Lost between feelings and worlds

123 10 1
                                    

Fata cuminte !
Volumul 2 , capitolul 18 .

Deja a trecut o saptamana de cand sunt in spital cu Bry .. raza mea de soare nu a mai deschis ochii de o saptamana, iar mie imi e din ce in ce mai greu ...
Nu am parasit salonul de o saptamana, doar mananc la insistentele medicilor .. cu fiecare zi ce trece speranta mea moare
Acum doar ma rog la Dumnezeu ca printesa mea sa se trezeasca si jur ca nu o sa o mai parasesc niciodata ...

***

Dupa ce am avut accidentul m-am trezit intr-un loc necunoscut mie ... parca stau aici de o vesnicie .. nu vad pe nimeni .. in jurul meu se intinde un teren fara vegetetie doar pamant crapat din cauza secetei, dar acum este destul de racoare ... si cel mai rau este ca sunt singura .. de obicei m-as fi bucurat ..

De obicei imi doream sa fiu singura , sa reflectez la situatia in care ma aflu, dar acum imi doresc din tot sufletul sa ma reintorc .. sa o imbratisez pe draga mea prietene Kara , sa ma vad cu Ana ... Ana de cand nu am mai vorbit cu ea .. mereu ma intelegea cand nimeni nu o facea .. de cand a plecat din liceul in care ma aflu eu am pierdut conexiunea cu ea ...
As vrea sa mai am ocazia sa o revad pe mama si pe tata , sa ii spun cat de mult ii iubesc sa le spun cat mi-au lipsit .., dar imi e tare frica ca nu voi mai avea aceasta sansa ...

Ce o sa se intample cu mine ? Ce o sa se intample cu ceilalti ? Oare eu sunt vie ? Oare sunt moarta ? Oare m-au uitat deja ?
Imi vreau viata inapoi .. imi vreau prietena si sora inapoi .., nu pot trai fara ei .. imi vreau parintii inapoi , sa se intoarca si sa imi fie aproape .. imi vreau viata ... viata mea ...

Niciodata nu am stiut sa apreciez ce am decat dupa ce am pierdut .. si nu vreau sa imi pierd viata .. vreau sa lupt pentru ce iubesc pentru ce imi place .. pentru ce vreau .
De ce nu am fost atenta .. viata e un fir de ata ce se poate rupe oricand .., mai vreau o sansa ... ultima si promit ca o sa fac din viata mea ceva de remarcat .. nu o sa mai stau degeaba .. o sa imi fac viata sa conteze ....
Mai vreau sa ma uit la luna si sa imi dau seama cat de norocoasa sunt ca am ce am ... sa prind rasariturile si apusurile in bratele lui Ryan , sa rad cu Kara sa povestesc cu Ana , sa ascult povesti din copilaria parintilor .... imi e asa de dor ...

Simt cum o lacrima imi curge pe obraz si este urmata de alte zeci .. nu mai pot indura ..., daca nu o sa ii mai revad vreodata ? Ce o sa fac ? Daca voi fi inchisa aici pe veci ? Vreau acasa .. sa fiu prezenta cand mama gateste in fiecare vineri paste cu sos care nu ii plac tatei si sa ne face prajituri de casa iar noi sa ne indopam ca niste purcei ...
Oare asa e neamul omenesc ?! Nu apreciaza pana nu pierde ? Eu una asa am fost , si am pierdut ... si am pierdut al dracu de mult .... M-am pierdut pe mine ...

Intr-o lume plina de rau si de rele tu trebuie sa fi exceptia .. daca vrei schimbari fa tu primul pas , nu astepta sa faca altul primul pas ...

Oftez prelung si incep sa alerg in neant , nu vad nimic pe raza de un km nimic nu imi dadea impresia ca s-ar mai putea afla cineva aici ...
Eram singura in .... cine stie unde ma aflu acum ... banuiesc ca intre viata si moarte ..
Ma asez in fund pe pamantul crapat de arsita si imi frec mainile si picioarele pentru a le dezmortii .. acum eram un mort viu .. si gandul acesta ma inspaimanta si imi trezeste fiorii pe sira spinarii ...

Aici nu ploua , nu rasare soarele , nu se innoreaza , nu se înseninează .. cerul mentine aceeasi nuanta de gri ca si pamantul crapat , diverse nuante de gri care fac totul foarte anost si foarte plictisitor ..

Imi inchid ochii obosita de atata plans si incerc sa adorm dar nu pot , corpul meu refuza sa atipeasca , parca aceasta dimensiune avea strict interzisa somnul.
Imi pun mainile in parul meu acum incurcat si fara volum si incep sa ma trag ca ultima nebuna , imi dau drumul suvitelor de par si imi indrept privirea spre cer si incep sa bat cu pumnii in pamant urland de durere si singuratate , ecoul meu patrundea peste tot ...

Ia stai asa ! Cum poate sa se produca ecou daca sunt in camp deschis ?! Ceva nu e bine aici .. ma ridic si incep sa alerg .. alerg si alerg sperand ca o sa ajung la un capat , la un capat de lume si sa ma scufund in intuneric .., nu mai suportam aceste nuante anoste de gri care parca imi storceau sufletul de fericire ...

