Fata cuminte !
Volumul 2,cap 2.D: Scuze Brit ... #Spune_intinzandu_mi_mana_ca_sa_ma_ridic
B: Nu e nimic , ce e cu tine ? Pari suparat .
D: .... hai sa ne asezam ...Ma prinde de mana ..... emoticon heart si mergem pe o banca in curtea scolii .
B: Ce este Derek ?
D: Vreau sa iti spun ca eu ... eu voi pleca .
B: Ce ? De ce ?
D: Nu mai pot sta aici Brit ..., vreau sa fiu liber ...
B: Cum o sa te descurci singur ?
D: Cum am facut-o si pana acum ..., o sa imi fie dor de tine pitico .Eu afisez un zambet fortat , lacrimile imi inundau ochii, il iau in brate si il strang tare ..., chiar daca acum as putea sa ii zic ca il simpatizez el sigur nu simte la fel asa ca prefer sa nu ii zic nimic .
B: Unde ai sa pleci ?
D: Ma duc in Anglia voi locui in apartamentul matusii mele .
B: Si nu te pot face in niciun fel sa te razgandesti ?
D: Ai putea ....Deodata il vad ca se uita foarte insistent in ochii mei si apoi la buzele mele , inghit in sec .
El isi muta mana pe obrazul meu si mi-l mangaie , dar momentul ne este stricat de Kara care vine spre noi , imediat Derek se indeparteaza de mine si eu imi mut privirea spre Kara care mai avea putin si sarea pe noi , avea un ranjet idiot pe fata .
K: Hei dragilor !
D, B: Hei...
K: Va deranjez ....
D: Nu mai conteaza ..., eu am plecat , ne mai vedem .
B: Pa Derek
D: Pa Britney .El se indeparteaza de noi si eu oftez zgomotos .
K: Ce am intrerupt ?
B: Aproape ne-am sarutat cand ai aparut tu ....
K: Oh, scuze ... , ai aflat ca pleaca ?
B: Mda ...., eu o sa plec acasa ...., ma asteapta mama .
K: Bine draga mea , scuze din nou ....Eu iau un taxi si ma indrept spre casa , am coborat din taxi si m-am indreptat spre usa casei , cand sa intru aud pe cineva care ma striga .
D: Britney ..., stai putin
Ma opresc si ma intorc cu fata spre Derek care alerga spre mine .B: Hei ...
D: hei , vroiam sa iti spun ceva ....
B: Asculta Derek ...., nu vreau sa pleci .., dar o sa vorbim la telefon si pe internet , o sa imi fie dor de tine si .... #dar_ma_intrerupe
D: Brit ... #il_intrerup
B: Nu Derek ..., asculta-ma ! #ma_intrerupe
D: Britney asculta e important ... #il_intrerup
B: Dar si ce vreau eu sa zic e important ... este vorba despreNu mai apuc sa zic nimic ca ma saruta , fara sa vreau ii raspund la sarut , wow primul meu sarut...
Isi pune mana pe talia mea si eu ii pun o mana dupa gat si una in par tragandu-l , un geamat de placere ii paraseste gura.
Imi infasoara talia mai bine in mainile lui si ma lipeste de pieptul lui .Imediat usa casei se deschide iar pe ia iese mama.
Imediat si Derek se indeparteaza de mine , fara sa imi dau seama il prind de mana , mama cand ne vede ii apare pe fata un zambet dragut .... CIUDAT ... ma asteptam sa ma certe .... ai de capul meu , daca iesea tata dadeam de belea rauuuu .B: Buna ziua .....
A: Cred si eu ca e buna ....
D: Buna ziua doamna Clark ....
A: Buna dragule , cine este baiatul de langa tine Brit ?
B: Este ...., iu... iubitul meu !
Pe fata lui Derek apare un zambet discret , ma abtin cu greu sa nu chicotesc .Mama chicoteste si se uita la Derek analizandul din cap pana in picioare , isi pune mainile in san si nici o clipa zambetul nu ii dispare de pe fata .
A: Hai intrati in casa ...
D: Nu multumesc ..., nu vreau sa deranjez ...
A: Dragule nu ai inteles ...,a fost un ordin ...
Eu chicotesc si intram in casa , imi pun geaca in cuier si ne asezam pe canapea in living .A: Vreti sa va servesc cu ceva ?
D: Nu multumesc ...Se putea citii pe fata lui Derek emotiile ..., eu iau initiativa si ii zic mamei :
B: Mami .., iti da mancarea in foc ...
A: Dar nu am mancarea ... #o_intrerup
B: Ba da ... du-te repede ....
Mama chicoteste si pleaca din camera , eu imi mut privirea spre Derek care rasufla ...B: Iti e frica de mama ? #soptesc_eu
D: Mai am putin si lesin .... #sopteste_el
B: Dar daca ma ai putin si lesini cand vorbsti cu mama , dar cand o venii tata ?
D: Taicatu ....., aduceti preotu .... :))Imi pun mana peste a lui si el isi trece degetele printre ale mele ....
Deodata telefonul lui Derek incepe sa sune , il scoate rapid din buzunarul blugilor si raspunde fara sa se uite , dupa cateva zeci de secunde expresia fetei i se schimba , parea mai serios si mai nervos ...
Se ridica de pe canepea si inchide telefonul , isi muta privirea pe mine si imi zambeste .D: Tre sa plec ...., ne vedem maine ...
B: Ai treaba sau iti e frica sa il cunosti pe taicamiu ?
El chicoteste si ma prinde de mijloc sarutandu-ma pe frunte .D: Ne vedem maine ..., sa te odihnesti , maine am planuri mari cu tine iubito .
Ii zambesc si ma ridic pe varfuri si el se apleaca si ma saruta , imi prind mainile dupa gatul lui si el ma prinde mai bine de talie .B: Pa , ne vedem !
D: Ne vedem !
Imi mai fura un sarut dupa care isi ia geaca de piele de pe cuier si pleaca ...Deodata din bucatarie iese mama cu un ...........................................
_______________________________________________________________________________________________________
CITEȘTI
Fata Cuminte, Vol.2
Ficção AdolescenteCopiii calcă pe urmele părinților . Urmăriți volum 2 din fata cuminte pentru a vedea inca odata nebunia lumii lor.