- 14 -

896 191 7
                                    

Ma reggel eljöttél velem a boltba. Jin és Namjoon hyung is csatlakozott hozzánk, aminek örültem is meg nem is.

Amikor mindent megvettem, elindultunk a suli felé, te pedig Jin társaságában nagyon lemaradtál. Namjoonnak az esett rosszul, hogy Jin azt mondta, neki Te vagy a legfontosabb, nekem pedig az, hogy vele voltál, holott én hívtalak el, s azt hittem, beszélgetünk majd.

Hát nem.

Sőt elköszönésnél csak odaintettél és ennyi.

Köszi.

Őszintén örülök, hogy kibékültetek, de egy picike rossz érzés is van bennem, hiszen megint a második helyre kerültem.

Kiránduláson voltam egyébként, s Jiminnel meg Hoseokkal elbaromkodtuk az időt. Nagyon szeretem Őket.

Délután írtam neked, hogy sikerült-e Jinnel beszélni, de annyit írtál, hogy „Jaa igen xd”. Túl kíváncsi voltam, s túl sok olyan gondolat lepte el az elmém, amelyben összejöttetek, ezért írtam Jinnek is. Ő leírta, hogy nem beszéltetek a veszekedésről, de elvoltatok és nagyon imád, szóval minden jó lesz.

Rendben.

Ennek örülök.

Tényleg.

Csak félek, hogy beleszeretsz. Vagy már megtörtént? Nem szabadna ennyire túlagyalnom mindent, de egyszerűen... szeretlek, s nem csak úgy, mint ahogyan Jimint, Hoseokot, Namjoont szeretem. Nem, téged szerelmemként szeretlek!

Igazából nem történt semmi más, egész este szenvedtem a buta gondolataim miatt, ráadásul meg is fáztam, így nem kapok levegőt az orromon. Csodás.

Tudod, TaeTae, egyszer majd el fogom neked mondani, hogy mit érzek. De az vagy akkor lesz, amikor úgy látom, te is ezt érzed, vagy akkor, amikor már nem bírom tovább titokban tartani, vagy pedig akkor, amikor már mindegy lesz.

Egyszer a szemedbe fogom mondani, hogy szeretlek. Csak várd ki.

- JK

Feljegyzések / VKook [FINISHED]Where stories live. Discover now