13. Bölüm (Yeni Güçler)

101 7 0
                                    

Luhan bütün gücünü kullanıp Kris'in üzerine gelen parçayı son andadurdurmuştu. Lh: K-Kris ç-çık dı-dışarı! Dedi dişlerini sıkarak. Kris, Luhan'ın haykırması ile ona dönmüş sonrakendisine doğru gelen betonu fark etmiş ve kollarını yüze kapatmıştı. Ancakherhangi bir acı hissetmeyince kollarının yüzünden çekmiş şaşkınlıkla Luhan'abakıyordu. Kr: S-sen? Lh: Çık... Dedi nefes aldı. Lh: Gücüm... Dedi ve aldığınefesi bıraktı. Kris olduğu yerde put gibi kalmıştı. Luhan sinirlendiğinihissediyordu. Lh: Çekil artık şurdan! Diye tısladı bu sefer. Kris, Luhan'aarkasını döndü ve Luhan'ın tuttuğu büyük beton kütlesine baktı. Kr: "LanetOlsun" Ateş Topu dedi avcunu açtı veavcunda beliren büyük ateş topunu betona doğru fırlatıp Luhan'a doğru koşarakonu kucakladığı gibi odadan fırladı. Diğerlerinin yanına geldiğinde nefesnefese kalmıştı ve Luhan da yorulduğu için kendinden geçmişti. S: İçeride neoldu? Dedi Suho, Kris'e ve kucağındaki Luhan'a bakarak. Kr: Hiçbir şey olmadı.Dedi S: O zaman bu haliniz ne? Kr: O beni kurtardı ve tüm gücünü harcadı. L:Onu ben hallederim. Siz Şu youmayı durdurun yoksa tüm şehri yıkacak. DediKris'in kucağındaki Luhan'ı alarak. T: Onları ben korurum. Dedi ve Elindekisopayı 2 defa yere vurdu T: Zaman Kalkanı! Dedi ve bir kalkan oluşturdu. Cy:Hava saldırısı benim. Dedi ve kanatlarını kullanarak gökyüzüne yükseldi. S:Kris Hyung, sen burda kal ve dinlen. Bir de Tao'ya yardım et ve onları koru!Dedi ve diğerlerinin yanına gitti. O sırada Lay gücünü kullanmış ve Luhan'ınbirkaç dakika içinde uyanacağını söylemişti. Kris, Luhan'ın iyi olduğunuduyunca üzerinden büyük bir yükün kalktığını hissetti. Kris o an ilk defapişman oldu Luhan'a kız dediği için. Çünkü Luhan erkek gibi davranıp Kris için–arkadaşı için yani- hayatını riske atmıştı. Herkes Youmayı durdurabilmek içinsavaşıyordu. Tao'nun gücü henüz yerinde sayılırdı. Ancak terlemeye başlamıştı,bu zorlandığını gösteriyordu. Chanyeol ise gökyüzünde süzülüyor ve savrulanparçaları uzaklaştırmaya çalışıyordu. Luhan henüz uyanmış ve uyku mahmuruetrafı izliyordu. Luhan'ı fark eden Kris hemen yanına gitti. Kr: Luhan! Lh:Kris? Kr: İyisin değil mi? dedi Luhan'a sarılırken. Lh: Sanırım iyiyim. Dedi.Lh: Ne oldu? Kr: Sen beni kurtardın! Neden yaptın? Lh: Kurtardım mı? Dedibaşını ovalayarak. Yavaş yavaş olanları hatırlayınca gözlerini kocaman açarakKris'e baktı. Lh: AMAN TANRIM! Diye haykırdı. Lh: İyisin değil mi? Kr: İyiyim.Senin sayende iyiyim. Lh: Biz oradan nasıl çıktık. Kr: Şey... Ben gücümü kullanıpbetonu patlattım sonrada seni kucakladığım gibi dışarı koştum. Lh: Sen beni mikurtardın? Kr: Sende beni kurtardın! Lh: Kurtardım çünkü sana değer veriyorum.Kr: Sana kız gibisin derken samimi değildim. Lh: Farkındaydım, zaten samimiolsaydın seni ordan kurtarmazdım. Kris ve Luhan