Fata cuminte !
Sezonul 2 capitolul 3.B: Pa , ne vedem !
D: Ne vedem !
Imi mai fura un sarut dupa care isi ia geaca de piele de pe cuier si pleaca ...Deodata din bucatarie iese mama cu un cutit in mana ... O_O Oare are de gand sa ma omoare ? ? ? O_O
A: Dragut baiatul asta ....
B: Dragut de dragut , dar ce faci tu cu cutitul asa ?
A: Am omorat niste rosii ...
B: Aha ..., eu ma duc in camera pana nu iti vin si alte idei de a omora .Alerg pe scari si intr-un final ajung in fata camerei mele ... asa arata dormitorul meu ----
Ma aruc in pat si gandul imi zboara la Kara ..., e o prietena buna .,.., chiar daca uneori poate fi o tarfa nebuna ....
Si nu glumesc , cand m-a vazut vorbind cu baiatul pe care il placea mi-a varsat toata tava de vancare de la cantina in cap .
Dar mereu dupa " micile iesiri" regreta amarnic .Imi iau telefonul de pe masuta si apelez numarul ei ..., nu stiu ce sa ii zuc dar vreau sa vorbesc cu ea ....
C.T.
K: Buna ...., chiar vroiam sa te sun ..., de ce zambeste fratele meu intr-una ca un retardat mai mare ca de obicei la mine ?
B: Intreaba-l ....
K: L-am intrebat si a zis sa te intreb ...
B: Pai... , noi aaa.., noi am aaaa.
K: Voi ati ce ?
B: ... Noi ne-am sarutat Kara ...
K: Pe bune ? #zice_ea_neincrezatoare
B: Da .., le-am zis parintilor mei ca el e iubitul meu .
K: WOW. , dar cum veti tine lagatura cand va pleca ?
B: Cand va ce ?
K: Cand va pleca ..., Brit .... pleaca maine .
B: Ce ?
Ma ridic tensionata din pat si incep sa ma foiesc prin camera ca o nebuna .
K: Nu ti-a zis ?
B: Nu , normal ca nu , a zis ca maine are planuri cu mine , dar nimic mai mult ....
K: Offf, jur ca uneori am un frate dobitoc ....
Lacrimile imi curgeau pe obraji si suspinam fara sa am un motiv anume ...., adica nu stiu ce simt pentru el daca e iubire sau doar o simpatizare , dar urasc ca persoanele apropiate mie sa ma joace pe degete ...., de ce mi-ar face una ca asta ? De ce nu a plecat si de ce m-a mai sarutat ? Jur ca nu mai inteleg nimic .K: Esti bine ?
Se aude vocea prietenei mele din telefon , se putea citii in glasul ei furstrarea ...
B: ... Sunt bine ..., sa nu ii spui ca mi-ai zis ok ?
K: o sa fi bine ...? Vrei sa vin la tine ?
B: Esti nebuna ? E tarziu .., ne vedem maine .., cand ne vom lua la revedere de la Derek .
K: Ok..., ai grija ce faci , ok ?
B: Ok , draga mea noapte buna !
K: Noapte buna ....Inchid telefonul si il arunc la marginea patului ...
Nu imi vine sa cred ca nu mi-a spus ..., s-au ma rog ....., poate ca mi-a spus ...Deodata in camera mea intra fara sa bata Codrin.
B: Tu nu ai usa ma ? Ce vrei ?
C: Ho micuta bestie ..., vreau si eu laptopul ....
B: Du-te si da-ti foc ca eu laptopul meu nu ti-l dau .., acum dispari .... #ma_restesc
C: Te zic lui Derek ca esti rea cu mine ... #tipa_acesta
B: Du-te naiba si tu si Derek ...., oricum maine pleaca si nu mai vine .
C: ... aaa, deci ai aflat si tu .
CITEȘTI
Fata Cuminte, Vol.2
Novela JuvenilCopiii calcă pe urmele părinților . Urmăriți volum 2 din fata cuminte pentru a vedea inca odata nebunia lumii lor.