6.Bölüm ( Kahraman Lay!)

104 9 0
                                    


SULAY

L: Hyung ben çok yoruldum. 

S: Bende çok yoruldum Lay bende. 

L: Dondurma yiyelim mi? 

S: Sanırım bu gün yiyebiliriz Uzun zamandır yemiyoruz zaten. Bu gün bir kaçamak yapabiliriz. 

L: Yaşasın! O zaman ben bol çikolatalı istiyorum. 

S:Tamam, o zaman hazırlanalım ve dondurma yemeye gidelim. 

L: Tamam hyung! 

 10 Dakika sonra...

 S: Lay! Ben arabayı otoparktan almaya gidiyorum döndüğümde kapının önünde ol!

 L: Tamam, hyung! Suho arabayı otoparktan alıp geldiğinde Lay daha aşağıya inmemişti. Suho Lay'a msj attı. 

{S: Lay neredesin? 

L: Hyung lacivert ceketimi arıyordum ama bulamadım.

S: Benim dolabıma bak Lay en son oraya koymuştum. 

L: Neden benim ceketimi kendi dolabına koydun ki hyung? 

S: Şey... Giymek için almıştım sonra vazgeçtim vaktim yoktu ondan dolaba atıverdim işte.! Hadi ama sıkıldım burada!

L: Tamam, hyung hızlıca geliyorum.}

Suho arabaya yaslanmış  Lay'in gelmesini bekliyordu. Sıkıntıdan oflayıp ayağını yere ritmik bir şekilde vuruyordu. O sırada yanına bir adam geldi adamın elinde bir içki şişesi vardı. Adam sallana sallana Suho'ya yaklaştı.

 S: Ne var ne istiyorsun? 

Ad: Ne kadar güzel bir yüzün varmış böyle ufaklık. 

S: Ne? 

Ad: Diyorum ki; Sen, ben ve ev? 

S: S*tir git! 

Ad: Vay güzellik atarlı çıktı. 

Dedi ve Suho'nun çenesini kavradı. Suho adamı dövmek için kıvranıyordu ama adam Suho'yu öyle bir kıstırmıştı ki kımıldayamıyordu. Adam gittikçe Suho'ya yaklaşıyordu. O sırada Lay gelmişti.

 L: Hyung ben geldim hadi gidelim! 

Adam Lay'ın sesini duyunca bir an dikkati dağıldı ve Suho bu fırsatı iyi değerlendirmiş ve Adamın kıskacından kurtulmuştu. Ama kaçamamıştı. Tam kaçarken adam ona çelme takmış ve düşmesini sağlamıştı. 

L: Hyung? Neredesin?

 Lay Suho'ya seslenirken Suho adamdan kurtulmaya çalışıyordu. Suho düştüğü yerden kalkmaya yeltendiğinde adam onu altına almıştı ama Suho küçük bir manevra ile ondan kurtuldu. Suho tam kalmıştı ki adam bileğini tuttu. Suho adama dönüp suratına bir yumruk geçirdi.

L: HYUNG! Neredesin? 

S: Lay ben iyiyim sen arabaya bin ben geliyorum. 

Dediğinde  adam onu hâlâ tutuyordu ama Suho kaçmak için direndi. Adam Suho'nun ayağına vurarak düşmesini sağladı. Suho yere düşerken acıyla inledi. 

S: Ahh! 

Lay Suho' nun sesini duyunca arabadan indi. Arabanın az ilerisinde gördü Suho'yu. Yerde yatıyordu ve bir adam ona dokunmak üzereydi. 

L: Hyungumu rahat bırak! 

S: Lay! 

Ad: Huh! Sende kimsin?

 S: Hiç kimse! 

L: Seni ilgilendirmiyor sersem adam şimdi onu bırak yoksa... 

Ad: Yoksa ne olur? 

Lay o kadar sinirlenmişti ki işareti parlıyordu. 

L: İşte bu olur dedi ve sinirden yumruk yaptığı elini havaya kaldırdı.

 Ad: Ne o bana mı vuracaksın ufaklık. 

L: Yoo sadece uyutacağım.

 Dedi ve avucunu açarak adamın yüzüne doğru üfledi. 

L: Uyku Tozu! 

Lay'ın avucundaki toz adamın yüzüne doğru yayıldı ve adamın başı yere düştü. 

S: Ne yaptın ona?

L: Sadece uyumasını sağladım. 

S: Bunu yapabildiğini bilmiyordum. 

L: Bende bilmiyordum. Sadece, Hani şifacıyım ya iyileştirdiğim insanların canı yanmasın diye onları uyutabilme gibi bir sihir yapabilir miyim diye merak etmiştim. 

S: Demek ki yapabiliyor muşsun. Teşekkür ederim Lay hayatımı kurtardın, 3. Kez hem de.

 L: Bu bana meyveli kek alacaksın mı demek oluyor hyung? 

 S: Sen iste yeter. 

Dedi ve ayağa kalktı ama kalktığı gibi geri oturdu. 

L: Hyung ne oldu? 

S: Şerefsiz! Ayağımı mahvetmiş.

 L: Dur bir bakayım! 

S: Tamam bende polisi arayayım da şu kaçığı şuradan alsınlar. 


Hello! Güzel yazmışım maşallah bana.  

ÖZEL GÜÇLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin