Fata cuminte !
Volumul 2 , capitolul 14.Eu ma intorc cu fata spre el si imi lipesc sanii de pectoralii lui si auzind cum inghite in sec , ii arunc un zambet angelic si nevinovat si ii zic :
B: Daca acum ma crezi sexi asta inseamna ca inca nu ai vazut nimic ....
Ii trec mainile prin par si ma indrept spre living cu el pe urmele mele , ma pun pe canapea si el urmandu-ma indeaproape si punandu-mi mana dupa gat si sarutandu-mi parul .Iau telecomanda si schimb canalele plictisita deodata se aude soneria usii si eu ma duc sa deschid ..., cand deschid acolo vad o fetita mica cu ochi albastri si par blond care imi sare in brate .
Ea: Bunaaa ..
B: Buna , te cunosc ?
Ea se uita la mine si imi zambeste drgastoasa ..., apoi imi imi face semn sa ma apropii ca sa imi zica la ureche , eu fac asa cumm zice si ea imi sopteste ..
Ea: Eu te cunosc .... esti sora mea mai mica ....
B: Ce?Dupa expresia mea paream de-a dreptul socata de ce zice fetita de nici 7 ani .
Ea: Eu am fost surioara ta mai are care a murit ...
A zis cumva ca a m-m-murit ? Cum se poate asa ceva ? Daca era moarta nu mai avea cum sa fie aici , nu ?! Si sora mea mai mare nu are cum sa fie ..., nu-i asa ?Imi adun toate fortele ca sa pun cap la cap o propozitie lucida .
B: Cum te numesti ?
Ea: Asta nu conteaza ..., oricum o sa plec si nu o sa ma mai vezi.
B: Daca e o gluma sa sti ca nu e amuzant deloc ...
Ea: Bry ..., nu e o gluma ..., am venit sa iti spun ca te iubesc si sa ii spui mamei ca o iubesc mult .... Zi de mine o sa ma recunoasca ....
B: Dar de ce nu te-ai dus la ea si ai venit aici ?In spatele meu vine Ryan care ma apuca de umeri , zice ceva dar nu il pot auzii si se uita ciudat la mine ...
Ea: Nu mai am timp ..., sa ai grija de tine Bry ...
Ea dispare intr-un nor de fum si deodata il aud pe Ryan care ma zgaltaia si imi striga numele .R: Esti bine iubito ?
Inca nu puteam sa vorbesc ..., dar ii fac din cap un semn de "da" , ma ia de dupa gat si ma strange la piept ...
R: De ce stai de 10 minute in fata usii daca nu e nimeni ?
B: E-era..., era o fetita mica ..., era sora mea mai mare ...
R: Mai mare ? Dar eu stiu ca nu ai surori mai mari ...
B: Ea a murit ...
R: Bry ..., uita-te la mine #spune_apucandu_mi_barbia Ai nevoie de un doctor ....
B: Ce? Nu , nu sunt nebuna Ryan ...Iau telefonul si o sun pe mama ..., si vad ca nu imi raspunde asa ca ii scriu un mesaj cu tot ce s-a intamplat ....
Ma uit la Ryan si ii zic ..
B: Crezi ca o iau pe ulei ?
R: Nu iubito .., cred ca esti mai sanatoasa ca niciodata !
Vine langa mine si ma saruta , mainile lui alunecand pe talia mea si stragandu-ma ferm ..., isi indeparteaza capul incet de al meu si coboara cu saruturile pe linia maxilarului si muscandu-l incet .Ma ia de mana si ma invarte eu facand o piruieta dupa care ma strange la piept , ne frecam nasurile intre ele si zambesc larg si sincer , el imi face cu ochiul si imi lasa un sarut mic si se aseaza pe canapea cu mine in brate.
R: Hai sa mergem sa ne plimbam ...., maine tre sa reintorci la scoala ...
B: Oh .., am si uitat ca avem scoala ...,, ce o sa le zic cand o sa ma intrebe ce am patit de nu m-am dus la scoala ?
R: Pai ..., poti spune ca ai avut pojar ....
B: Pojar ? Ce e asta ?
R: Sunt bubite rosiatice care te mananca ...
B: Ok ...., eu cred ca ma duc sa fac un dus si o sa ma culc ..., sunt epuizata ....
Ma ia de mana si mergem in camera mea ce recent pare sa fie camera noastra .... si el se aseaza pe pat si inclina capul privindu-ma cu multa dragoste si zambitor ..., eu ma incrunt la el si scot limba si el chicoteste si imi face cu ochiul dupa care se lasa pe spate si isi pune mainile sub cap .., eu imi iau prosopul si ma indrept spre baie .Dau drumul dușului si aburul acapareaza incaperea incalzind aerul si facand o atmosfera tocmai buna ..., imi inlatur bucatile de material si ma bag in cada aburinda ..., nu ma puteam gandii decat la fetita ce mi s-a infatisat .., era infiorator de frumoasa si pot spune ca avea din trasaturile mamei si ale tatei ...., oare sa fie real sau sa imi fi inchipuit eu tot...? Deci nu mai stiu ce sa cred ......, faptul ca acea fetita ar fi fost o fantoma ma infioara si ma sparie dar imi mareste si curiozitatea ....
