Petrecerea

146 12 0
                                    

Fata cuminte!
Volumul 2, capitolul 7.

Ii zic toate asta cu o ura ce ma sperie si pe mine insami , dar nu schitez nici un gest ce m-ar putea da de gol.
B: Diseara mai bine de tot liceul vine la patrecere ,vreau sa nu imi strici seara ..., te distrezi cu cine vrei tu , va fi si grupul tau , clasa ta ... deci nu ma cunosti , nu te cunosc !
R: Ciudat e faptul ca ai bona pe cineva pe care nu il cunosti ...
B: Da asta zic si eu ..., dar eu nu ma plang asa de mult ca tine .

Il ocolesc si ma indrept spre pod , marele ghinion de a da cu capul de stalpul de sustinere a acoperisului ...pppfff bravo Brit ...bravo.
Dupa ce termin de aranjat casa vad ca mai e o ora si vin invitati SI EU NU M-AM PREGATIT ...
Am inceput sa fug neoprindu-ma decat in camera mea , respectiv in baie ...
Hainele au zburat de pe mine si eu am dat drumu' la dus intrand si spalandu-mi corpul particica cu particica ...

Dupa cam 30 de minute am terminat mi-am invelit corpul intr-un prosop si am pornit spre camera mea ...
M-am napustit asupra dulapului si am inceput sa caut tinuta potrivita ... dupa lupte seculare am gasit asta --->>>

Desii nu e genul meu vreau sa fac impresie buna si sa arat ca si fetele care nu fregventeaza cluburile pot fi atragatoare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Desii nu e genul meu vreau sa fac impresie buna si sa arat ca si fetele care nu fregventeaza cluburile pot fi atragatoare ...
Imi fac parul asa ---->

Dupa ce am terminat m-am ridicat si m-am privit in oglinda

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce am terminat m-am ridicat si m-am privit in oglinda ..., aratam bine dar aratam ca o pitipoanca originala ...
Imi tot repetam in minte " O seara nu mor , hai Brit , nu poti da inapoi acum "
Deodata aud soneria , ma ridic de la masa de machiaj si ma mai uit odata in oglinda si imaginea mea ma dezgusta complet , inghit in sec si ma duc la usa , acolo erau niste fete care nu sunt asa de populare ... Laura , Denisa si Cristina
Cr: Buna Brit ...
B: Buna fetelor ....
La: Nu vreau sa fiu aici .., nu sunt imbracata pentru o petrecere Denisa ...
B: Veniti cu mine ....
Le iau de mana si le duc in camera mea .
De: Pe bune nu trebuie ..., nu vreau sa fiu aici ... o sa fie numai fitosi ...
B: Va rog sa taceti ..., veti stralucii printre toate celelalte....
A durat ceva dar le-am facut sa arate ca niste printese frumoase ...
B: Va place ?
Le spun eu lasandu-le sa se uite in oglinda ...
De: Esti cea mai tare Brit ...
La: Nu cred ca am fost mai frumoasa in viata mea ....
Cr: Multumesc mult Brit esti un inger ...
B: Pentru ce sunt prietenele ... , acum hai sa ii lasam cu gura cascata ...

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum