Fata cuminte !
Volumul 2, Capitolul 9 .In fata ochilor văd cum Ryan ... se saruta cu Kara 😐
Doamne Ryan pana aici ti-a fost ..., In numele tatalui si al fiului si al sfantului duh amin !
Kara tasneste de pe pat si iese din camera ... Tot ce mai aud este un "Piei drace " din partea lui Ryan , oare astea ar fi fost ultimele lui cuvinte ?
**********
Imediat ochii imi sunt inundati cu lacrimi ..., nu pot sa cred ca mi-au facut asta . Asta e cea mai proasta zi din viata mea ... :'(
B: Imi pare rau ca v-am intrerupt ...
R: Bry eu nu ....
B: Tu nu ce Ryan , tu nu ce ?
Spun eu cu glas stins si ragusit ....
R: Lasa-ma sa iti explic ...
B: Nu ai ce sa imi explici Ryan ..., te-am vazut cu ochii mei ....Spun eu parasind camera cu ochii in lacrimi ....simt ca tot ce am avut mai placut pe lume s-a sfarsit si eu urmez sa cad intr-o prapastie fara fund .
O iau la fuga pe scari si ma duc in camera mea si incui usa , dupa aceea ma arunc in pat si imi afund capul in perna ce odata era alba acum cu urme odioase de rimel pe fata de perna .Imi iau un servetel si imi sterg lacrimile , nu pot sa cred ca mi-a facut asta ...., il urasc ... nu mai vreau sa il vad niciodata ..... dar deodata imi aduc aminte de sticla de Jack Daniel de sub pat ..., este o provizie de "criza" o tin acolo pentru zile grele ca asta ...
Dau pe gat doua inghitituri si simt cum lacrimile ma cuprind ..., dupa ce termin de baut sticla nu ma mai pot tine pe picioare ..., imi iau telefonul si formez cu greu numarul mamei ..., am nevoie de ea macar sa ii aud glasul de inger care imi da cele mai bune sfaturi de fiecare data .... :\C.T.
A (Alexa ) : Alo Bry ? Ce faci Bry ?
B: Nu fac bine mama , ma doare tot .., ma doare fiecare particica din inima din suflet ... ,ce sa fac mami ?
A: Calmeaza-te puiule ...., chiar daca nu sunt langa tine, tine minte ca atunci cand te vei gandii la mine voi fi mereu langa tine , si o sa te sustin intotdeauna ....
B: Ce sa fac mama , l-am vazut pe Ryan ca se saruta cu Kara ..... Zi-mi ce sa fac si eu o sa fac!
A: Bry , ai baut ?
B: Da mama , sunt beata , pentru ca altfel nu il pot ierta , sigur ai fost si tu asa ...
A: Iubirea doare puiule ..., decizia nu o pot lua eu in locul tau .., gandeste cu inima nu cu mintea. Si vei gasii drumul potrivit ... Acum am treaba ,..., te iubesc !
B: si eu mami ..,pa !Inchid telefonul si il izbesc de perete ..., cum adica gandeste cu inima nu cu mintea ..., ce dracu vrea sa insemne asta ? >_<
Vreau sa nu fi existat niciodata ..., as vrea sa nu il fi intalnit niciodata , poata asa nu as suferii asa .....***
Perspectiva lui Ryan :
Ce nenorocita ..., cum sa ii faca asa ceva prietenei ei .., cum sa ma sarute ? Ala a fost cel mai gretos moment din viata mea ..., nu saruta nici pe aproape de bine ca si Bry a mea ..., sunt excitat la maxim doar cand se uita la mine dar cand ma saruta deja simt pantalonii cum se strang pe mine .Bat la usa printesei mele dar nu raspunde ..., hai pisicuto raspunde .....
O aud cum plange si ma doare sufletul sa o vad nefericita din cauza mea ..., sunt un nemernic , de ce nu am oprit-o pe nesabuita aia de Kara din a face ce a facut .., nu e altceva decat o curva care profita de pe urma tuturor .R: Bry ..., iubito ... te rog deschide ....
B: Lasa-ma Ryan ..., nu te mai vreau ....
R: iubit-o deschide altfel sparg usa .
B: N-ai decat sa spargi usa .Eu ma dau cativa pasi in spate si imi iau avant si lovesc usa cu umarul si usa se deschide trantindu-se de perete ... O vad pe Bry care incremenise langa pat ....
Avea in mana o sticla de Jack Daniel si fata ei radia si prin urmele groase de rimel scurs pe fata .., ea e frumoasa oricum ...Ma duc langa ea si ma asez pe vine langa ea ...
R: Uita-te la mine Bry ...
Pare sa nu ma auda , doar inchide ochii acum plini de lacrimi si isi lasa capul pe spate oftand din tot dufletul ...
R: Bry ?! Asculta-ma bine ..., tarca de Kara m-a sarutat ..., nu sunt vinovat cu nimic iubito !
B: Dar nu ai facut nimic sa o opresti Ryan ....
R: Asa e iubito , nu am reactionat deoarece m-a luat prin surprindere .... te rog iarta-ma !
B: Ryan ... eu nu .......
R: Te rog !
O vad cum ofteaza si da sa se ridice dar probabil din cauza alcoolului consumat era gata sa pice , dar eu o prind de mijloc inainte sa faca contact cu parchetul rece .Se uita la mine si imi pune o mana pe fata mangaindu-mi obrazul drept ....
Asta inseamna ca m-a iertat ?Se ridica si se indreapta spre baie ..., eu ma trezesc intreband :
R: Te descurci sau ai nevoie de ajutor ?!
B: Ma descurc ..., daca am nevoie sa omori vreun gandac ce imi face avansuri te chem ....
Spune aceasta facandu-mi cu ochiul .... si imi zambeste ...
***
Bineinteles ca nu am crezut nici un cuvant din ce a zis ..., putea sa o opreasca , sa ii spuna ca e iubitul meu de fata cu ea dar nu , el a ales sa taca si apoi vine la mine cu texte de 5 lei sau probabil cumparate la reducere de pe OLX.ro
Intru in baie si imi dau cu niste apa pe fata si imi curat chipul de urmele de rimel intinse .
Caut prin sertare in speranta ca voi gasii ceva ascutit dar tot ce gasesc in primele 3 sertare doar niste sapun lichid O.oCaut si in ultimul sertar si Bingo am gasit o lama .
Imi trec de cateva ori lama pe suprafata mainii si imediat isi face simtita prezenta alaturi de sangele ce curgea din abundenta ..., si parca e mai rea durerea cand incepe sa iti placa ...Mici tipete imi ieseau printre buze la contactul lamei cu pielea mea fina ..., desii durerea era sfasietoare nu vroiam sa ma opresc ..., vroiam ca totul sa se termine acum ..., asta sa fie ultima mea senzatie si sa mor impacata ...
Unii poate m-ar crede o lasa , dar mie nu imi pasa ce cred altii despre mine ..., nimeni nu imi cunoaste povestea nimeni nu are voie sa imi comenteze viata .....
Ultimele sunete pe care le mai aud sunt niste batai in usa si mai aud un sunet infundat ca si cum cineva ma striga si apoi pufff , totul devine negru , totul dispare si totul se ruineaza in jurul meu ...
____________________________________________________________________________________________________________________________________
CITEȘTI
Fata Cuminte, Vol.2
Novela JuvenilCopiii calcă pe urmele părinților . Urmăriți volum 2 din fata cuminte pentru a vedea inca odata nebunia lumii lor.