Fara sa imi dau seama apa din cada incepe sa se raceasca si pielea degetelor mi se increteste semn ca am stat prea mult timp in apa ..., las un oftat sa imi scape printe buze si ies din cada , imi sterg corpul cu un prosop si ma injur ca nu mi-am adus pijamalele cu mine ...., imi infasor prosopul in jurul corpului si ma duc in camera lasand cu fiecare pas facut cate o urma umeda pe parchet ..
Intru in camera si ma uit spre pat unde il lasasem pe Ryan si vad ca el e tot acolo in aceiasi pozitie si dormind ..,macar daca doarme nu se va uita la mine cand ma schimb ..., sau macar asa sper .....
Ma duc la dulap si imi iau o pijamaluta cu niste ursuleti care imi sunt putin largute dar sunt tocmai bune .... , ma mai intind odata si ma bag in pat langa el .Ma tot foiesc de pe o parte pe alta negasindu-mi locul pana ce simt cum doua brate ma trag intr-o imbratisare mare si calduroasa ..., eu nu ma opun in nici un fel ba din contra imi incojor mainile dupa el si imi afund capul in pieptul lui ...., acesta respira usor si uniform semn ca inca doarme asa ca profit de ocazie si ma intind in sus si ii sarut buzele , acesta zambeste si mi le ataca pe ale mele ...., eu icnesc de frica si maresc ochii .
B: De cand esti treaz ? Am crezut ca dormi ....El imi saruta parul si isi contopeste mana cu a mea si o duce la gura sarutand-o si luand fiecare deget pe rand sarutandu-l incet ...
R: Cum as putea sa dorm cand tu te fatai pe aici goala .... #spune_acesta_razand
Se ridica si se sprijina in coate si se uita patrunzator la mine , se uita la mine deparca m-ar manca sau deparca nu ar vrea sa mai imi dea drumul niciodata ...., asta e ciudat ... dar nu am spus ca nu imi place ...,din contra m-ar incanta aceste vorbe spuse de el .R: As vrea sa stam asa pentru tot restul vietii ....
B: Pe bune ?!
R: Da..., as vrea sa te tin in brate pana mor ..., si cu ultima suflare sa iti spun cat de mult te iubesc si cat de mult mi-a placut sa imi petrec viata alaturi de tine ....
El se uita la mine cu o sclipire aparte pe care o are cand isi doreste ceva foarte mult si cand nu se lasa batut pana nu abtine acel lucru .El ?! El chiar ma iubeste ?! Imi musc involntar buza la acest gest , el imi ridica barbia cu doua degete si se uita atent la mine , eu ma uita total bulversata la el ....., inca nu imi pot inchipui cum e s-a te simti iubit ...., dar ceva imi spune ca o sa aflu curand ....
Se încruntă putin si imi zice :
R: Zi ceva ?Zi-mi ce simti ..., chiar daca nu e iubire ..., vreau sa stiu ce simti pentru mine .... #spune_asta_si_isi_trece_limba_peste_buzeEu ma salt din pat si ma uit la el apoi imi las privirea in jos , ma duc langa fereastra si ma uit afara la luna ce e deasupra noastra si care prinde nuante galbui ...., oare ea are pe cineva ? Cred ca are destula iubire din partea stelelelor ce poposesc pe langa ea si ii tin companie ...
Sunt scoasa din starea mea melancolica de o imbratisare pe la spate , isi strange mainile in jurul meu si eu imi las capul pe spate ...R: Chiar nu simti nimic pentru mine ?
La aceasta intrebare eu raman masca ..., cum poate crede ca nu simt nimic pentru el ?Eu ?! Care mai mai am putin si lesin cand ma saruta sau atinge si ma inrosesc toata cand imi zambeste ...., e magnific ... e magnific ce imi face baiatul asta ...., este asa de copilaros si de matur in acelasi timp ...., nu as putea sa ma mai despart de el ..., nu acum cand stiu ce simt ...
Ma intorc cu fata spre el si pot observa un susur de tristete pe fata lui ....
Inspir si expir zgomoos ...., de ce e mereu asa de greu sa iti exprimi sentimentele fata de persoana de langa tine ?!!!!?
Deschid gura sa zic ceva dar cuvintele pur si simplu nu ieseau din gura mea ...., incerca din nou dar din nou parca glasul imi este luat si amutesc ...Nu ..., nu pot ...!!!
Il ocolesc si o iau la fuga spre iesirea din camera ignorand toate strigatele lui ....
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
....................................................................................................................................
CITEȘTI
Fata Cuminte, Vol.2
Fiksi RemajaCopiii calcă pe urmele părinților . Urmăriți volum 2 din fata cuminte pentru a vedea inca odata nebunia lumii lor.