I learned that people leave, even if they promised a thousand times they won't

100 8 1
                                    

Fata cuminte !
Volumul 2 , capitolul 16

Sar pe el si acesta deschide somnoros si probabil speriat de moarte ,eu imi lipesc buzele de ale lui si acesta pare surprins din cale-afara ...
Imi dezlipesc buzele de ale lui si imi pun o mana pe fata lui ...

B: Si eu te iubesc Ryan ..., te iubesc mai mult ca orice !
Intr-adevar cred ca este putin cam socat de tot ce i-am zis dar nici 10 secunde nu mai trec , iar pe fata ii apare un zambet mare pana la urechi el imi pune o mana pe spate si ma rasuceste in asa fel incat sa ajung sub el si cu mainile deasupra capului ...

Se uita la mine foarte atent si eu sunt suta la suta ca sunt mai rosie ca un rac la fata .., noroc ca e intuneric in camera si nu imi vede culoarea fetei..
R: Mai repeta odata ...
Eu trag aer in piept si eu zic calm si tare :
B: Te iubesc .

Pentru cateva secunde pare neincrezator dar apoi isi lipeste buzele de ale mele , eu imi duc mana dupa gatul lui si el ma prnde de talie adancind sarutul ...
Simteam mii de fiori ... era o senzatie minunata , un tipat mic imi paraseste gura cand ma ia in brate si se salta cu mine , ca sa nu fac contact cu podeaua ma strange langa el ...

Se invarte cu mine de cateva ori apoi ma lipste de peretele rece al camerei facandu-ma sa gem infundat iar faptul ca nu avea tricoul pe el nu ma ajuta deloc, mana lui se plimba pe abdomenul meu si limba lui imi lasa dare pe maxilar ...
Gem din nou atunci cand dintii lui fac contact cu pielea sensibila a gatului meu facandu-ma apoi sa icnesc .

R: Habar nu ai cat am asteptat sa zici asta ....
B:T-t-tu m-ma iu-iub-iubesti ?
Zic eu vizibil emotionata si cu vocea ragusita
R: Habar nu ai cat te iubesc printeso ....

Eu ii zambesc si el ma lasa jos si ma prinde intr-o imbratisare mare si calduroasa .
R: Hai la somn ..., maine avem ore ....
Oftez si ma arunc in pat urmata de Ryan , arunc un ochi spre ceasul care e asezat pe noptiera si vad ca el indica doua noaptea , oftez si ma ghemuiesc langa Ryan iar acesta ma imbratiseaza strans ....iar intr-un sfarsit am adormit imbratisati ....

Daca soarele nu s-a trezit ..., eu de ce as face-o ? Oh da ..., fiindcă idiotul de langa mine ma musca de fata -_-
Imi linge buza inferioara si mi-o saruta scurt , iar eu il ignor straduindu-ma sa nu rad ....

Vede ca nu reactionez la gestul lui si incepe sa ma muste de nas si de obraji , dar eu ma tin tare pe pozitii ....
R: Stiu ca nu dormi ....
Imi mangaie obrazul si eu sar pe el ajungand deasupra lui ....

Avea o expresie de milioane ..., imi zambeste si vrea sa se ridice dar eu ii pun mainile pe umeri si il imping in saltea ...
B: Nu atat de repede iubi.....
R: Mrrrrr..., ce bine suna cand e spus de tine ...
Ii zambesc si ma aplec deasupra lui , ma uit in ochii lui si pot vedea o sclipire de dorinta in ei ... il sarut delicat obrajii , nasul si fruntea lasand la urma buzele pe care i le musc usor ... simt cum ceva se intareste sub mine si chicotesc , observ ca el e tot fara tricou iar eu cobor cu saruturile pe abdomenul lui , geme la fiecare atingere a mea ..., mainile lui parca nu mai vroiau sa imi dea drumul iar eu nu amveam nimic impotriva ...

R: Bry !?!
Spune acesta cu glas ragusit si tremurand , ma da jos de pe el si se pune pe marginea patului punandu-si mainile in cap si oftand ....
B: D-da ?! Ce s-a intamplat Ryan ... ma sperii ... spune-mi ce e ...
R: B-bry .., a-am ceva sa iti spun ..., dar te rog sa ma asculti si sa ma intelegi ...

Ok .. deci categoric sunt infricosata de ceea ce vrea sa imi spuna ...
B: Ce este Ryan ..., nu ma mai speria ...
R: Bry .., eu voi ............................................................................................

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum