,,no, já když jsem přišla tak tu ještě nebyl, ale představit si ho, jak tam stojí bez košile, tak teču jako vodopády" řekla jsem své nejlepší kamarádce Mie do telefonu.
,,jako, to ti věřím, on je normálně bůh, proč jsi po něm ještě neskočila?" zeptala se mě Mia a já se začala chichotat jako nějaká puberťačka.
,,Protože nechci..." chtěla jsem pokračovat ale zarazila jsem se protože naproti mě se ve dveřích jeho kanceláře opíral můj šéf s rukama v kapsách a koukal na mě s úšklebkem na tváři.
,,Mio, musím končit, pa" zavěsila jsem telefon.
,,Dobrý den, Christiane" řekla jsem a zvedla se, abych mu mohla odnést podklady k práci.
,,Ahoj Minnie" řekl, prohlédl si mě od shora dolů.
Na sobě jsem měla bílé krátké šaty. A na nohou jehly.
On měl na sobě černé kalhoty, bílou košili a divně zavázanou kravatu.
Prošla jsem kolem něho a natáhla se přes jeho pracovní stůl, abych mu položila k počítači podklady ke schůzce kterou má mít za 10 minut.
Když jsem se odtahovala od stolu narazila jsem někomu do hrudi.
,,Minnie, zahráváte si" zašeptal mi do krku a dal mi na něj lehký polibek.
,,Já vám nic nedělám Chrisi" řekla jsem a otočila se čelem k němu. On dal své ruce na mé boky, a vysadil mě na stůl. Už se přibližoval rty k těm mým, jenže v tu chvíli do kanceláře vběhla má nejlepší kamarádka Mia která dělá na finančním oddělení.
,,omlouvám se, přijdu jindy" řekla a šibalsky se na mě usmála.
,,Ne, Mio nikam nechoď, tohle nic nebylo. Co jsi potřebovala?" řekla jsem a slezla ze stolu, upravila jsem si své šaty a šla směrem k Mie.
Chtěla jsem si od ní převzít desky s papírama, ale nějak mi vyklouzly z rukou. Tak jsem se pro ně sehla tak, že jsem nešla do dřepu, nýbrž jsem se jen ohnula, vím že mi byl vidět zadek v tangách, a také vím, že mě celou tu dobu Christian pozoroval.
,,Děkuji, odpoledne zajdeme pro oběd napíšeme si" řekla jsem a dala ji pusu na pusu, tak aby to Chris viděl.
Ano, jsem provokativní svině. Dámy a pánové představuji vám Minnie Adamson. Ano to jsem já, 22ti léta asistentka, Christiana Greye, 25ti letý vlastník firmy ve které mě a mou kamarádku zaměstnal.
,,Dám vám to na stůl" řekla jsem když Mia odešla a udělala to samé co předtím, natáhla jsem se přes stůl a dala tam desky. Když jsem se otočila k odchodu byla jsem uvězněna mezi stolem a Chrisovým tělem. ,,Říkal jsem aby jsi si nezahrávala" řekl nadrženým hlasem a začal mě líbat na krku. Cítila jsem jak se mi na rozkrok tlačí obrovská boule. Tak si trošku pohrajeme. Hra právě začíná.
Odstrčila jsem ho od sebe a zavřela dveře. Nechala jsem ho zasednout za velký pracovní stůl a sedla jsem si mu na klín, začala jsem ho líbat na rtech a on mi svými dlaněmi drtil boky. Začala jsem se mu pravidelně otírat o rozkrok. Pak jsem mu rozepnula pásek a stáhla kalhoty i s boxerkami, šibalsky jsem jsem se na něj usmála a stáhla si kalhotky a hodila mu je na stůl ,,Bože, pojď ke mě" zastenal. Musím uznat že má opravdu honostnnou chloubu. Sedla jsem si na něj a nechala ho do mě zajet, okamžitě mě polila vlna orgasmu. Nechala jsem ho aby do mě ještě párkrát zajel až se celou kanceláří ozývali moje a jeho steny pak jsem z něho slezla a upravila si šaty. Ukázala jsem mu aby si stoupl naproti mě. Převázala jsem mu kravatu, pak jsem si klekla a vzala jeho penis do ruky. Strčila jsem si ho až po kořen do pusy a koukala Chrisovy přímo do oči. Pak jsem ho vyndala z pusy a stoupla si, usmála jsem se na něj a dala mu menší pusu na nos. Otočila jsem se a vyšla jsem z kanceláře.
,,Svině" zařval za mnou a zabouchl dveře. Uchechtla jsem se, a věnovala se své práci.
Bože můj, my jsme tam byly 15 minut? Sakra.. Musím si pospěšit, zkouknout ještě prezentaci jestli je v pořádku.
Prezentace je OK, ale kde jsou kupci? Už tu měli být před dvaceti minutama. A hned na to se rozrazili dveře a v nich kupci.
,,Dobrý den" řekla jsem slušně a postavila se abych se mohla představit. ,,Informuji pana Greye že už jste tady" řekla jsem a zvedla telefon.,,Pane Grey?" řekla jsem do telefonu a pozorovala ty může.
,,To si vypiješ Minnie" řekl a povzdechl si.
,,Ano pane Grey už jsou tady" řekla jsem a dělala jakoby jsem nic neslyšela.
,,Dobře" řekl a zavěsil.,,Pan Grey vás očekává" usmála jsem se a vzala notebook a papíry. Šla jsem přímo do kanceláře Chrise a za mnou jako ocásek šli kupci. Zaklepala jsem a vešla. Chris seděl za svým pracovním stolem a propaloval mě pohledem.
,,Pane Grey budeme tady nebo se přemístíme k velkému stolu?" zeptala jsem se ho s úsměvem. ,,K velkému stolu Minnie" řekl a věnoval se kupcům.Seděla jsem v čele stolu přímo vedle Chrise. Ten mluvil, mluvil, a mluvil. Já jsem mu přepínala prezentaci a rozdávala papíry. A pak ztichl, všichni si pročítali papíry a Chris seděl vedle mě a koukal mi do počítače. Psala jsem zrovna E-mail jedné společnosti. Pročítala to, co jsem napsala abych tam neměla chyby, v jedné ruce jsem měla mobil a druhou jsem jela šipkou dolu aby jsem mohla pokračovat ve čtení. V jednu chvíli jsem myslela že se mi to zdá, ale pak jsem si uvědomila že je to skutečné.
Chris měl ruku na mém stehni a hladil mě. Otočila jsem na něj hlavu a zvedla obočí. On se na mě usmál a stiskl mé stehno. Otočila jsem se zpět k počítači a ještě přiložila k emailu soubor a odeslala to.
Schůzka skončila, a firma kterou Christian kupoval. Byla úspěšně koupena. Kupci odešli a já jako asistentka uklízela stůl a všechny papíry. ,,Minnie, jdeme na oběd?" vešla do kanceláře Mia. ,,Musím tu uklidit" řekla jsem a uklízela jsem stůl. ,,Pomůžu ti" řekla Mia a pomohla mi. Všechny papíry jsme dali na hromádku a já je dala Chrisovy na stůl. A pak jsem odnesla nádobí.
Vzala jsem si kabelku a šli jsme na oběd.
ČTEŠ
Můj sexy šéf
RomanceOna je pracuje jako jeho asistentka. On ji svádí. Ona si s ním hraje. On ji dá firmu. Ona ho miluje. On ji zlomí srdce. č. 1 v kategorii hádka ---- Děkuji moc! [ VAROVÁNÍ - příběh obsahuje vulgární výrazy a sexuální scénky ]