💋အမိန္​႔​ေတာ္​

69.8K 1.5K 27
                                    

လူတိုင္​းအမွားနဲ႔မကင္​းၾကတာပဲ ငါ့ဂိုလည္​းတစ္​ခါ​ေလာက္​မွားခြင္​့ျပဳပါ ငထိုက္​ရာ သူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​းမပီသဘူးလို႔​ေတာ့မ​ထင္​လိုက္​ပါနဲ႔​ေနာ္​.....

"ဟန္​မင္​းသန္​႔ လဒဘာ​ေတထိုင္​စဥ္​းစား​ေနတာလဲ တံခါးလာဖြင္​့​ေပးအံုးဟ"

က်​ေနာ္​ထင္​​ေနသည္​မွာမွန္​ပါသည္​။ဒီ​ေကာင္​အသည္​းကြဲလာသည္​ပဲ.. ဘုရား ဘုရား လက္​ထဲမွာလဲအရက္​ပုလင္​း​ေတြနက္​ တစ္​ခါမွအရက္​မ​ေသာက္​ဖူးတဲ့သူက ဘယ္​လို​ေတျဖစ္​​ေနတာလဲ အတင္​းတိုက္​ရင္​​ေတာင္​မရရ​ေအာင္​ျငင္​းတဲ့​ေကာင္​က ...

"ငထိုက္​ မင္​းဘာ​ေတျဖစ္​​ေနရတာလဲ​ေျပာပါအံုး ​ေသာက္​လဲမ​ေသာက္​ႏိုင္​ပဲနကိ"

"​ေအာင္​မယ္​ မင္​းကငါ့ဂိုအထင္​smallတာလား ​ေယာက်ာၤးစစ္​စစ္​ပါကြ ဒီ​ေလာက္​​က​ေတာ့အဆအဆ"

"အဆအဆလုပ္​မ​ေနနက္​ကိုယ္​့လူ ညက်ရင္​ငါ့အိမ္​မာ​ေသာင္​တင္​မာျမင္​​ေယာင္​​ေသး"

"အဲ့ဒါကထားပါအံုး ငါဒီ​ေန႔အလုပ္​သစ္​ရလာတယ္​  wedding dress designer ပဲ မနက္​ျဖန္​အလုပ္​ထြက္​စာယူသြား​ေပး"

"ဘာရယ္​ ဘယ္​လို ငါနက္​သ်ွားနက္​အတူတူအလုပ္​မလုပ္​​ေတာ့ဘူးလား"

"မင္​းတို႔ဂိုလည္​းလြမ္​း​ေနမွာပါကြာ အလုပ္​သစ္​ကလစာပို​ေကာင္​းတယ္​​ေလ😂😂ခုအလုပ္​​ေဟာင္​းနက္​​ေတာ့ ဆီနဲ႔​ေရပဲ ငါ့​ေကာင္​​ေရ 😅"

ဟန္​မင္​းသန္​႔ထုတ္​မ​ေျပာ​ေပမဲ့စိတ္​ထဲမပါ​ေသာစကားမ်ားအား​ေျပာ​ေနရင္​းဟန္​​ေဆာင္​ရယ္​​ေန​ေပမဲ့မ်က္​ဝန္​းထဲတြင္​မ်က္​ရည္​မ်ားျပည္​့လ်ွံ​ေန​ေသာသူငယ္​ခ်င္​းအားၾကည္​့​ေနရင္​း အလိုလိုဝမ္​းနည္​းလာသည္​

"ကဲပါ မင္​းအ​ေၾကာင္​းငါမသိတာက်​ေန ငိုမ​ေနနက္​​ေဟ်ာင္​့ မင္​း​ေဘးမွာငါတစ္​​ေယာက္​လံုး႐ွိ​ေသးတယ္​ ခုညငါ့အိမ္​မွာပဲအိပ္​လိုက္​ မင္​းဦး​ေလးဂိုငါphဆက္​​ေျပာ​ေပးမယ္​"

"တကယ္​ဂိုငါ့သူငယ္​ခ်င္​း​တစ္​​ေယာက္​ပဲ႐ွိတာပါလား ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ကြာ"

💋အမိန္​႔​ေတာ္​(completed)Where stories live. Discover now