Fata cuminte !
Sezonul 2 , capitolul 17.Ok .., deci categoric sunt infricosata de ceea ce vrea sa imi spuna ...
B: Ce este Ryan ..., nu ma mai speria ...
R: Bry .., eu trebuie sa imi tin juramantul fata de cod , Bry nu pot .. nu pot sa iti rezist .., ceva din tine ma atrage si ma face sa vreau mai mult ..
B: Despre ce cod vorbesti Ryan ?El se uita la mine si ma apuca fin de mana apoi trage aer in piept si zice :
R: Nu am voie sa te ating Bry ...cdaca ei ar afla ...
Spune acesta si isi lasa privirea in jos , eu ma uit la el cu mila si ii salt barbia cu ajutorul a doua degete .B: Cine-s ei Ryan ... explica-mi !
R: Nu ai intelege ... nu vreau sa mori , imi pare rau Bry ..
B: De ce iti pare rau ? Tu nu ai facut nimic !
R: Imi pare rau pentru ca ma despart de tine ...Un nod mi s-a pus in gat si respiratia mi s-a taiat , lacrimile incep sa imi intetoseze vederea .. cum ? Cum poate spune una ca asta ? Pe el nu il doare ? Mie una mi se rupe sufletul de durere, el este ultima persoana la care m-as fi gandit ca ma va ranii ..., dar vorba aia .. aparentele inseala ..
Nu dau voie lacrimilor sa imi curga de pe obraji , el se uita la mine cu o privire neutra usor trista ...Cu glasul tremurand si cu inima franta zic :
B: Cum poti ? ... Cum poti spune asa ceva ? E-eu c-credeam c-ca m-ma p-placi , c-ca m-ma i-iubesti.., dar se pare ca m-am inselat ...
El ma priveste crispat si usor socat , nu stiu ce e in capul lui acum dar il vad ca face un pas inspre mine , il privesc cu ochii in lacrimi si el isi intinde o mana inspre mine vrand sa imi prinda mana , dar eu mi-o retrag si il ocolesc ducandu-ma in baie , elimin hainele murdare si dau drumul dusului si intru sub jetul de apa fierbinte ..Se spune ca durerea fizica e nimic pe langa durerea sufleteasca , si desii stim ca o sa fim raniti tot incercam si speram sa nu suferim , e greu sa vezi persoana iubita cum vrea sa plece ,cum pe fiecare zi ce trece relatia dintre tine si el se raceste ...
Si cel mai rau este ca nu poti sa faci nimic ca sa il aduci inapoi , poate acea persoana crede ca iti face un bine placand ... dar nu e asa !Suferinta si durerea acumulate urmaresc distrugerea ta ... durerea e mare ...si doare al dracu de tare .
Opresc dusul si imi sterg corpul cu un prosop mare si pufos , ma uit dupa schimburi dar imi amintesc ca nu mi-am mai luat si schimburi din camera ..., ma indrept cu pasi umezi spre dormitor si sper din tot sufletul ca atunci cand intru el sa nu mai fie in ea .Deschid usa cu putina frica si im ridic capul din parchet inspectand atent camera .., spre surprinderea mea camera este goala .
Ma indrept spre sifonier si dupa cinci minute de cautari gasesc o tinuta cat de cat ok , era o rochita florala putin mai sus de genunchi la care asortez o pereche de sandale albe fara toc , parul mi-l las pe spate doar imi trec peria de cateva ori,astfel asezandu-se uniform .Ma uit in oglinda si oftez zgomotos ... simt ca lipseste ceva de la mine , ma uit atent si nu imi pot da seama ce poate sa lipseasca ..
"Ar cam trebui sa trec peste " imi zic in minte , sa incep sa fac ce ma face pe mine sa ma simt fericita si mandra nu pe altii ..Mereu acele persoane pe care le-am lasat in viata mea m-au jucat pe degete .. mai intai Kara , iar acum Ryan ...m-am saturat ...
Imi iau ghiozdaul si imi pun una din barete pe un umar si ies din camera , spre neplacerea mea in fata usii ma astepta Ryan ca sa ma duca la liceu .
B: Nu e neoie sa ma duci ... ma descurc .. nu am nevoie de tine ...
Cuvintele spuse de mine erau acide , si tonul pe care le zic nu le imblanzesc deloc ..R: Bry .. eu .
Vrea sa spuna ceva dar eu i-o tai cat ai clipii din ochi .
B: Tu ... ai facut destule Ryan ... pa ..
Spun rece si il ocolesc punand mana pe clanta si deschizand usa , el statea tot in pozitia initiala ceea ce imi dovedeste ca are un mic soc ..Ies si ma inrept spre liceu ingandurata .. nu ma puteam gandii decat la el , cum poate o persoana asa de falsa sa joace un rol asa de bine ...
Nu imi du seama ca eram in mijocul strazii iar o masina in viteza se apropie de mine , nu mai apuc sa reactionez doar simt o durere in zona abdomenului si in zona capului , apoi pleoapele mi se ingreuneaza si sunt silita sa inchid ochii .., cu ultima suflare soptesc " De ce m-ai lasat Ryan ?" , nu mai astept sa imi raspunda cineva la intrebare ca intru in somnul vejniciei si totul se naruie .***
PERSPECTIVA LUI RYAN:Dupa ce imi revin din socul provocat de Bryt, toate intrebarile fara raspuns " De ce mi-a spus ca nu are neoie de mine ?" , " Oare ma uraste ?", " Ma va mai privii in ochi vreodata ?" ...
Nu am vrut sa fie asa .., dar va suferii mai mult daca va sta cu mine ... si totusi un sentiment de neliniste nu imi da pace ...Oftez prelung si imi trec mana nervos prin par ca sa ma mai calmez , repet procesul de cateva ori , apoi imi iau ghiozdanu' si ies .
urc in masina mea , aceasta fiind un Ferrari Gallardo si pornesc spre liceu ,culoarea semaforului se face rosie si eu sunt obligat sa opresc , in fata mea o fata trece nepasatoare pe trecerea de pietoni neobservand masina ce se apropie cu viteza de ea .. impactul este naucitor astfel corpul fetei fiind aruncat la un metru si ceva de locul accidentului .., mi se pune un nod in gat cand imi aminesc ca si Bry a mea era imbracata cu haine asemanatoare cu ale fetei ..Sar panicat din masina ignorand clacsoanele soferilor nervosi si nesuferiti .., in nici treizeci de secunde ajung in partea cealalta a intersectiei si simt cum picioarele mi se inmoaie cand vad cine e accidentata .... eu simt cum mi se rupe sufletul in mine cand o vad intinsa pe jos intr-o balta de sange ce ii pataza hainele si pielea ei alba atat de fina si de parfumata ...
Cad in genunchi langa ea si ii pun capul in poala mea , soferul suna la salvare , aceasta aparand in cateva minute .
.
.
Deja a trecut o saptamana de cand sunt in spital cu Bry .., raza mea de soare nu a mai deschis ochii de o saptamana ,iar mie imi e din ce in ce mai greu ...
Nu am parasit salonul de o saptamana doar mananc la insistentele medicilor .., cu fiecare zi ce trece speranta mea moare
Acum doar ma rog la Dumnezeu ca printesa mea sa se trezeasca si jur ca nu o sa o mai parasesc niciodata ...
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
CITEȘTI
Fata Cuminte, Vol.2
Ficção AdolescenteCopiii calcă pe urmele părinților . Urmăriți volum 2 din fata cuminte pentru a vedea inca odata nebunia lumii lor.