Fata cuminte !
Volumul 2, capitolul 8Ma duc langa el si il iau in brate , el nu se opune chiar este incantat si participa la imbratisare incolacindu-si mainile dupa talia mea .
B: Ryan mergem sa ii dam pe astia afara ?
R: Sigur ....Dupa ce am terminat de "curatat " casa am mers in bucatarie ca sa facem micul dejun ...
Eu ma jucam in faina in timp ce el facea aluatul la pizza ....
R: Nu imi esti folositoare !
B: Pot sa pun o intrebare ?
R: Sigur !
B: Esti bipolar ?El isi salta o spranceana si se uita ciudat si intrebator la mine .
R: C-ce t-te face sa crezi asta ?
B: Pai uneori esti amuzant si in clipa urmatoare ma omori cu seriozitatea ....
R: .... Hai sa continuam cu micul dejun ....Mi se pare mie sau schimba subiectul ? Este din ce in ce mai ciudat comportamentul lui ....
Dupa cam 15 minute am terminat de pregatit micul dejun.Dupa ce am mancat am strans vasele murdare si le-am spalat si pus la loc .
R:Ce facem acum ?
B: Mergem la plimbare ?!
R: Ok , ma duc sa fac un dus si ne intalnim in 30 de minute !
B: Bine ...Urc repede scarile si cand intru in camera mea simt un miros de aer statut , asa ca ma duc la fereastra si o deschid ..., aerul curat impanzeste camera si o improspateaza , intru in baie si dau drumul la apa , las apa pornita ca sa se umple cada si ma duc in camera mea , dau drumul la televizor si dau drumul la muzica.
Ma duc la dulap si imi scot un prosop si ma duc in baie , opresc apa si ma bag in cada , apa calda imi invaluie corpul si imi transmite o senzatie de relaxare , o senzatie de bine ....
Dupa cam 20 de minute ies si imi invelesc corpul intr-un prosop si ma duc la dulap si imi scot niste haine , imi sterg corpul si ma imbrac asa --->>>>Si imi fac parul asa ----->>>
Imi iau telefonul si ies din camera , in hol ma astepta Ryan imbracat intr-o pereche de jeansi albastri inchis si un tricou gri deschis prin care i se puteau vedea patratelele ....
Nu mai apuc sa fac nici un pas ca imi suna telefonul ..., ma uit la ecran si vad ca ma suna tata .C.T.
B: Da tata ce e ?
J: Unde esti Brit ? Cu cine esti ? Esti bine ?
B: Sunt acasa cu Ryan si ne pregateam sa iesim la plimbare ! De ce
J: Asculta-ma bine , tu sti ca eu te-am invatat sa tragi cu pistolul , da ?
B: Da ce e cu asta ?
J: Pai un dusman s-a intors in oras si vrea razbunare , nu pot risca sa te pierd ..., pe Codrin l-am anuntat ....
B: Bine tata , unde gasesc ala ?
J: Gasesti pistolul in camera mea sub pat , grabestete Brit , vezi sa fie incarcat!
B: Pa tata , te iubesc !
J: Si eu Brit !
CITEȘTI
Fata Cuminte, Vol.2
Fiksi RemajaCopiii calcă pe urmele părinților . Urmăriți volum 2 din fata cuminte pentru a vedea inca odata nebunia lumii lor.