S-a intros ...

145 8 0
                                    

Fata cuminte !
Volumul 2 , capitolul 12.

Imi bag o bezea in gura si sorb din ciocolata ....
K: Ma ierti ? Nu imi place sa fi suparata pe mine .., o sa lamuresc eu lucrurile si cu Ryan ...
B: Esti iertata ..., si asta doar pentru ca mi-e frica sa zic ca nu te iert ...

Incepem sa radem si sorbim tacticos din canile aburinde ....
Dar deodata telefonul imi suna ..., mi-l scot din buzunar si ma uit la ercran scria numar ascuns ...

C.T.

?: Hei papusa !
Cunosc vocea asta ..., este nimeni altul decat.. Derek
B: Ce vrei nesuferitule?
D: Dar ce primire mi-ai facut iubito ..., ce ai patit ?
B: Nimic fraiere acum scuteste-ma ....
D: Vin la tine in 30 de minute .., imi e asa de dor de tine ..., tot timpul m-am gandit la tine ...

Asta ma crede proasta sau ce ? Cum dracu sa joci teatru in halul asta ..., daca nu vedeam eu poza cu ochii mei poate mai ziceam ca zice adevarul dar am vazut proba cu ochii mei ....
B: Derek am vazut ce fel de om esti si nu mai vreau sa am de-aface cu tine ...
D: In 10 minute ajung la tine acasa pisicuto ...., dabea astept sa te sarut si sa te strang in brate ...

Nu mai apuc sa zic nimic ca inchide ..., daca nataraul asta ajunge inaintea mea acasa o sa iasa o bataie pe cinste intre el si Ryan ....
Ma salt de la masa si ii arunc o privire Karei care se uita confuza la mine .
K: Ce s-a intamplat ?
B: Fratele tau e un idiot ....
K: Ce a mai facut cretinu ?
B: A zis ca in 10 minute va ajunge la maine acasa si Ryan e acasa si nu vreau sa se desparta de mine ....
K: Hai sa mergem ....

Ne ridicam si incepem sa alergam spre casa .., in mai putin de 5 minute am ajuns , ma uit atenta si nu il vad pe nicaieri ... poate nu mai vine ...
Dar din casa se auzeau injuraturi , deschid usa si in livng il gasesc pe Ryan infipt in gatul lui Derek si pe Derek infipt in gatul lui Ryan ...

Eu le tot ziceam sa inceteze dar ei nu ascultau asa ca trag o injuratura de zile mari si le dau cate un pumn ....
In casa s-a lasat deodata o liniste mortuara , eu ma duc la dulap si scot un pahar si o sticla de coniac , imi pun un pahar si il dau peste cap ....
Lichidul imi aluneca pe gat lasand in urma sa o dara de arsura si de neplacere ....

Ma uit la Kara care ranjea si avea gura intredeschisa .... si imi intorc capul spre berbecii ce mai aveau putin si se omorau .
B: Ce s-a intamplat aici ?
R: Asta a venit aici si se da drept iubitul tau ...

Ei se priveau cu multa ura unul pe celalalt si se vedea ca nu se suportau deloc ..., desii asta e prima data cand se vad . O_O
B: Derek ce ai de spus in apararea ta ?
D: Esti iubita mea ..., cine e asta ?
B: Derek eu m-am despartit de tine cand m-ai inselat cu tipa aia ....
R: Asa ca afara fraiere ....
D: Tu sa taci ma ....
B: Taceti naiba amandoi ..., acum ... Derek nu mai ai nici o legatura cu mine asa ca pa , nu ma mai cauta , si Ryan ..., cu tine vorbesc dupa ....

Kara vine si il ia de par pe fratele ei si il scoate afara din casa mimand pe buze un : " Scuze"
Eu ma intorc spre Ryan care se asezase pe fotoliu , ma duc si eu si ma asez in poala lui , el ma strange in brate si se joaca cu degetele mele ...
B: Ai incredere in mine?
R: Desigur ..., dar vreau sa imi spui ceva !
B: Ce ?
R: Unde ai invatat sa dai asa cu pumnul ?

Incepem amandoi sa radem si eu imi bag capul mai mult in pieptul lui si il pup pe obraz in locul in care l-am lovit .. ca un " imi pare rau "
El se aseaza mai bine pe fotoliu si isi baga capul in parul meu ispirand adanc...
R: Clark ai niste explicatii de dat ....
B: El e fostul si m-a inselat ..., vrei sa mergem sa mancam ?

Ma pupa si el pe obraz si ma dau jos din poala lui intinzandu-i mana , el mi-o apuca si se salta ...
B: Hai mosule sa papam ....
R: Daca eu sunt mos tu esti baba mea !
B: Doar a ta iubitule !
Spun asta si imi lipesc buzele de ale lui ...., ii trec de cateva ori mana prin par si el maraie .. O_O Asta e ceva nou ..., probabil trebuie sa ii pun botnita .... O_O

Scotm din frigider niste lazania congelata si o bagam la cuptorul cu microunde ...

Eu ii dadeam lui sa manance si el mie ..., ne purtam ca un cuplu de indragostiti din filmele mult prea dulci pentru mine ...
Dupa ce terminam ma duc la congelator si scot o galetusa de inghetata..., il iau pe Ryan de mana si mergem in living , ma asez in poala lui si cu o lingurita il hraneam ca pe copii mici , dar cred ca el voia sa guste altceva deoarece ma cam pipaia pe picior si pe fund urcand incet pe sira spinarii.

B: Ryan .., scoate mana de sub tricoul meu ...
R: Obliga-ma ...
Eu ii bag o lingurita plina pana la refuz de inghetata in gura si sar din bratele lui si incep sa fug cu el pe urma mea ....

R: Treci aici ....
B: Obliga-ma #spun_imitandul
R: Ohhh..., eu nu vorbesc asa ....
Spune acesta luand o perna de pe canapea si aruncand-o in mine , eu ma feresc si arunc si eu cu o perna in el nimerindu-l in cap ...., asa incepe o bataie zdravana cu perne in care sigur m-am ales cu cateva vanatai ....

Alergam pe scari cu Ryan imediat in spatele meu ..., cand sa scap si sa intru in camera acesta ma prinde de incheietura mainii si ma rasuceste in asa fel incat sa fiu cu fata spre el si sa nu mai pot face nici un pas in nici o directie .
R: Ia uite fugara cum este prinsa ...
Nu mai apuc sa zic nimic ca buzele imi sunt astupate de gura lui ..., mainile lui sunt pozitionate pe talia mea si eu imi bag mana in parul lui .
Limba lui o tachina pe a mea intr-un tango lent si apasat lasandu-ma fara pic de oxigen si corpul meu incepand sa îndure dupa o gura de aer ...

Ne separam buzele si iau o gura mare de aer dar nu apuc sa imi regulez respiratia ca ma saruta din nou patrunzand in gura mea . Ma ia in brate si deschide usa dormitorului meu si o inchide cu piciorul dupa ce intram neintrerupand nici o secunda sarutul

...................................................................................................................................................................
_______________________________________________________________________________________________________________________________

Fata Cuminte, Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum