Cu el ? Atata timp ?

156 8 0
                                    

Fata cuminte
Volumul 2, capitolul 6.

Coboara cu saruturile pana la zona maxilarului pe care il musca si saruta zona avariata .
Dupa ce termina de explorat maxilarul se apropie de urechea mea soptindu-mi :
R: Daca ai sti de cand vreau sa fac asta ....
B: ...................

Nu mai puteam zice absolut nimic ..., inca nu pot sa cred ca a facut asta ..., in urmaroarea secunda el se salta cu mine de pe canapea si ma izbeste de cel mai apropiat perete .
Contactul dintre peretele rece si pielea mea calda imi provoaca un suspin ....
Saruturile lui erau fierbinti si umezi si au coborat pana la zona gatului .

Eu ii dau doua palme zdravene poata asa ii vine mintea la cap si isi da si el seama ca nu e bine ce facem...., si asa a fost m-a pus jos si s-a dat trei pasi mai in spate ....
R: Nu te mai inteleg ! #se resteste acesta
B: Nu ai facut-o niciodata .... #ma restesc si eu , dar din cauza acusticii apare ca un tipat de disperata .

El maraie ceva in barba si alege sa se duca in bucatarie ..., ih ce idiot , deci ziceti si voi daca nu e asa ..., il cunosc doar de cateva ore si el ce mama dracu face ?
Eh , numai de iubiti nu am eu chef acum ! Si pana la urma in numele lui Dumnezeu am 16 ani , nici nu stiu cu ce se mananca iubirea asta ... >_<

Intru si eu in bucatarie dar nu il vad nicaieri !!! O..kk , deci asta e un soi de extraterestru si s-a teleportat pentru care zic multumesc doamne !! ori a sarit pe fereastra ceea ce e mai ratinal deoarece geamul e larg deschis .
Ma uit pe fereastra dar nu vad pe nimeni ..., peluza nu parea calcata deci nu a luat-o pe acolo...
Foarte ciudat .....

Prefer sa nu ma gandesc la "disparitia " ciudata a ciudatului , ma duc la masa si insfac o clatita si o indes in gura.
Cand aud un tusit din partea opusa a bucatariei ma inec cu clatita si incep sa tusesc ca o tebecista ...
Ma reped intr-un pahar de apa pentru a ma salva de la o moarte sigura ..., cand ma uit sa vad cine era sa ma omoare , eram 100% ca nemernicul este Ryan si eram aproape sa ii zic ceva de dulce , dar cand am vazut ca in pragul usii statea tata mi-am inghitic cuvintele ...

J: Scuze draga , nu am vrut sa te sperii ....
B: ... N-nu e n-nimic
Faptul ca ma balbaiam nu prea demonstra afirmatia dandu-mi un aer de mincinoasa ...
J: Unde este Ryan ?
B: Oh da apropo, de ce mi-ati adus o bona pe cap ?
J: ai nevoie de o bona , nu sti sa gatesti , nu sti unde iti pui lucrurile si .....

Aici intervine mama :
A: Adica esti aeriana draga mea .
Spune asta si se apropie de mine sarutandu-ma parinteste pe frunte .
B: Si de ce tocmai un baiat ?
J: Este fiul unui prieten , si noi cum plecam toti in expeditie pentru cateva luni ne-am gandit ca puteti sta amandoi la noi ....
B: Adica ma lasati cu asta cate luni ?
A: Venim in primavara draga ....
Socul ma facut sa nu mai pot sa zic nimic , ochii mi se maresc si gura îmi ramana intredeschisa ... e cea mai rea veste pe care mi-o putea da ... vor sa ma lase un an cu asta aici .... O_O :O

B: Nuuuuuu, protestez.... , nu vreau , pot sa stau si singura ....
J, A : Ba nu , nu poti ....
Eu ii las capul in jos , chiar atunci intra in bucatarie si Ryan i se asterne un zambet mare pe fata cand imi vede parintii ....

R: Buna ziua domnule Clark #Spune_dand_mana_cu_tata , sarut mana doamna Clark #spune_sarutandui_mana_mamei_si_pupand_o_pe_ambii_obraji .....
Se uita la mine cu un zambet angelic pe fata , ca si cum nimic nu s-a intamplat .... este imposibil baiatul asta ... -_-
Nu pot sa cred ca se da bine pe langa parinti mei , il vad ca vine langa mine si imi pune mana dupa gat si imi zice ...
R: Ai aflat vestea Brit ?
B: Da draga , am aflat , ce te umfli in pene ?!
R: Ha ha ha , glume ca intre prieteni ....
Spune asta strangandu-ma putin de dupa ceafa cu antebratu semn sa ma calmez si sa ma port normal ....

R: Luati loc la masa am facut mancare !
A: Mersi scumpule , noi am mancat inainte sa venim , dupa cum se pare o sa va distrati amandoi ....
B: Da , yyuuppyy ! #spun_ironica_si_fara_chef_de_viata
J: Noi plecam , sa aveti grija ..., sa va duceti la scoala ..., va iubesc !

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum