💋အမိန္​႔​ေတာ္​ep-25

6.5K 322 25
                                    

'အခ်စ္​ဆိုတာ ခ်စ္​​ေနရတ​ဲ့လူအတြက္​​ေတာ့ သူ႔အျပံဳး​ေလး​ေတြကိုသာ​ေငးၾကည္​့​ေနရရင္​လံု​ေလာက္​ၿပီလို႔ကြၽန္​​ေတာ္​ထင္​တယ္​'

~~~~~~~~~~~~~အမိန္​႔​ေတာ္​~~~~~~~~~~~

"တီ တီ တီ တီ"

"ဆရာ လူနာႏွလံုးခုန္​ႏႈန္​းဆက္​တိုက္​က်​ေနတယ္​"

ႏွလံုးခုန္​ႏႈန္​းတက္​လာ​ေအာင္​အႀကိမ္​ႀကိမ္​shock႐ိုက္​​ေပး​ေန​ေသာ္​လည္​း အ​ေျခအ​ေနကလံုးဝ​ေကာင္​းမလာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ ဆရာဝန္​လည္​းခြဲစိတ္​ခန္​းဝတ္​စံုအစ္​ိမ္​း​ေရာင္​ႂကီးတကားကားႏွင္​့အ​ေတာ္​ပင္​စိတ္​႐ႈပ္​​ေန​ေလၿပီ။

"ကိုစ်ာန္​ဘာမွမျဖစ္​​ေလာက္​ပါဘူးကြာ ဆရာဝန္​ႀကီး​ေတြလည္​းအတတ္​ႏိုင္​ဆံုးလုပ္​​ေပး​ေနၾကတာပ​ဲ"

ပုခံုးက္​ိုအသာအယာလာပုတ္​​ကာ ႏွစ္​သိမ္​့​ေပး႐ွာ​ေသာ ဟန္​မင္​းသန္​႔ကိုလွည္​့ပင္​မၾကည္​့ႏိုင္​​ေတာ့။ စ်ာန္​လင္​း​ေသာ္​ car accidentျဖစ္​တာကိုသိသိခ်င္​း အ႐ူးတစ္​​ေယာက္​လိုသူ႐ွိ​ေနမည္​့​ေဆးရံုကိုအပူတျပင္​းလိုက္​႐ွာၿပီး ​ေခ်ာင္​းသာက​ေနဒုန္​းစိုင္​းျပန္​လာခဲ့တာသ်ွားကို​ေတာင္​ဘာမွမ​ေျပာခဲ့ရ​ေပ။

"ကိုထိုက္​ဘာမွစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မ​ေနနဲ႔ ကိုစ်ာန္​ကကိုထိုက္​ကိုအရမ္​းခ်စ္​တာ​ေလ ​ေဘးကင္​းစြာနဲ႔ျပန္​လာမွာပါ"

"ခ​ေလး​ေျပာတာမွန္​တယ္​ငထိုက္​ ဟိုကမင္​းကိုငံုထားမတတ္​ခ်စ္​တာပဲ ျပန္​လာမွာပါ"

ဆံပင္​စုတ္​ဖြားႏွင္​့operating room​ေ႐ွ႕မွာစိတ္​ျပတ္​လက္​ျပတ္ထိုင္​​ေန​ေသာထိုက္​ကို​ေဇက​ေတာ ့ငိုထားရ​ေသာ​ေၾကာင္​့မ်က္​လံုးမ်ား​မို႔အစ္​ကာ လူ႐ုပ္​ပင္​မ​ေပၚ​ေတာ့။​ ​ရန္​ကုန္​​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း​ေဆးရံုတန္​းလာခဲ့ရ၍ အ​ေရ​ွ့တြင္​လည္​းအထုပ္​အပိုးမ်ားကတန္​းစီလို႔။ အက်ႌ​ေလး​ေတာ့လဲပါရ​ေစဆိုတာကို ထိုက္​ကို​ေဇက​ေတ​ြ႔ရာအကုန္​ခရီး​ေဆာင္​အိတ္​ထဲ​ေကာက္​ထည္​့ကာ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကိုအတင္​းဆြဲ​ေခၚလာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ သံုး​ေယာက္​လံုး စြပ္​က်ယ္​ဂ်ိဳင္း​ျပတ္​၊ ဒူး​ေလာက္​႐ွိ​၍ပန္​းပြင္​့ကႏုတ္​ႀကီးမ်ားျဖင္​့ပံု​ေဖာ္​ထား​ေသာ JJ​ေဘာင္​းဘီမ်ားျဖင္​့ operating room​ေ႐ွ႕တ​ြင္​ ​ေမ်ာက္​အိုႀကီးလဒမိႈင္​မိႈင္​​ေနၾကသည္​မွာ စစ္​​ေဘးဒုကၡသည္​ျကီးေတြအလား....

💋အမိန္​႔​ေတာ္​(completed)Where stories live. Discover now