kendilerini konuşmayakaptırmışken Lay'ın sesiyle irkildiler. L: Çocuklar! Dedi ve Tao'nun yanınagitti ve elini Tao'nun alnına koyarak bir şeyler fısıldadı. Sonra Kris'e döndü.L: Kris havalan ve Chanyeol'ü buraya gönder. Kris "tamam" anlamında başınısalladı ve havalandı. Chanyeol'e bir şeyler söyledi ve ardından Chanyeol,Luhan'ların yanına indi. L: Luhan nasıl hissediyorsun? Lh: Daha iyiyim. L:Tamam. Chanyeol sen? Cy: Harikayım! L: İkiniz, ben Tao ile ilgilenirken bizikoruyun! Dedi ve Tao'nun yanına döndü. Kris hava süzülüp arkadaşlarına talimatvermeye çalışıyordu. Başarılı olduğu söylenemezdi ama an azından işlerine yarıyordu.Kris bir an için durdu ve etrafına baktı. Arkadaşları var güçleri ile youmayıetkisiz hale getirmeye çalışıyordu. Luhan ve Chanyeol Şifacı (Lay) 'yı korumayaçalışıyordu. Kris ve Chanyeol Ateşi kontrol edebilme yeteneklerine sahiplerdiancak bu gücü her yerde kullanamıyorlardı. Chanyeol çoğu zaman kanatlarınıkalkan olarak kullanıyor ve Şifacıyı olası bir darbeden koruyordu. Luhan isenesneleri hareket ettirebilme özelliğini kullanarak savrulan parçalarıyakalayıp başka bir yere fırlatıyordu. Arada Kai de ışınlanma gücünü kullanarakŞifacı, Tao, Luhan ve Chanyeol'ün yerlerini değiştirip onları koruyordu. Peki,Kris ne yapıyordu boş boş havada süzülüyordu. –Bu Kris'in kendi fikri, üyeleregöre Kris çok işe yarıyor.- Kris havada süzülürken Düşünceleri arasında öylebir kaybolmuştu ki kendisine doğru gelen şarapnel (Beton) parçasını fark etmemişti.Kris'i normal hayata döndüren Luhan'ın çığlığı oldu. L: Kris! Diye haykırıp devşarapnel parçasını havada yakalamıştı. Ama Gücü yeterli değildi yine de Luhanpes etmedi. Kris o an kendine gelmiş ve bedeni alev topuna dönerken Kanatlarıile bir rüzgar oluşturarak " Ejder Pulu Fırtınası!" diye haykırmıştı. LayKafasını kaldırıp Kris'e baktı ve "Hayır!" diye bağırdı. Ayın anda Luhan'ın da bedeniparlarken " Mancınık Fırlatışı!" diye bağırıp şarapneli öyle bir fırlattı kişarapnel gökyüzünde kayboldu. Ancak ikiside tüm güçlerini harcadıkları içinbayıldılar. Kris Gökyüzünde olduğu için hızla yere düşmeye başladı. Neyse kiChanyeol zamanında havalanıp Kris'i yere çakılmadan yakaladı.   

Evet! Sevgili okurlar! Sonunda bölümü ekleyebildim. Bu yüzden çok mutluyum. Farkındayım  arayı çok açtım ama ailevi bir durum söz konusu oldu. Bu arada size üzücü bir haberim var. Elimdeki hazır olan bölümler tükendi. 14. Bölüm yarım ama tamamlayıp en kısa zamanda yayımlayacağım. Bir de KORUYUCU okurları sizden azıcık daha zaman talep ediyorum. Çünkü sizi çok güzel bir bölüm bekliyo. Bu arada 3 yeni hikaye yayımladım onlara da bir göz atın derim. Zaten en kısa zamanda 2 tanesinin tüm bölümlerini yayımlayacağım. Neyse lafı fazla uzatıp sizi sıkmadan bölümü yayımlayım da sizde okuyun. keyifli Okumalar

ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin