- 4 -

1.2K 220 8
                                    

Nálam alszol.

Egész délelőtt gyomorgörcs kínzott. Kicsíptem magam. Igyekeztem jól kinézni, miattad.

Akkor, mikor beszélgettem interneten Namjoonnal, rájött, mit érzek irántad. Már nem tudom, mit is írtam neki, amire ő egyből felfigyelt, de az azt követő kérdése az volt, hogy „Szerelmes vagy Taehyungba?”

Namjoon okos, ráadásul megbízható is így végre elmondhattam valakinek, milyen érzéseket váltasz ki belőlem.
Elfogadta és megértette.

Fura volt, hogy nem egy papírlapot untatok ezekkel a badarságokkal - mármint az érzésemmel -, de őszintén jó érzés volt kiadni magamból azt, hogy vágyom rád, hogy elgyengítesz, hogy meg akarok felelni neked...
Hogy szeretlek.

Amikor megérkeztél, feljöttünk a szobámba. Leültünk a földre és beszélgettünk. Sikerült valamennyire elengednem magam, ez pedig talán látszott is rajtam.

Megmutattam neked a rajzot, ami téged ábrázolt, s én készítettem. Legnagyobb meglepetésemre tetszett neked és a nyakamba ugrottál, hogy tehetséges vagyok, meg azt mondtad, hogy szeretsz. Elterültünk a földön, s csak ölelkezve feküdtünk, az én szívem pedig ki akart ugrani, mint most is.

Nem olyan régen beszélgettünk arról, hogy milyen lenne, ha barátnőnk lenne, mennyi időt töltenénk együtt, ilyesmi. Megszólaltam, hogy én még csókolózni is elfelejtettem, mire te fogtad magad és megcsókoltál.

Megcsókoltál.

Te.

Engem.

Ajkaid mézédesek és puhák voltak, s legszívesebben most is addig csókolnálak, még mind a ketten bele nem fulladunk az édes érzésbe.

Alszol, a hold pedig fényével arcodon cikázik, ami még gyönyörűbbé tesz.

Gyönyörű vagy, Taehyung.
Eddig is ezt gondoltam, ez után is ezt fogom gondolni.

Köszönöm, hogy vagy nekem, s hálás vagyok ezért a csodálatos napért, amit eltölthettem Veled!

- JK

Feljegyzések / VKook [FINISHED]Where stories live. Discover now