yazılar karakterlerin düşünceleri oluyor, ona göre okuyun iyi okumalar.

S; Lay sen bunu nasıl yaptın? 

L; Bilmiyorum hyung. Sanırım kalbim çok temiz ondan dileğim kabul oldu. Dedi odadaki herkes Suho'nun eline bakarken... 

Dr: Sanırım burada kalmanıza gerek kalmadı. İstediğiniz zaman gidebilirsiniz. Dedi ve hemşireyle beraber odadan çıktı.

 Suho "Lay'ın da benim gibigüçleri mi var yoksa?" Diye düşünürken Lay'ın sesi düşüncesini bozdu. 

L; Ah! 

S; Ne oldu? 

L; Hyung elim, elim acıyor. 

S; Ne oldu eline?

 L; Bilmiyorum hyung. 

S; Dur bakalım ne olmuş eline? Lay Suho'yaelini uzattı. 

S: Ama Bu? Dedi gözlerini kocaman açarak. Suho'nun elindeki yara tuhaf bir şekilde Lay'ın eline geçmişti...                                                                                                                                                                      

***

Cy; Baekhyun hadi ama geç kalıyoruz. 

Bh; Tamam ya geliyorum!! 

Cy; Senin yüzünden işe başlamadan kovulan ilk insan biz olacağız Baek! 

Bh; Of ya amma tantana yaptın. Geldim işte. Dedi Baekhyun. 

Chanyeol ağzı açık ona bakıyordu. 

Cy; Bu halin ne? İş görüşmesine gidiyoruz Baek, düğüne değil. 

Bh; Fazla mı abartılı olmuş? 

Cy; Abartılı bu kıyafetin için yetersiz kalıyor Baek! Git ve çıkar şunu! Ve giyinmek için 10 dakikanın var! 

Bh: Off! Tamam ya! Dedi ve dudak büzerek üzerini değiştirmeye gitti. Geri döndüğünde Beyaz bir gömlek ve buz mavisi kot pantolon giymişti. 

Bh: Şimdi nasıl görünüyorum? 

Cy: Şimdi daha iyi. Hadi gidelim artık. Dedi ve milyonuncu iş görüşmelerini yapmak için evden çıktılar...

***

Suho'nun elindeki yara tuhaf bir şekilde Lay'ın eline geçmişti... Dahası Lay'ın bileği parlıyordu. Suho bunu fark etti. 

S: Hadi gel elini saralım dedi ve hemşirenin odada bıraktığı pansuman malzemelerini kullanarak Lay'ın elini sardı ve işareti kapattı.

 S: "Onda da özel güç var. Eğer Lay da benim gibiyse bana yardım edebilir. Bu durumu Soo Man ile konuşmalıyım." 

 Lay ve Suho hastaneden çıkmış eve gidiyorlardı arabayı Suho kullanıyordu. 

L: Hyung müzik açabilir miyim? 

 S: Tamam aç ama radyoyu fazla kurcalama. L: Tamam hyung.

***

Chanyeol ve Baekhyun, Gidecekleri yer baya uzakta olduğu için ve oraya gidecek bir araç bulamadıkları için 1-2 saatliğine bir araba kiralamışlardı. Baekhyun'nun ehliyeti olmadığı için arabayı Chanyeol kullanıyordu.

ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin