💋အမိန္​႔​ေတာ္​ep-19

7.6K 357 19
                                    

Hanshine couple❤

အသက္​၂၀​ေက်ာ္​​ေန​ၿပီဆို​ေပမဲ့အခုခ်ိန္​ထိ​​က​ေလးလိုသ​ေဘာထား​ေနကာ ဘယ္​ခရီးမွသူတို႔မပါရင္​မလိုက္​ရဆို​ေသာ​ေမ​ေမနဲ႔​ေဖ​ေဖအား ​ေခ်ာင္​းသာခရီးစဥ္​ကိုခြင္​့ျပဳ​ေပးရန္​ ႐ွိန္​းခန္​႔လင္​း​မနည္​းပူဆာလိုက္​ရသည္​။​ေဖ​ေဖ့ကားကို​ေရ​ေဆး​ေပးလိုက္​​ေမ​ေမဟင္​းခ်က္​​ေနတာကိုကူညီ​ေပးရမလား​ေမး​မိေတာ့ ၾကက္​သြန္​လွီးခိုင္​းတာကိုယ္​့လက္​ကိုျပန္​လွီးမိသျဖင္​့plstaကပ္​ထားရ​ေသးသည္​။ိျခံထဲကပန္​းပင္​​ေတြ​ေရ​ေလာင္​း တစ္​အိမ္​လံုးသန့္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​ မလုပ္​စဖူးဧည္​့ခန္​းထဲမွာtvၾကည္​့​ေနတဲ့​ေမ​ေမ့​အနားမွာက်ံဳ႕က်ံဳ​ေလးထို္​င္​ၿပီး​ တင္​ပ်ဥ္​​ေခြထိုင္​ထားတဲ့​ေျခ​ေထာက္​တစ္​ဖက္​ကိုအတင္​းဆြဲယူကာႏွိပ္​​ေပးမိ​ေတာ့မွ အခုအခ်ိန္​တြင္​သူအၾကားခ်င္​ဆံုးစကား.....

"​ေဖႀကီး​ေရ ဒီ​ေကာင္​​ေလးရဲ႕ႀကိးစား​မွုေတြကို အသိအမွတ္​ျပဳ​ေပးခ်ိန္​တန္​ၿပီထင္​တယ္​"

"ဟုတ္​ပါ့​ေမႀကီးရယ္​ သူဒီ​ေလာက္​သြားခ်င္​​ေနမွ​ေတာ့ခြင္​့ျပဳ​ေပးရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့ မိန္​းက​ေလးလည္​းမပါဘဲ သူအလုပ္​ကလူနဲ႔သြားမွာပဲဆို​ေတာ့ "

​ေဖ​ေဖ​ေရအာ့လူကသားခ်စ္​ရတဲ့သူဆိုၿပီး​ေျပာလိုက္​ခ်င္​​ေပမဲ့ ​ေ႐ွး႐ိုးနည္​းလမ္​း​ေတြကိုလိုက္​​နာက်င္​့သံုး​ေနတဲ့​မိမိ မိဘ​ေတြကို ​ေယာက်ာၤး​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ခ်စ္​ပံုျပင္​ကိုလက္​ခံႏိုင္​​ေအာင္​ဘယ္​လို​ေျပာျပရပါ့။တစ္​ခ်ိန္​ခ်ိန္​က်​အသိ​ေပးကို​ေပးရမယ္​့ကိစၥတစ္​ခုျဖစ္​သည္​့အတြက္​ မသိမသာသက္​ျပင္​းခ်မိသည္​မွာလည္​းအႀကိမ္​ႀကိမ္​။​ေခ်ာင္​းသာ​ေလးတစ္​ခါသြားဖို႔​အ​ေရး တစ္​ခါမွအိမ္​သန္​႔႐ွင္​း​ေရးမလုပ္​ဖူးတဲ့က်​ေနာ္​့ကို ဓား႐ွရာ​​အားကပ္​ထားတဲ့plsta​ေလးက​သ​ေရာ္​​ေန​ေလရဲ႕။

"​ခုလိုခြင္​့ျပဳ​ေပးတဲ့အတြက္​​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​​ေဖ​ေဖနဲ႔​ေမ​ေမ ကိုမင္​းသန္​႔ကမနက္​၅နာရီ​​ေလာက္​လာ​ေခၚမွာဆို​ေတာ့ ျပင္​ဆင္​စရာ႐ွိတာျပင္​ဆင္​ရ​ေအာင္​အခန္​းထဲ​ေစာ​ေစာဝင္​​ေတာ့မယ္​"

💋အမိန္​႔​ေတာ္​(completed)Where stories live. Discover now