- 19-

825 188 8
                                    

Péntek.

Minden diák várja. Én is vártam. Ám nem számítottam rá, hogy ez lesz életem legjobb pénteke!

Veled voltam, órák után eldöntöttük, hogy kimegyünk a parkba. Találkoztunk Yugyeommal.

Yugyeom egy nagyon jó barátom, mindent tud az irántad érzett szerelmemről, s szerinte van esélyem. Az ő elmélete azt mondja, hogy még te sem vallod be magadnak, amit érzel irántam, merthát nem csókolózik csak úgy két ember, többször is. Pláne nem fekszenek le... többször is.

Egyébként Yugyeom azt mondta, járna velem, lehet, hogy viccelt, de adott vele egy kis önbizalmat.

Na, visszatérve. Yugyeom - huh, de sokszor írtam már le a nevét - csatlakozott hozzánk, sőt találkoztunk Jinnel is, így négyesben mentünk ki a parkba. Végigökörködtük az egészet, én pedig elfáradtam.

Fáradt voltam, te pedig azt gondoltad, szomorú vagyok, ezért apró, nyuszipuszikkal hintetted be az arcom, ami igazán nagyon jól esett.

Yugyeom hazament, így hárman maradtunk. Először rosszul éreztem magam, azt hittem, hogy harmadik kerék vagyok, de rá kellett jönnöm, hogy nem.

Taehyung, te szeretsz engem, igaz?

Úgy, mint barátot, persze.

Éreztem. Végig éreztem, hogy mind a ketten szerettek és emiatt csodálatos volt a délutánom.

Végre boldog lehettem a barátaimmal, ez pedig felülmúlhatatlan.

- JK

Feljegyzések / VKook [FINISHED]Where stories live. Discover now