No one really cares until something dramatic happens

163 7 1
                                    

Fata cuminte !
Volumul 2 , capitolul 19 .

Un ciocanit ma trezeste la realitatea ce era atat de departe de ce imi imaginasem eu si cel mai urat cosmar al meu avea sa se intample in clipele urmatoare .. daca un miracol nu se va intampla in ultimele secunde dragostea mea va murii ...
In jur de 5 doctori intra in salon iar mie mi se pune un nod in gat , lacrimile imi curg pe obraji si le sterg alene .

***

Privesc de la fereastra sufletului meu femeia singuratica ce se pierde-n ceata... as vrea s-o chem dar nu mai am cuvinte, as vrea s-o insotesc dar nu mai gasesc drumul spre ea. Geamul se abureste cu lacrimi, il sterg disperat s-o vad pana in ultima clipa, se vor sfarama anii de fericire sub greutatea acestor momente cumplite, dar nu-mi pasa, tot ce conteaza e ea, nebunia durerii ma cheama irezistibil, atat de mult pentru atat de putin...
Doamne, dintre toate lucrurile pe care le-ai lasat sa se franga de ce n-ai lasat si-astfel de clipe sa piara pentru totdeauna inecate in lacrimile celor neiubiti.

Grea povara visatorilor, poate noi oamenii chiar am furat focul zeilor fara sa-ntelegem decat prea tarziu ce povara ne-am luat... si totusi poate intr-o zi vom invata cum sa ne inclazim fara sa ne ardem , cum sa ne implinim visele fara sa ne ranim atat de rau.
Adio femeie singuratica, in urma ta ramane acelasi drum mereu la fel de-ncetosat... intr-o zi ma voi pierde si eu in ceata lui dar imi doresc sa las in urma ceva mai frumos...

Port in suflet o iubire trista care-mi face pasii grei sa ramana mult in urma ochilor străini . Nimeni nu-mi mai asterne un zambet la picioare sa-mi fie drumul mai lin, nimeni nu-mi mai spune vorbe frumoase sa-mi fie visele mai luminoase, soarele se-ndeparteaza in apus si-mi ramane tovaras de drum doar frigul noptii.
Visele sunt date oricui vrea sa le ia, dar iubirile raman doar celor care ajung la ele, care au norocul sa le gaseasca.

Port in suflet o iubire trista, cioburile aspirațiilor mele , cel mai frumos lucru la care nu pot sa renunt, pare imposibil sa le mai pot aduna inapoi la loc dar sunt tot ce mi-au ramas, fara ele nu mai am nimic, fara ele pasii mei se vor opri...
Viata e o lupta si fiecare clipa de iubire e o victorie,

***
Alerg in neat , nu ajung nicaieri .., nu stiu ce sa ma mai fac ..
Ma inalt sa zbor. Din nou dar uit ca aripile le-am pierdut.Cad si dau cu capul de trecut. Si doare iar cum a durut demult. Dar trece si-o iau de la inceput.

Oamenii cred ca esti puternic daca nu renunti, dar uneori e invers.
Cel mai rau lucru care ti se poate intampla e sa fii uitat de persoana pe care tu nu o poti uita nicioadata.

E ciudat cum o persoana iti poate sfarama inima si tu il poti iubii in continuare cu toate bucatile ei distruse .
E greu sa astepti ceva ce stii ca s-ar putea sa nu se intample niciodata, dar e si mai greu sa renunti la speranta cand stii ca e tot ce iti doresti.

Nu face niciodata o prioritate din cel pentru care esti doar o optiune.
Cel mai greu renunti la lucrurile pe care defapt nu le-ai avut niciodata cu adevarat.

Toate neputintele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria-ti tristete.
Cel mai dureros sentiment cand renunti la cineva iubit e ca el nu se va intoarce niciodata dupa tine.

Despartirea doare, dar uneori doare si mai rau sa ramai cu el.
Iubirile pe care nu le putem avea sunt cele care trec cel mai greu, dor cel mai rau si se simt cel mai puternic.

Relatiile sunt ca sticla. Uneori e mai bine sa o lasi sparta decat sa te ranesti mai rau incercand sa o lipesti la loc.
Cu timpul inveti ca vorbele spuse intr-un moment de manie, pot continua tot restul vietii sa faca rau celui ranit.
Daca absenta mea nu te afecteaza atunci prezenta mea nu mai are nici un rost.
Cea mai grea parte in a visa la cineva este atunci cand trebuie sa te trezesti.

Daca se va alege praful de dragostea mea, imi vor ramane amintirile sa le cern, si ochii pe care i-am visat ii voi inrama in suflet si si le voi pastra lumina in cateva lacrimi...
Inchid ochii indurerata si cand ii deschid ma trezesc pe un camp mare cu maci infloriti si cu tot felul de ierburi frumos mirositoare , copacii erau infloriti si infrunziti , totul era superb .., dar ca si in desertul acela ... eram ... sigura ....

