A mai napon nem voltál suliban, így én Jiminnel és Hoseokkal voltam. Ők igazából inkább a te barátaid, mint az enyémek, de ma úgy éreztem, szeretnek engem is valamennyire.
Egész nap a telefonomat bújtam, mert igaz, beteg lettél, de facebookon beszélgettünk. Minden egyes percben.
A mi chateléseink fele abból áll, hogy próbálunk lelket önteni a másikba, önbizalmat adni a másiknak, ami azért valljuk be, hogy nem túl férfias téma.
Azt mondtad, szép arcom van, ölelgetnivaló vagyok és aranyos. Ezen szavaid zavarba hoztak, hiszen én sohasem vélekedtem így önmagamról. Vajon te tényleg ezt gondolod?
Természetesen, ez oda-vissza működik, így ilyenkor én is el szoktam neked mondani, mennyire csodálatos vagy. Túlzásokba esem általában, de nem figyelsz erre fel sosem, különben már mondtad volna.
Tudom, hogy utálod magad. Tudom, csak nem értem. Az arcod egyszerűen elképesztő, a szemeid gyönyörűek, ajkaid csábítóak, mosolyod ellenállhatatlan. Imádom a kis anyajegyet pisze orrodon, imádom a négyzethez hasonlító mosolyod. Mindent imádok benned.
Sokszor megfordult már a fejemben, hogy lehetséges, az érzéseim csak átmenetiek és igazából csak összetévesztem a nagyon erős baráti szeretetet a szerelemmel, de ennél többről van szó. Ennyire hülye én sem vagyok.
Tényleg szerelmes vagyok beléd, Kim Taehyung.
Te mit érzel irántam?
- JK
YOU ARE READING
Feljegyzések / VKook [FINISHED]
FanfictionJeongguk feljegyzései Taehyungról. 171212: #69 in FanFiction 171214: #51 in FanFiction 171216: #45 in FanFiction 171217: #36 in FanFiction