***

Nu pot sa cred ce am aflat .... nu pot si nici nu as fi vrut vreodata sa aflu aceasta veste pe care o urasc din toata inima mea ....

*Amintire*
Doctorul : Domnule .., pacienta daca nu da nici un semn de viata va fi scoasa de la aparate ...
Pur si simplu imi venea sa urlu ca un lup la luna de durere , lacrimile mi se acumuleaza in ochi pana la refuz , clipesc deoarece nu mai puteam vedea nimic clar si il privesc pe doctor cu indurare .., cu glas tremurat si ragusit din cauza plansului ii zic doctorului :
R: Va rog nu .. va .. va murii daca faceti asta ...
Doctorul ma priveste cu o oareceare mila in ochi si imi puna mana pe umar si imi zice :
Doctorul : Imi pare rau .. se vede ca o iubeai .. dar trebuie sa fi puternic

Imi inabusesc plansul si imi musc pumnul din frustrare .. doctorul iese si eu raman plangand in hohote .. niciodata nu am varsat o lacrima pentru nimeni , mai ales pentru o femeie ..., niciodata nu am crezut ca o femeie imi va schimba viata ...
Mereu le-am considerat curve pe toate , bune doar la pat si atat .. dar m-am inselat .. m-am inselat amarnic , ele iti dau sens vietii .. asa cum mi-a dat zeita mea vietii mele mizerabile si triste ..

Stau de jumatate de ora langa usa , nu indraznesc sa ma apropii de patul ei , imi e greu sa ii zic ....
Un nod mi se pune in gat cand imi aduc aminte cuvintele blestemate ale doctorului .., si nu pot , nu pot sa cred ca asa ceva se poate intampla , nu vreau sa inteleg , si cum as intelege ? Cum sa inteleg ca ingerasul meu ar murii ?

Inghit in sec si ma apropii de patul ei , o prind de mana si o strang ferm ..., cu glasul unui copil plangacios o implor pentru a mia oara sa sa intoarca la mine :
R: Te implor iubito , raza mea de soare , nu ma parasii ... adu-mi te rog din nou lumina in viata .. dar te rog nu murii , nu ma parasii , sunt in stare sa incasez un glont in inima pentru tine, pentru ca sunt un nenorocit , pentru ca nu am stiut sa te pretuiesc si sa te iubesc asa cu meriti .., dar promit ca daca deschizi acum ochii iti jur ca nu te voi mai face sa plangi .. nu te voi lasa sa mai pleci ,,, pentru ca la dracu , te iubesc Bry , te iubesc ca un nebun si am nevoie de tine , am nevoie de noi ... intelege-ma iubito .. te rog nu imi face una ca asta .. am nevoie de tine .. am nevoie de noi , este printesa mea .. eu fara tine sunt un nimeni frumoasa mea ..

Lacrimile imi curgeu pe fata si nu ma straduiam sa le ascund , nu ma interesa ca plang pentru o fata .. acum pe primul plan era Bry a mea ..
Astept cateva zeci de secunde , in speranta ca vorbele mele ar putea fi auzite de ea si ar deschide ochii ....

*IN IMAGINATIA MEA*

stau cu fruntea pe mana ei si lacrimle imi curg stinghere , nu mai pot .., am ajuns ca ultimul om .. o iubesc si nu vreau sa o pierd ...
Deodata mana imi este prinsa intr-o stransoare slaba , imi salt capul speriat si ma uit catre Bry , care deschisese ochii ...
Imi sterg lacrimile cu podul palmei si ma reped inspre ea si o iau in brate strans parca nevrand sa imi cred ochilor ce tacmai s-a intamplat ...

Un tusit imi indica ca o strang prea tare , fac un pas in spate si o privesc ingrijorat , aceasta isi afiseaza un zambet angelic , zambetul cu care m-am obijnuit si se apropie de mine ..
Isi pune o mana pe fata mea si ma mangaie cu mana ei firava si fina care acum este umpluta de mii de sarutari ... nu mai astept si o sarut parca vrand sa o devorez cu totul ... aceasta zambeste in timpul sarutlui si eu ii pun o mana pe obraz adancind sarutul
Aceasta intrerupe sarutul si se uita adanc in ochii mei apoi spune cu un glas usor trist :

B: Asta inseamna ca ti-a fost si tie macar ... putin dor de mine ?
R: Am simtit ca mor fara tine , te iubesc Bry si vreau sa imi fi sotie si mama a copiilor , vreau sa avem o fata care sa semene cu tine si pe care sa o invat sa se apere de golani si un baiat pe care sa il invat sa vrajeasca fetele ...
B: Facem cati vrei tu iubitul meu ..

Un ciocanit ma trezeste la realitatea ce era atat de departe de ce imi imaginasem eu si cel mai urat cosmar al meu avea sa se intample in clipele urmatoare .. daca un miracol nu se va intampla in ultimele secunde dragostea mea va murii ...
...............................................................................................................................................................................................................................................................................
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum