💋အမိန္​႔​ေတာ္​ ep-5

13.1K 760 26
                                    

သ်ွားယြန္​း​ေမတို႔wedding shop​ေ႐ွ႕ဂို​ေရာက္​​ေတာ့ phဆက္​ဖို႔ပင္​ပ်င္​း​ေန၍ သူ​ေရာက္​​ေၾကာင္​းသိ​ေစရန္​mesသာပို႔လိုက္​သည္​။ထို႔​ေနာက္​ကားထဲတြင္​သာဝင္​ထိုင္​​ေနလ္ိုက္​၏။တစ္​​ေနကုန္​အလုပ္​ပင္​ပန္​းလာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ song​ေအး​ေအး​ေလးတစ္​ပုဒ္​ဖြင္​့ကာ အနားယူ​ေနစဥ္​....

"​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​"

ကားတံမွန္​တံခါးဂိုလာ​ေခါက္​သည္​့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့

"ဘာကိစၥလဲမသိဘူးဗ်"

"အစ္​ကိုကစ်ာန္​လင္​း​ေသာ္​လားမသိဘူး"

"ဟုတ္​ပါတယ္​ ဘာျဖစ္​လို႔လဲ ညီကဘယ္​သူလဲ"

"က်​ေနာ္​ကထိုက္​ကို​ေဇရဲ႕အခ်စ္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​းပါ အစ္​ကိုသူ႔ဂိုသိမွာ​ေပါ့"

"က်​ေနာ္​့workshop မွာအလုပ္​လုပ္​​ေနတဲ့သူပဲသိတာ​ေပါ့"

"အခုအစ္​ကိုတြဲ​ေနတဲ့သ်ွားယြန္​း​ေမကတစ္​ခ်ိန္​ကသူအရမ္​းခ်စ္​ခဲ့ရတဲ့​ေကာင္​မ​ေလးဆိုတာ​ေရာသိလား"

"ဟုတ္​လား sorryဗ်ာ က်​ေနာ္​မသိခဲ့ဘူး သ်ွားဂိုတကယ္​ခ်စ္​မိလို႔အ​ေျဖ​ေတာင္​းလိုက္​တာပါဗ်ာ "

"က်​ေနာ္​လမ္​းခြဲ​ေပးဖို႔မ​ေတာင္​းဆိုပါဘူး အဲ့ဒီအစားသ်ွားဂိုသာဂ႐ုစိုက္​​ေပးပါ ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့.. ထားပါဗ်ာအဲ့ဒါ​ေတ ဘာမွမဟုတ္​​ေတာ့ဘူး ၿပီး​ေတာ့ထိုက္​ကို​ေဇကလည္​းအစ္​ကိုကသ်ွားရဲ႕ခ်စ္​သူဆိုတာမသိဘူး က်​ေနာ္​သူ႔ဂိုဝမ္​းမနည္​း​ေစခ်င္​လို႔ ခုကိစၥဂိုလ်ိဳ႕ဂွက္​ထား​ေပးပါ သူအမ်ားႀကီးငိူခဲ့ရၿပီးၿပီ"

"ဒါနဲ႔ ဒီကညီနာမည္​က? အစ္​ကို႔ဂိုဘယ္​လိုသိလဲ? စိတ္​ခ်ပါက်​ေနာ္​လည္​း ထိုက္​ကို​ေဇဂ္​ိုဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတ​ေျပာျပဖို႔လည္​းစိတ္​ကူးမ႐ွိပါဘူး"

" က်​ေနာ္​့နာမည္​က ဟန္​မင္​းသန္​႔ အစ္​ကို႔ဂိုဘယ္​လိုသိလဲဆို​ေတာ့ သ်ွားကအစ္​ကို႔​အ​ေၾကာင္​းခနခန​ေျပာတယိ​ေလ photo​ေတလည္​းျပတယ္​ သူကအစ္​ကို႔ဂိုအရမ္​းခ်စ္​တာ အစ္​ကိုကlucky boyပဲ"

💋အမိန္​႔​ေတာ္​(completed)Where stories live. Discover now