***
Mi-e dor sa-ti simt buzele frematand, mi-e dor sa-ti savurez trupul tremurand sub palmele mele, mi-e dor sa aud din nou acel glas soptind dulce lipit de urechea mea "te iubesc!".
Viata fara tine e un clișeu , intr-o temnita a trupului chinuita de dor, fiecare rasuflare imi e o rugaciune care te cere inapoi, fiecare cuvant ce nu ajunge pana la tine loveste inapoi in pieptul meu mai dureros ca un traznet, fiecare gand e inca un bolovan de tristete aruncat peste inima mea. De ce trebuie sa port povara dorului de tine, de ce sa nu plang de fericire asa cum as putea atat de tare, de ce sa nu tremur de fiori, de ce sa nu te am langa mine asa cum meritam amandoi.
Viata se va revansa totusi fata de noi, astept atat de mult acest moment, sper sa vina cat mai repede ziua cand voi putea spune ca nu regret nimic si as face totul la fel inca o data.
Astept sa te intorci la mine, daca se poate ieri.

Imi erau atat de dragi diminetile cand ma puteam bucura de privelistea chipului tau luminat de o neasemuita frumusete si pace. Imi erau drage diminetile cand clipele treceau cu o incetineala magica in timp ce ma lasam invaluit de frumusetea trupului tau gol, de mirosul lui, de amintirile noptii...
Cum ai putut sa ma lasi prada singuratatii, lumina inimii mele, tu n-ai cum sa-ntelegi cat de mult insemni pentru mine, tu ma iubesti si spui ca te chinuie dorul de mine, dar n-ai sa aflii niciodata cat de dureros e dorul de tine.
Dorul de tine e cea mai mare suferinta pe care ar pute-o indura un barbat, Doamne am fost cel mai norocos dar astazi ma simt cel mai nefericit.
Vino mai degraba iubito, vino pana nu inebunesc de dorul tau, si pana-ai sa ajungi mai trimite-mi vorbe, suspine si fiori de peste mari si tari, caci astea sunt singurele lucruri care m-au tinut in viata de cand nu-mi mai esti alaturi.

Stau pe marginea podului cu ochii inlacrimati si cu pistolul incarcat cu gloante , in minte imi vin tot felul de ipostaze cu Bry si cu mine , primul nostru sarut , prima data cand am facut dragoste , primele priviri , primele zambete , prima data cand am imbratisat-o ... nu iti face griji iubito .. vin la tine ...
Imi indrept arma rece spre piept in dreptul inimii si apas pe tragaci ...

Clipe de durere imi strapung tot corpul apoi un sunet ascutit se aude si incep sa pierd controlul corpului meu acesta lovindu-se de cimentul dur .

Inchid ochii si cand ii deschid ma aflu intr-un loc pe cat de frumos pe atat de necunoscut si de misterios .
Campul de maci era asa de plin de viata , dar nu parea sa fi fost cineva pe acolo vreodata .

O silueta se strecoara printre copacii perfect colorati si eu o urmaresc , incepe sa fuga eu neputand sa ii vad fata ..
Incep sa alerg repede printre crengile ce ma plesneau peste fata si sa ignor durerile si zgarieturile provocate .., persoana se opreste in dreptul unei cascade , parul lung imi afirma ca e o femeie , corpul ei este bine conturat , si parul e salbatic si zburlit .

Ii pun mana pe umar si o intorc si raman masca cand vad cine e ...
R: Bry ?!
B: Ryan ?!
O strang in brate si ii sarut crestetul capului , aceasta ma prinde in brate si isi ingroapa fata in tricoul alb de pe mine , ea era imbracata intr-o rochie alba pana la genunchi cu trei volanase care arata ca turmata pe ea.
B: Ce cauti aici ?
R: Nu te bucuri sa ma vezi ?..
B: Ryan .. ma bucur sa te văd .. te iubesc mai mult ca orice ..
R: Atunci ?.. de ce nu Zâmbești ?
B: Ryan .. am decis ca e mai bine pentru amândoi ca noi sa nu mai existam .. ne rănim prea mult
R: iubito mi-am dat viața pentru tine , iartă-ma te rog
B: Așa și? Asta nu înseamnă ca îmi schimb părerea , am fost doar niste experimente ale vieții in care ne răneam unul pe altul, da , te iubesc , dar asta nu înseamnă ca mai vreau sa continuam. Asta se termina aici , clișeele dragostei rămân doar Clișee .. nimic mai mult
R: Bry.. c-cum poți spune asta ?
B: Asta e adevarul . Adio!
R: NU! STAI..

Dar nu apuca sa termine și aceasta dispare .. el rămânând singur , derutat și distrus . Viața alături de ea se terminase pe vecie , odata cu alegerile ei . Drumurile lor s-au separat pe vecie

Bryt : îți este frica sa spui oamenilor cum te simti pentru ca asta o sa ii distrugă , dar când ai spus tot ce ai ținut in tine atât timp , o sa fi eliberat de lanțurile greoaie ale vieții

___________________________________________________________________________________________________________________________________________
SFARSIT!

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum