Domnul perfectiune

181 9 2
                                    

Fata cuminte !
Volumul 2, capitolul 4.

Se desprinde de mine si imi face cu ochiul dupa care iesi din camera .
Eu ca semn de disperare ma arunc in pat si oftez ...., wow , fara sa vreau i-am zis ca il iubesc ...
Dar oare el simte acelasi lucru pentru mine ?
Si daca simte de ce nu a zis-o ?

Ohhh, sunt prea obosita sa ma lupt cu toate detaliile acum .
Ma pun in pat si adorm cu gandul la el .
.
.
.
Dimineata vine ,iar razele soarelui mi se jucau pe chip intrandu-mi in ochi si fortandu-ma sa ma trezesc , imi pun patura in cap si incerc sa ma culc la loc , dar deodata simt o mana rece pe spatele meu , tresar si deschid ochii si imi dau patura din cap , in fata mea era un baiat misterios .... O_O
Era saten , era imbracat cu un tricou negru prin care ii se puteau vedea patratelele superbe ❤️ ... mai avea o pereche de blugi inchisi la culoare , avea o pereche de ocehelari fumurii si o sapca misto in cap ....
Ce mai ... asta e Adonis ...

Imi musc buza poate din cauza zeului din fata mea sau din cauza somnului , mmmddeeaa , sigur e de la somn ..., ma frec la ochi si ma salt in capul oaselor .
Chiar as vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata langa unul din asta .
Oh revinoti idioatooo ... te holbezi la saracul baiat de 10 minute .... -_-

:) : Stiu ca sunt al dracu se sexi dar nu te mai holba la mine ..., e ciudat !!!
B: Cine esti ma ?
Intreb saltandu-ma din pat ..., deja eram nervoasa si nu m-am trezit nici de jumatate de ora ... -_- multumesc mult domnule necunoscut ....
:) : Ryan pisicuto ...
B: Pai bine Ryan pisicuto de ce ma mangaiai pe spate ?
El da nepasator din umeri ca si cum nu s-a intamplat nimic .... pffff ce nesuferit arogant ...
B: Ce cauti in casa mea ? Ce cauti in camera mea , evaporate pana nu tip la mama !
El chicoteste si se uita ciudat la mine ...
R : Sti care e faza ? Faza e ca mama ta m-a angajat sa am grija de tine :P
B: Nu cred ca mangaindu-ma ai grija de mine .... Raul ...
R: R..Y ...A...N #silabisind
B: Ok . ..ok , hai valea din camera mea ca imi provoci repulsie ...
R: Draguta mea , daca ai invatat cuvinte noi nu venii sa mi le zici mie ok ?
B: Inca nu ai plecat mascariciule ?

El isi da ochii peste cap si paraseste camera ..., in sfarsit singuraaaaa , ohh dar stai am scoala -_- Idee .., nu ma duc si ii zic mamei ca imi e rau ... Geniala :D
Deschid geamul ca sa intre aer curat deoarece Ryan mi-a luat tot aerul ....

Ma duc in baie si dau drumul la dus , apa fierbinte imi infiora tot corpul facandul sa sa relaxeze instantaneu ....
Zeci de minute nu am facut decat sa cant sub dus .
Tineam sapunul drept microfon si dusul drept reflector
Dupa ce mi-am terminat reprezentatia mi-am clatit corpul si am iesit infasurandu-mi corpul intr-un prosop cu Inmioare mov

Ma duc in camera mea si ma reped la dulap scotand lenjeria intima si niste haine ..., asa m-am imbracat --->>>>

Ies din camera si ma duc in bucatarie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din camera si ma duc in bucatarie ..., acolo un miros imbietor de clatite cu ciocolata umbla prin toata camera , probabil vecinii sunt invidiosi .. :)) Mda .., invidiosi pe clatitele noastre :))

Ma reped in farfurie si sunt pregatita sa insfac una iar idiotul de Ryan imi da peste mana ..., avea o fata mai autoritara ca mama cand fac asta .... doamne vai de copii lui si vai de nevasta pe care o sa o aiba .. asta o sa ii omoare cu seriozitatea ... -_-
R: Cereti scuze , spalate pe maini , si aseaza-te si asteapta ....
B: Nu am sa imi cer scuze .., sunt curata porcule , si nu vreau sa stau jos asa ca da-mi odata aia ...

Intind mana spre farfurie si cativa centimetri ma desparteau de minunatul desert-mic dejun , dar el imi mai da una peste mana ..., scutur din mana deoarece ma durea al naibii de tare ...
Ma uit urat si scot limba la el ... , isi da ochii peste cap si se intoarce cu spatele , bun , asta-i momentul meu , eram la distantamilimetrica de clatia cand glasul lui ma intrerupe ...
R: Ia mana de pe clatite ....
B: WTF omule , tu ai ochi si la spate ?
R: Da .., acum indeparteaza-te de clatite ....
B: Sper sa ti se puna in gat ....

Ies din bucatarie si ma duc si ma trantesc pe canapea cu picioarele pe masuta de cafea ... ahhhh ,lenea asta !!!
In living vine domnul tristete si amaraciune si imi da picioarele de pe masa , pfff asta e aici sa imi ruineze viata ...., imi iau telefonul si sun la un restaurant care livreaza acasa mancare ...
B: Alo , da , as vrea doua pizze mari una cu extra salam si una cu extra guta :))
Din camera se aude un chicot ... wow ,... se pare ca domnul tristete si amaraciune stie sa rada ...

Oh aproape am uitat sa imi imblanjesc claia de par cret din cap ...., eu am parul saten si și ochii gri. Ce pot zice ... sunt inzesrata Vai .., ma flatez singura :)) acum no pe bune asa arat eu ----->>

, ma flatez singura :)) acum no pe bune asa arat eu ----->>

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asa arata domnul tristete si amaraciune Ryan --->>>

Imi mut privirea spre el care statea uitandu-se la mine din usa bucatariei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi mut privirea spre el care statea uitandu-se la mine din usa bucatariei ... imi zambea stramb , fara sa vreau ma pierd in ochii lui albastri spre verzi ..
B: Ce ochi frumosi ai !
Cuvintele imi parasesc gura fara voia mea ... , nu imi venea sa cred ce tocmai am spus .... ohh gandeste inainte sa vorbesti Brit ... Gandeste ...

Pe fata lui apare un zambet strengaresc .
Se apropie de mine si fetele noastre erau la cativa centimetri , se apropie de urechea mea si imi sopteste :
R: Eu cred ca tie ..................................................................................................................................
______________________________________________________________________________________________________________________

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum