A fost acolo ...

146 8 0
                                    

Fata cuminte !
Volumul 2 , capitolul 10.

Ultimele sunete pe care le mai aud sunt niste batai in usa si mai aud un sunet infundat ca si cum cineva ma striga si apoi pufff , totul devine negru , totul dispare si totul se ruineaza in jurul meu ....

***
Perspectiva lui Ryan :

Deodata aud niste tipete infundate din baie ..., sigur nimic bun nu se intampla acum acolo .
Ma duc langa usa si bat de cateva ori dar nimic ...
R: Bry esti bine ?
Dar din camera nu se aude nici un raspuns ....
R: Bry ..., ma ingrijorezi ..., esti bine ?
Și tot nimic , asa ca ma hotarasc sa sparg usa .., ce am văzut  acolo m-a lasat mut , era Bry intr-o balta de sange si cu o lama in mana ...

Ma duc repede la ea si o iau in brate si o duc in living punand-o pe canapea , sun la salvare si imi pun un deget in jurul incheieturii ca sa vad daca mai are puls ..., intr-adevar avea puls dar era foarte slab ..., ingrijorator de slab ! 

***
Perspectiva lui Britney :

Sunt vie sau moarta ....?
Clipesc de cateva ori pentru a inlatura ceata groasa de pe ochi si ma intind fiind amortita de parca am dormit 100 de ani ....

Eram imbracata intr-o rochie alba lunga pana la glezne si foarte larga .
Sar din acel pat si ma indrept spre singura cale de iesire .., si aceea fiind usa mare si solida din lemn gros .

Apas pe clanta rece ca gheata si deschid usa ce scartia odios .
Intrasem intr-un fel de receptie ?! Acolo era destul de ulta aglomeratie ..., erau oameni imbracati la fel doar ca ei aveau in plus un cerc auriu deasupra capului si o pereche de aripi albe ca laptele ...

Oare acestia sa fie ingerii despre care am auzit atatea ?Si daca da , unde se grabesc asa ?
Ma apropii de femeia de la ghiseu si ea isi ridica capul si se uita la mine cu o privire blanda si milostiva .

B: Ma scuzati ca va deranjez dar unde ma aflu ?
Ea: Buna copila .., ma bucur ca te-ai trezit .., esti in lumea ingerilor ..., acum hai du-te acasa .
B: Acasa ?
Ea: Da acasa , tu nu ai ce cauta aici ..., nu il poti lasa singur acum .., nu acum !

Nu mai apuc sa zic nimic ca totul incepe sa se invarta si se face negru ....
Dar deodata o lumina orbitoare imi invadeaza spatiul de confort facandu-ma sa stramb din nas .
Imi deschid ochii lenes ,si o durere de cap apriga ma cuprinde incerc sa ignor durerea si sa ma acomodez cat de cat .

Cred ca am revenit la viata ...  ma sprijin in coate si ma salt mai sus in pat , pot observa ca pe unul din scaunele nu prea confortabile statea Ryan cu niste pungi vinetii sub ochii care contesta lipsa de somn .
El se foieste pe scaun si intredeschide ochi privindu-ma, cand ma vede in capul oaselor sare ca ars de pe scaun , se intinde scurt si vine langa mine si ma prinde de mana ...

R: Ce ma bucur ca te-ai trezit frumoasa mea .., deja iti duceam dorul .
B: Vreau apa ..
Spun eu dabea dand luciditate cuvintelor din cauza gatului mult prea uscat .

El se duce spre usa si o deschide larg , se duce la automatul de pe hol si baga o bacnota in el ai apoi apasa niste butoane , se apleaca si scoate o sticla cu apa minerala , se intoarce in incapere si imi umple un pahar si mi-l inmaneaza .
Acidul apei imi ciupeste limba transmitindu-mi fiori in tot corpul .

Dupa ce imi recapat vocea zic :
B: Buna Ryan ....
Spun stins lasandu-mi capul in jos , imi era de-a dreptul rusine de fapta facuta de mine ..., m-am comportat ca un copil mic si razgaiat ..., doar ca eram suparata , dezamagita si geloasa .

R: Imi pare rau !
B: Pentru ce ? Eu am facut asta .., e vina mea !
R: Daca eu reactionam atunci ..., poate nu ajungeai aici .
B: Sa nu mai spui asta niciodata , tu esti cel care mi-a salvat viata .., tie iti datorez viata .
R: Deci ..., ramai datoare ?

Eu dau din cap afirmativ iar acesta ranjeste ..., de ce am impresia ca nu se va termina bine ?!?
El imi cuprinde talia cu mana lui si ma saruta ..., initial nu am vrut sa raspund dar apoi m-am lasat cuprinsa de farmecul atingerilor lui .
Buzele noastre se torturau cu mici muscaturi si dansau un joc atat de cunoscut noua .

Dupa ce marim distanta dintre noi ne uitam unul in ochii celuilalt ...,ochii lui ma priveau cu un foc aparte si plin de dorinta .
Imi trec mainile prin parul lui stricandu-i frizura si ciufulindu-l intr-un mod sexi .

Ma dau mai spre margine si ii fac loc langa mine dupa care ii fac semn cu mana sa se aseze , el ezita asa ca eu il iau de guler si il pun fortat langa mine .
El se aseaza cu capul pe pieptul meu iar eu ii mangai bland capul ....

Simt cum tot corpul lui se relaxeaza iar mana lui imi cuprinde talia intr-o imbratisare calda ...
Este asa dragut cand doarme ...

Dupa care ii soptesc mai mult pentru mine:
B: Noapte buna ... iubire !
Im mai trec de cateva ori mana prin parul lui extrem de moale si deodata simt cum genele mi se ingreuneaza .
Inspir si expir epuizata si inchid ochii intrand intr-un somn adanc !

....................................................................................................................................
_____________________________________________________________________________________________________________________
Sper ca va placut !

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum