Fata cuminte !
Volumul 2, cap 1.Ani au trecut , nimic iesit din comun nu s-a mai intamplat , si prin nimic iesit din comun ma refer la .... la rapiri , la droguri ... acum suntem o familie , una fericita ...
Acum micuta mea Britney are 17 ani si micul Codrin are 13 ani ... imi iubesc mai mult ca niciodata copii , ingerasii sufletului meu , si mai presus de tot imi iubesc regele inimii mele .
***
(De acum doar din perspectiva lui Britney)Razele soarelui imi invadeaza camera , asta e semn ca am uitat draperiile netrase , razele jucause imi incalzeau chipul ....
Imi deschid ochii si o ceata densa mi impanzeneste la loc , imi frec ochii si ma intind pentru a-mi dezmortii oasele .
Deodata telefonul meu imi vibreaza semn ca am primit un mesaj , ma uit si vad ca e de la KaraKara -> Cea mai buna prietena a mea de cand ma stiu ..., nu pot trai fara ea , mereu am fost amandoua ... e ca si o sora pentru mine , astea suntem noi
In mesaj scria : " Vin la tine in 15 minute , scularea maimuto .... neattttaaaa <3 imbracata , vin cu Derek"
Derek ...., fratele mai mare al Karei , e o nebuna si o idioata , stie ca imi place de el si acum mi-l aduce acasa .... aaarrrgghhh KKKaaarraa te omor .Cobor repede din pat si fug spre baie , dupa ce imi fac rutina de dimineata si ma duc la dulap si imi aleg tinuta asta ---->>>
Rucsacul asta :
Și încălțările astea :
Ma uit la ceas si vad ce e 07:30 , ohh doamne o sa intarziiiii , imi iau geanta pe umar si alerg spre bucatarie , acolo mama si tata stau la masa si isi beau cafeaua .
B: Neata ...
A: Buna dimineata scumpo !
J: Buna dimineata draga !
Eu ma aplec si ii pup pe amandoi pe obraz dupa care iau un mar verde din cos si il spal la robinet .A: Nu mai mananci ?
B: Nu , iau doar marul asta ....
J: Eu am plecat la servici , pa !
B: Pa tata !
A: Pa iubire .Mama il saruta frantuzeste pe tata ... ooohhh doamne simt ca imi ard ochii ....
Deodata aud soneria alerg spre usa ca sa fiu eu cea care deschide , dar frate-miu mi-o ia inainte .C: Brit .... a venit Kara si gagicatu ....
Obrajii mi se inrosesc , acum sunt 100% ca el are spațiu gol in loc de creier .... :PB: Codita ....dispari .
C: Ma cheama Codrin nu codita idioato ....
B: Vrei sa le zic mamei ca te-am vazut cu o fata ?
C: Nu ai indraznii ...
B: E nu ? Mama .... Codrin este cu .... #dar_sunt_intrerupta
C: Bine , bine ....
El pleaca si eu ii poftesc inauntru pe Kara si Derek.B: Neata !
D,K: Neata
B: Ce faceti ?
K: Bine ....
D: Sunt ok,, tu ?
B: Si eu ....
Mama ce conversatie .... se vede ca nu suntem in apele noastre .B: Aaa.... pai , mergem ?
D: Da , sigur .Am urcat in masina.
In timp ce conducea Derek isi arunca privirea spre mine si imi zice :D: Ce ora ai ?
B: ... Biologie , voi ?
D: Desen .
K: Eu am tot biologie .Cand am ajuns toata lumea se uita la noi care mergeam nepasatori , de ce se uita lumea asa la noi ? Avem ceva pe fata sau ce ?
D: Eu am plecat pa!
B: Pa Derek ....El imi zambeste si se indeparteaza de noi , il urmaresc cu privirea pana dispare din raza mea vizuala .
Ma intorc spre Kara care ranjea ca o idioata ce e .B: Ce ranjesti ?
K: Daca vrei sa dai impresia ca nu il placi pe frate-miu atunci nu te mai holba la el ...
B: Dar nu il plac ...
K: Cum spui tu .... hai sa mergem , intarziem .M-a luat de mana si m-a tras printre gloata de adolescenti care se grabeau sa ajunga la orele lor .
Intram in clasa si ma asez il ultima banca impreuna cu Kara .
Imediat dupa noi intra si profesoara care incepe sa ne predea cu gramada ...Dupa terminarea orei intr-un sfarsit se suna de pauza , iesim pe hol si acolo sunt izbita de cineva , imi ridic privirea si vad ca acel cineva este chiar Derek care parea destul de suparat .
D: Scuze Brit ... #Spune_intinzandu_mi_mana_ca_sa_ma_ridic
B: Nu e nimic , ce e cu tine ? Pari suparat .
D: .... hai sa ne asezam ...Ma prinde de mana ..... <3 si mergem pe o banca in curtea scolii .
B: Ce este Derek ?
D: Vreau sa iti spun ca eu .................................................................................................
________________________________________________________________________________
Ce parere aveti despre acest capitol ?----------->>> Ce credeti ca o sa ii spuna Derek lui Britney ?
CITEȘTI
Fata Cuminte, Vol.2
Teen FictionCopiii calcă pe urmele părinților . Urmăriți volum 2 din fata cuminte pentru a vedea inca odata nebunia lumii lor.